*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مسعود اوزیل از علاقه رونالدو به یادگیری قرآن خبر داد

علاقه مندی رونالدو به سوره فاتحه

نه داره ازش خوشم میاد :D

کریس رونالدو

شبکه تلویزیونی رئال مادرید عربی به نقل از سایت اسلامی “باکسبانجام” اندونزی خبر داد که مسوت اوزیل به هنگام تنها شدن با رونالدو برای او قرآن تلاوت می کند و ستاره پرتغالی رئال مادرید به دقت گوش می کند و این کار را دوست دارد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب، اخبار و حوادث، ،

برای اینکه تشخیص دهید آیا شما واقعا عاشق هستید یا نه با ما همراه باشید

معرفی 20 راه جالب برای تشخیص عشق واقعی

20 روش برای تشخیص عشق واقعی

گرایش بین زن و مرد در نوع خود میتواند مفید یا مضر باشد. البته بیشتر ما حداقل یک بار در زندگی تمایل قوی را نسبت به فرد مخالف حس کرده ایم، خوب!، این حس در مورد روابط معمولی شاید بتواند موثر باشد ولی در مورد مسئله ی ازدواج اگر بخواهیم تنها با اکتفا به این تمایلات و بدون توجه به معیارهای دیگر روان شناسی، تصمیمی بگیری، ویران کننده است، چراکه نتیجه ای جز رنج، ترس از آینده، تحلیل انرژی و در آخر، در فاصله زمانی کم دچار افسردگی و سرخوردگی می شویم!

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، مطالب جالب، ،

فهرستی از هنرمندانی که با همدیگر ازدواج کرده اند

زوج های هنرمند ایرانی

ازدواج هنرمندان با یکدیگر و تشکیل زوج هنری، رواج بسیار دارد. گرچه این امر در هالیوود با شایعات و اختلافات بسیار همراه است، اما زوج‌های هنرمند ایرانی توانسته‌اند زندگی خوبی را رقم بزنند و الگویی از خانواده ایرانی بسازند.
.

در بین هنرمندان ایرانی، کم نیستند کسانی که شریک زندگی خود را از دنیای هنر انتخاب کرده و زندگی مشترک خود را اینگونه رقم زده‌اند. ازدواج هنرمندان گرچه خبرهای بسیار با خود به همراه دارد، اما همواره یکی از جذاب‌ترین بخش زندگی هنرمندان است. نکته جالب توجه در این گونه ازدواج‌ها، پرورش فرزندان هنرمند است تا جایی که لیلی رشیدی و باران کوثری از جمله بازیگران مطرح سینمایی هستند.

در ادامه این مطلب می‌توانید با برخی از زوج‌های هنری آشنا شوید…


 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، مطالب جالب، ،
[ چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, ] [ 6:29 ] [ ... ]

طراحی منزل با ایده های بهاری و بسیار زیبا

دکوراسیون خانه خود را با فصل زیبای بهار تطبیق دهید

طراحی دکوراسیون بهار 1392

فصل بهار یکی از زیباترین فصل هاست. به هر گوشه و کناری که نگاه کنیم زیبایی های طبیعت روحمان را شاد و چشممان را نوازش می کنند. برای لذت بیشتر از این فصل دوست داشتنی می توانید طراحی داخل خانه را نیز به گونه ای تغییر دهید که در این فصل حتی داخل خانه شما نیز بوی بهار دهد.


 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب، مدل و مد، ،

جدیدترین گاف جواد خیابانی در بازی پرسپولیس و راه آهن

گاف جدید جواد خیابانی

در لحظه‌ای از مسابقه دو تیم پرسپولیس و راه‌آهن، دوربین روی صورت امیرحسین فشنگچی که روی نیمکت پرسپولیس نشسته و مشغول صحبت با یکی از کنار دستی‌هایش بود، زوم شد. در این لحظه جواد خیابانی گزارشگر بازی به اشتباه گفت: «این سامان آقازمانی است که در نیم‌فصل از پرسپولیس به راه‌آهن آمده و حالا در این تیم روی نیمکت نشسته…» لحظه‌ای بعد تصویربردار محترم احتمالا از سر ضایع کردن یا شاید برای تنویر افکار خیابانی حرکتی کرد که گزارشگر مسابقه لحظه‌ای سکوت کند و نداند که چه بگوید!


 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، مطالب جالب، ،

داستان کوتاه و آموزنده با عنوان خوبی ها باید روی سنگ حک شوند

روایتی جالب از دو دوست صمیمی

خوبی ها باید روی سنگ حک شوند

دو دوست برای تفریح به ییلاق های خارج از شهر رفتند. در بین راه بر سر زمان استراحت اختلاف نظر پیدا کردند و یکی از آن ها در اثر عصبانیت بر روی دیگری سیلی محکمی زد.
.
آن یکی که سیلی خورده بود سخت آزرده شد، اما بدون آن که چیزی بگوید روی شن های کنار رودخانه نوشت: «امروز بهترین دوستم به من سیلی زد.»
.
سپس راه خود را ادامه دادند و به قسمت عمیق رودخانه رسیدند. آن دوستی که سیلی خورده بود پایش لغزید و نزدیک بود با جریان آب به سمت پرتگاهی خطرناک برود که دوستش او را نجات داد.


 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، مطالب جالب، ،

متن نامه شدیدالحن خودروی پیکان به اتومبیل 20 میلیون تومانی امروز!

معرفت دُرّ گرانیست به هر کس ندهند، پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند

انتقاد صریح پیکان به خودروی 20 میلیون

متنی که میخوانید، نامه‎ای از یک پیکان، ذکر خدماتش و این که ما چرا او را قدر نشناختیم میباشد:

 سال‎های سال، کینه توزان و بدخواهان بسیاری، با لجن پراکنی‌های خودشان، ما را بدنام کردند. سال‌های سال و با استفاده از تریبونی که در دست داشتند خدمات چندین و چندساله ما را زیر سؤال برده و تمام مشکلات آلودگی هوا را به گردن ما انداختند.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، مطالب جالب، ،

جوش شیرین به عنوان یکی از بهترین شوینده ها برای تمیز کردن به کار می رود

آشنایی با خواص و نحوه استفاده از جوش شیرین

خواص جوش شیرین

جوش شیرین ترکیب شیمیایی است که علاوه بر استفاده در موارد شیرینی‌پزی مانند عمل کردن به عنوان خمیرمایه و نیز نرم کردن و پف دادن به کیک‌ها دارای خواص بسیار دیگری نیز است که می توان به کاربرد آن در خانه تکانی اشاره کرد.

.

بسیاری از ایرانی ها این روزها مشغول تمیز کردن خانه اند و از هر راهی برای تمیز کردن خانه به بهترین نحوه استفاده می کنند. در این مدت لازم است با بهترین شوینده هایی که مطمئنا در خانه دارید آشنا شوید که در ادامه به معرفی جوش شیرین در خانه تکانی می پردازیم…

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، مطالب جالب، ،

http://www.tools98.ir/up/golebaronzadehman/Post/Esfand91/Parinaz.jpg

پریناز ایزدیار و مدل بودنش

 

دخترک مصمم، جسور و البته خوش‌چهره سریال زمانه این روزها بیش از پیش در نظر مردم به چهره‌ای شناخته‌شده تبدیل شده است. با این بازیگر جوان که با استناد به شواهد و قرائن می‌تواند آینده پرباری در این عرصه پیش‌رو داشته باشد هم‌کلام شدیم تا او قصه‌اش را برایمان بگوید.

ادامه مطلب ...

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، مطالب جالب، ،

آیا هر چیزی را میتوان به عنوان مهریه زن در نظر گرفت حتی قلب مادر شوهر؟

بررسی قانونی بودن مهریه های عجیب غریب

قلب مادر شوهر به عنوان مهریه

10 کیلو بال مگس، حفظ تمام دیوان حافظ یا کل شاهنامه فردوسی، سفر به 120 کشور دنیا، 10 هزار لیتر بنزین، 10 رأس آهوی وحشی، چندین کیلو پوست پیاز و دست و پا یا قلب آقای داماد، از جمله مهریه‌های عجیب و غریب است. اما مهریه عجیب‌تر از اینها که چند روز پیش شنیدم قلب مادرشوهر بود که مهریه دختری شد که پسر از روی شور جوانی عاشق دختری شد و به هر نحو خانواده‌اش را راضی کرد و خانواده دختر، خام‌ و جوان بودن داماد را بهانه و ضمانت بیشتری طلب نمودند، عروس هم که سکه‌های زیاد هم جوابگویش نبود، این‌بار به جای مهریه قلب مادر شوهر را طلب کرد!

.

اما آیا ثبت اینگونه مهریه‌ها قانونی است؟

مواد 1078 تا 1082 قانون مدنی موادی است درباره مهریه و شرایط آن. اما این شرایط چیست؟

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، مطالب جالب، ،

حضرت مهدی (عج): بسیار دعا کنید برای تعجیل در فرج که فرج شما در آن است

آثار دعای فرج معرفی شده توسط دوست عزیزم “محمد

آثار دعای فرج

برای مشاهده آثار و فواید دعای فرج به ادامه مراجعه کنید

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، مطالب جالب، ،

مسعود اوزیل بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه رئال مادرید

قبل از ورود به زمین در بازی با دیپورتیو لاکرونیا، حمد و 3 بار سوره اخلاص را خواند

مسعود اوزیل

مسعود اوزیل ستاره مشهور تیم رئال مادرید در بازی با دیپورتیو لاکرونیا زمانی که در دقیقه 57 بازی برای تعویض به کنار زمین آمد دست به دعا برداشت و این عکس موضوع بحث محافل ورزشی اسپانیا شد.

روز گذشته روزنامه اسپانیول نوشت که مسعود اوزیل با وجود پوشیدن پیراهن تیم ملی آلمان شخصیت خود را به عنوان یک مسلمان اهل ترکیه حفظ کرده است.

.

عکس در ادامه…

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، مطالب جالب، ،

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب