*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود جدیدترین نسخه سیستم عامل شرکت مطرح Microsoft (ویندوز بلو)

این سیستم عامل ویندوز بلو یـا ویندوز آبی نامگذاری شده است

Microsoft Windows Blue Build 9364 x86

ویندوز آبی سیستم عامل بعدی مایکروسافت

نسخه بعدی ویندوز موسوم به ویندوز آبی که مراحل اولیه طراحی را می گذراند چند روزی است در اینترنت منتشر شده است.
.
به گزارش NDTV ویندوز آبی نسخه 9364 اگر چه از نظر ظاهری شباهت های زیادی به ویندوز لمسی 8 دارد اما تفاوت هایی نیز با این نسخه پیدا کرده که از جمله آنها می توان به ارتقای رابط کاربری و همین طور تلاش برای افزایش سازگاری امکانات لمسی آن با نیازهای کاربران اشاره کرد.
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اخبار و حوادث، ،

گروهی از عوامل سریال پایتخت 2 در یک حادثه رانندگی دچار آسیب جدی شدند

قطع پای جواد باقری از دست اندرکاران سریال

تصادف عوامل سریال پایتخت

الهام غفوری در گفت و گو با فارس گفت: ما سکانس های پایانی سریال «پایتخت 2» را در قشم تصویربرداری کردیم. در حقیقت برنامه ریزی کردیم تا پیش از آغاز نوروز و شلوغ شدن قشم کار را تمام کنیم و تنها سکانس هایی باقی مانده بود که تصمیم داشتیم آنها را در تهران تصویربرداری کنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور تمام بچه های گروه را از طریق هواپیما و قطار به تهران برگرداندیم و تنها 6 نفر باقی مانده بودند که 2 نفر آنها راننده کامیون، 2 نفر راننده یک خودروی ون و 2 نفر نیز از گروه تدارکات بودند که یک خودروی نیسان را با خود به تهران می آوردند. غفوری تصریح کرد: متاسفانه این حادثه روز اول فروردین برای سرنشینان خودروی نیسان افتاد و اتومبیل آنها به دلیل سرعت بالا در جاده سیرجان چپ کرده و متاسفانه یک پای یکی از این عوامل نیز قطع شده است.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اخبار و حوادث، ،

کریس رونالدو بازیکن پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید، دست به اقدام جالبی زد

او حاضر به تعویض پیراهنش با بازیکن تیم رژیم صهیونیستی نشد!

کریستیانو رونالدو

رونالدو در پایان بازى پرتغال با رژیم صهیونیستی، حاضر به تعویض پیراهنش با بازیکن تیم این رژیم نشد.
کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال و بازیکن تیم رئال مادرید در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره ورزشی مبنی بر این که «شما در خاک اسرائیل هستید یا فلسطین؟» گفت: من در خاک فلسطینم.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اخبار و حوادث، ،

زمان دقیق تحویل سال نو 1392
ساعت 14:31:56 روز چهارشنبه 30 اسفند 1391 هجری شمسی

تبریک سال نو 1392

اکنون در آستانه طلوع اولین روز بهار، در جشن رویش و سرسبزی و در تجسم عظیم ترین دگرگونی طبیعت، بار دیگر تمام امیدهایمان را گره خواهیم زد به دعای تحویــل سال و با ایمان به اینکه وجود ما لبریز شود از وجود خداوند، اندیشه هایمان نیز از این تاثیرپذیری متحــول خواهد شد.

یا مقلب القلوب والابصار
ای خدای دگرگون کننده دل‏ها و دیده ها

یا مدبر اللیل والنهار
ای تدبیر کننده روز و شب

یا محول الحول والاحوال
ای دگرگون کننده حالی به حال دیگر

حول حالنا الی احسن الحال
حال ما را به بهترین حال دگرگون کن

 بهار با آمدنش طعم زندگی را به ما می چشاند و نوروز که می‌شود همه چیز تازه می‌شود. طبیعت در قاب چشم ما لباس نو می‌پوشد و شکل تازه‌ای می‌گیرد. با آمدن بهار همه خوشحالند و حس و حال ما هم انگار با آمدن عید تازه می‌شود. پول نو، بوی سبزه، ماهی قرمز، تنگ بلور، هفت‌سین، حاجی فیروز و… همه چیز برای یک اتفاق تازه و خجسته مهیاست. بهار، مراسم جشن طبیعت است که سرمست از پایان روزهای مرگ مصلحتی، زندگی دوباره را جشن می گیرد. بهار که بیاید برف ها آب می شود، خاک یخ زده جان می گیرد و نفس می کشد، دانه های نهفته در خاک، سنگ ها را هل می دهد و آنها را از روی سر و بدنش کنار می زند، گیاهان خشک شده پوست می اندازند و سمفونی زندگی، دوباره نواخته می شود، اما هیچ کدام از این حال ها به ما آدم ها دست نمی دهد ولی شاید آن جنب و جوش روزهای آخر اسفند و اوایل فروردین و آن ولع خرید کردن را بشود به حساب حالی به حالی شدن آدم ها در آستانه بهار گذاشت.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اخبار و حوادث، ،

تمجید دکتر اصفهانی از آهنگ های جدید آلبوم محسن چاوشی
لطفا از صدای چاوشی ایراد نگیرید!
تمجید محمد اصفهانی از محسن چاوشی
اصفهانی گفت: خیلی خوشحالم که او سراغ این شعرهای درجه یک رفته؛ به خودش و همکارانش بخاطر جسارت و نوگرایی و زحماتشان تبریک می گویم.
محمد اصفهانی در سایت شخصی خود نوشت: فرا رسیدن نوروز باستانی و تحویل سال را تبریک عرض می کنم و بهترین آرزوها را توام با سلامتی و بهروزی از درگاه خداوند متعال برایتان مسئلت دارم.
.
اصفهانی ضمن تمجید از آلبوم جدید محسن چاوشی گفت: این روزها با بعضی از تراک های آلبوم جدید آقای محسن چاوشی (بنام: من خود آن سیزدهم)؛ ارتباط احساسی دارم و خیلی خوشحالم که او سراغ این شعرهای درجه یک رفته؛ به خودش و همکارانش بخاطر جسارت و نوگرایی و زحماتشان تبریک می گویم.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اخبار و حوادث، ،

آخرین برنامه سال 91 لحظات احساسی و زیبایی رو رقم زد

مهدوی کیا بازیکن با اخلاق فوتبال ایران، نتوانست خودش رو کنترل کند و…

اتفاقی که باعث استعفای موقت یحیی گلمحمدی شد!

اشک های مهدوی کیا در برنامه 90

درحالیکه آخرین برنامه نود سال گذشته، با حضور سه بازیگر سینما ریتمی شاد و جذاب داشت، واپسین برنامه سال 91 با اشکهای مهدی مهدوی کیا، و اعلام رسمی خبر خداحافظی او احساسی و  غمناک شد. اتفاقی که شاید بی شباهت با فضای کلی سال عجیبی است که آرام ارام به پایان می رسد، نبود.
.
امشب مهدی مهدوی کیا، 21 سال پس از آغاز دوران حرفه ای فوتبال، بعد از چند بغض نیمه کاره و کنترل آن ناگهان به گریه افتاد. جایی که اشک ها شرمگینانه صورت کاپیتان سابق تیم ملی ایران را خیس می کردند. مهدی در این لحظات نیم رخ خود را از دوریبن پنهان می کرد اما گریه می رفت تا خانه های میلیون ها ایرانی که پای تلویزیون لحظه های مکرر خاطره های شیرین را به یاد می آوردند. لحظاتی مثل آن شوت استثنایی به دالیان یا فراری که با  فتح دروازه آمریکا به پایان رسید. فرار، او در لحظاتی از حرف هایش به طعنه گفت: به سرزمینی می روم که مردمش اگر دوستت دارند با تمام وجود است و اگر دشمنت هستند، آن را توی رویت می گویند
.
مهدوی کیا لابه لای بغض و اشک، حرف های  مهمی زد. او ابتدا به جزء، از موضوع خداحافظی حرف زد. از تماس ادموند بزیک و جلسه با یحیی: داشتم می رفتم سر تمرین که بزیک زنگ زد. می خواست چیزی بگوید رویش نمی شد. بعد گفت در لیست 18 نفره نیستی شب با هم در هتل حرف می زنیم. من دم درفشی فر بودم. رفتم انجا و با یحیی نشستیم و او گفت نمی توان در این فصل کمکش کنم و بهتر است خداحافظی کنم. من تعجب کردم چون از نظر فنی و بدنی شرایطم مناسب بود. به یحیی گفتم اجازه بده فکر کنم. من سه تصمیم می توانستم بگیرم. اول شوت کردن ساک وکیف و جنجال کردن، دوم اینکه کنار تیم بمانم. یعنی به یحیی بگویم من قرارداد دارم و کنار تیم هستم. بعد هم باز با همین حرکت تیم را به حاشیه ببرم اما من یادگرفته ام که اینطور نباشم بنابراین تصمیم به خداحافظی گرفتم.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اخبار و حوادث، ،

پس از ماه ها انتظار گوشی Galaxy S4 با پردازشگر 8 هسته ای رسما رونمایی شد

سامسونگ گلکسی اس 4 – SAMSUNG GALAXY S IV

SAMSUNG GALAXY S IV

پس از ماه ها انتظار و شایعات گوناگون در مورد محصول جدید سامسونگ، این شرکت رسما در نیویورک تلفن همراه Galaxy S4 را رونمایی کرد. پیش از این شنیده های بسیاری در مورد این محصول گزارش شده بود، در این گزارش ویژگی های این تلفن همراه جدید را که به طور رسمی توسط شرکت سازنده بیان شده اند بیان می کنیم.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اخبار و حوادث، اخبار اندروید/ios ، ،

مسعود اوزیل از علاقه رونالدو به یادگیری قرآن خبر داد

علاقه مندی رونالدو به سوره فاتحه

نه داره ازش خوشم میاد :D

کریس رونالدو

شبکه تلویزیونی رئال مادرید عربی به نقل از سایت اسلامی “باکسبانجام” اندونزی خبر داد که مسوت اوزیل به هنگام تنها شدن با رونالدو برای او قرآن تلاوت می کند و ستاره پرتغالی رئال مادرید به دقت گوش می کند و این کار را دوست دارد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب، اخبار و حوادث، ،

 

بهنوش بختیاری به عنوان مجری زن برای ویژه برنامه تحویل سال 92 انتخاب شد

با همراهی علی ضیاء مجری برنامه ویتامین 3

بهنوش بختیاری مجری ویژه برنامه تحویل سال 92

بهنوش بختیاری به احتمال زیاد اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه سیما را در کنار علی ضیا برعهده خواهد داشت.

به گفته قنبری، تهیه کننده ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه، حضور بهنوش بختیاری در ویژه برنامه تحویل سال هنوز قطعی نشده است.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، اخبار و حوادث، ،

تنها سه عدد از این خودروی گران قیمت، رویایی و حیرت آور ساخته شده است

عکس زیر خودروی Veneno شرکت مطرح لامبورگینی است

خودروی 12 میلیاردی شرکت لامبورگینی

بدنه این خودرو بسیار آیرودینامیک طراحی شده و لامبورگینی می گوید بخش جلویی اتومبیل مانند یک بال بزرگ عمل می کند و اتومبیل را به زمین می چسباند. قیمت این خودرو 4 میلیون دلار است که با احتساب دلار 3000 تومانی هم می شود 12 میلیارد تومان، البته اگر بخواهد وارد ایران شود تعرفه گمرکی را هم که حساب کنیم از 20 میلیارد تومان هم گرانتر می شود!

تصویر بالا، خودروی Veneno است. جدیدترین خودروی شرکت مشهور ایتالیایی. یک ماشین 4 میلیون دلاری قرار است فردا به صورت رسمی در نمایشگاه اتومبیل ژنو معرفی بشود اما رسانه ها نتوانسته اند تا آن زمان صبر کنند و خبر آن امروز لو رفته. پیش از آنکه درهای نمایشگاه باز شود.
.
ماشین جدید لامبورگینی 750 اسب بخار قدرت دارد و حداکثر سرعت آن 360 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در واقع بر اساس مدل Aventador ساخته شده که با قیمتی یک دهم این خودرو یعنی  حدود 400 هزار دلار فروخته می شود. موتور آن 6.5-Liter V12 است و هفت دنده دارد. قیمت بسیار گران آن به خاطر بدنه آن است که لامبورگینی بیشتر آن را از فیبر کربن ساخته.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، اخبار و حوادث، ،

جدیدترین علت های مرگ و میر در ایران مشخص شد

علل مرگ و میر در ایران

ذوق مرگ
علت: رفاه بیش از حد بعد از گرانی های اخیر
.
زخم بستر
علت: کندی اینترنت برای دانلود مجموعه آثار افتخاری

.

بقیه در ادامه…

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، اخبار و حوادث، ،

هیچ جای دنیا مربی محروم شده، بخشیده نمیشود

اما با روبوسی کفاشیان و رویانیان، گل محمدی بخشید شد!

کنایه فردوسی پور به رویانیان

سرمربی پرسپولیس در بازی قبلی این تیم برابر آلومینیوم هرمزگان به خاطر اعتراض به داور از بازی اخراج شد و طبق قانون باید در بازی برابر سایپا از روی سکوها بازی را دنبال می کرد.
گزارشگر دیدار پرسپولیس و سایپا بخشش یحیی گل محمدی از سوی فدراسیون فوتبال را زیر سوال برد.
.
.
پس از این اتفاق رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به شدت از دپارتمان داوری و فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و کار به شکایت از وی کشید.


 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، اخبار و حوادث، ،

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب