*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بسیاری از بازی‌های زیبا و پرطرفدار Gameloft در زمان اجرا نیاز به اتصال به شبکه اینترنت را دارند

اما بدون اتصال به اینترنت از بازی‌های Gameloft لذت ببرید

بازی های Gameloft

شرکت فرانسوی Gameloft را شاید همه شما می‌شناسید. این شرکت بزرگ و معروف در زمینه بازی‌سازی برای پلتفورم‌های آندروید و iOS بسیار قدرتمند است و همیشه شاهد بازی‌های زیبا و با کیفیت از این شرکت بوده‌ایم. بسیاری از بازی‌های زیبا و پرطرفدار Gameloft در زمان اجرا نیاز به اتصال به شبکه اینترنت را دارند که این امر برای ما ایرانی‌ها مشکل است زیرا که اتصال به اینترنت و استفاده از آن برایمان بسیار گران تمام می‌شود.

 از این رو ما همیشه به دنبال روش‌هایی هستیم تا این موانع را از سر راه برداریم. در ترفند این هفته قصد داریم تا روشی را به شما بگوییم تا بتوانید بازی‌های شرکت Gameloft را که برای سیستم‌عامل‌های آندروید عرضه می‌شود، به صورت کاملا آفلاین اجرا کنید.

بقیه در ادامه مطلب…

برای این کار بعد از دریافت فایل نصب بازی که برای آندروید با پسوند Apk است، باید یک سری تغییرات را روی آن اعمال کنید. منتها این کار باید در کامپیوتر صورت گیرد. در ابتدا باید پسوند فایل را از Apk به یک فایل فشرده یعنی Zip تغییر دهید. با این کار فایل نصب بازی به یک فایل فشرده تبدیل می‌شود. اگر پسوند فایل‌ها در رایانه شما نمایش داده نمی‌شود، در پوشه‌ای که هستید به قسمت Tools و بعد Folder Option بروید و سربرگ View را انتخاب کنید و تیک گزینه Hide Extensions for Know File Types را بردارید تا پسوند تمامی فایل‌ها که نمایانگر نوع فایل است، نمایش داده شود.

حالا فایل فشرده‌ای که قبلا Apk بود را از حالت فشرده خارج کنید (تمامی کارهای فشرده‌سازی را با یک نرم‌افزار مخصوص این کار، مانند WinRAR انجام دهید) و به نشانی …/res/layout بروید و فایل‌های زیر را حذف کنید:

===

gi_layout_verifying_files.xml

gi_layout_checking_required_files.xml

gi_layout_download_files_no_wifi_question.xml

gi_layout_download_files_cancel_question.xml

gi_layout_searching_for_wifi.xml

===

حالا شما باید پوشه بازی را که تغییر پیدا کرده و فایل‌هایی از آن حذف شده، فشرده کنید و پسوند آن را از Zip به Apk تغییـر دهید. برای عدم درخواست اتصال وای‌فای نیز باید یک فایـل TXT به نـام «qaWifiOnlyMode» ایجاد کنید که درون آن «FALSE» نوشته شده و آن را در صفحه اول SD Card کپی کنید.

بعد از انجام این مراحل می‌توانید با خیال راحت بازی‌ مورد نظرتان را نصب و اجرا کنید و از آن لذت برید.
منبع: بایت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: ترفند کامپیوتر و موبایل، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب