*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جدیدترین گاف جواد خیابانی در بازی پرسپولیس و راه آهن

گاف جدید جواد خیابانی

در لحظه‌ای از مسابقه دو تیم پرسپولیس و راه‌آهن، دوربین روی صورت امیرحسین فشنگچی که روی نیمکت پرسپولیس نشسته و مشغول صحبت با یکی از کنار دستی‌هایش بود، زوم شد. در این لحظه جواد خیابانی گزارشگر بازی به اشتباه گفت: «این سامان آقازمانی است که در نیم‌فصل از پرسپولیس به راه‌آهن آمده و حالا در این تیم روی نیمکت نشسته…» لحظه‌ای بعد تصویربردار محترم احتمالا از سر ضایع کردن یا شاید برای تنویر افکار خیابانی حرکتی کرد که گزارشگر مسابقه لحظه‌ای سکوت کند و نداند که چه بگوید!


  درست لحظاتی بعد از معرفی اشتباه خیابانی، دوربین روی آقازمانی واقعی که روی نیمکت راه‌آهن نشسته بود زوم شد تا آقا جواد کمی گیج شود و بعد از چند لحظه مکث بگوید: «تصویر سامان آقازمانی را می‌بینید که روی نیمکت راه‌آهن نشسته!» و البته نگفت که تصویر بازیکن قبلی متعلق به امیرحسین فشنگچی بوده است.
.
هر چند اشتباه خیابانی را بسیاری از اهالی فوتبال و حتی روزنامه‌های ورزشی انجام می‌دهند اما شاید اگر خیابانی کمی دقت می‌کرد با وجود نشناختن چهره بازیکنان که در مورد او عادی شده از نوع و رنگ لباس‌ها می‌شد تشخیص داد تصویر نفر اول متعلق به بازیکن پرسپولیس است و آقازمانی که از پرسپولیس رفته نمی‌تواند اوور مشکی و طوسی‌رنگ ورزشی زمستانی پرسپولیس را به تن کرده و روی نیمکت بنشیند!

مطالب مرتبط:

نامه شدیداللحن پیکان به خودروی 20 میلیونی! (طنز)

خانه تکانی نوروزی با استفاده از جوش شیرین

پریناز ایزدیار و مدل بودنش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، مطالب جالب، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب