*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پس از ماه ها انتظار گوشی Galaxy S4 با پردازشگر 8 هسته ای رسما رونمایی شد

سامسونگ گلکسی اس 4 – SAMSUNG GALAXY S IV

SAMSUNG GALAXY S IV

پس از ماه ها انتظار و شایعات گوناگون در مورد محصول جدید سامسونگ، این شرکت رسما در نیویورک تلفن همراه Galaxy S4 را رونمایی کرد. پیش از این شنیده های بسیاری در مورد این محصول گزارش شده بود، در این گزارش ویژگی های این تلفن همراه جدید را که به طور رسمی توسط شرکت سازنده بیان شده اند بیان می کنیم.

SAMSUNG GALAXY S IV

Galaxy S4 دارای ضخامتی معادل 7.9 میلی متر می باشد و روی آن یک صفحه ی نمایش 5 اینچی با قابلیت تفکیک پذیری 1080*1920 فول اچ دی قرار گرفته است.

وزن این تلفن همراه که 130 گرم اعلام شده در نوع خود بی نظیر می باشد. پردازشگر مورد استفاده در این تلفن همراه هشت و چهار هسته ای بوده که بسته به انتخاب کاربر دارای سرعت های 1.6 و 1.9 گیگاهرتزی می باشد.

SAMSUNG GALAXY S IV

حجم حافظه ی RAM و حافظه ی داخلی Galaxy S4 به ترتیب برابر 2 و 16،32 و 64 گیگابایت می باشد که بسته به انتخاب خریدار متغیر است. این دستگاه از درگاه MicroSD برای ارتقا حافظه ی داخلی پشتیبانی می کند.

باتری این دستگاه جدید 2700 میلی آمپر ظرفیت دارد و دوربین به کار رفته در آن می تواند تصاویری با کیفیت 13 مگاپیکسل تهیه کند. دوربین دوم Galaxy S4 نیز دو مگاپیکسلی می باشد.

SAMSUNG GALAXY S IV

این دستگاه می تواند با توجه به انتخاب کاربر دارای شارژر بی سیم نیز باشد.
البته مهمترین ویژگی های به کار رفته در Galaxy S4 که آن را نسبت به سایر تلفن های همراه هوشمند متمایز می کند امکان کنترل توسط حرکت دست و یا حرکت چشم می باشد. با کنترل از طریق چشم می توان اسکرول صفحه را بالا و پایین کرد و یا هنگام مشاهده فیلم، پخش را متوقف نمود.
.
علاقه مندان برای خرید این محصول باید تا ماه آوریل سال جاری میلادی منتظر بمانند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: اخبار و حوادث، اخبار اندروید/ios ، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب