*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ترفندها و میانبرهای ساده برای جستجوی بهتر در گوگل

20 ترفند بی نظیر برای استفاده بهینه از موتور جستجوگر گوگل

ترفند جستجو در گوگل

موتور جستجوی گوگل، غول بزرگ و دوست داشتنی فضای مجازی، جایی است که هر چه بخواهید در آن پیدا می شود و خیلی وقت ها با یک سرچ ساده می توانید به آنچه مد نظرتان است برسید.
.
جستجو در گوگل ظاهر سخت و پیچیده ای ندارد، اما دانستن برخی ترفندها و میانبرهای ساده می تواند به ما کمک کند ساده تر و زودتر به جواب برسیم. ضمن اینکه این کلک های به ظاهر ساده از ما یک جستجوگر حرفه ای می سازد.
.
در ادامه چند روش و ترفند ساده برای بهتر نتیجه گرفتن از سرچ در گوگل را به شما معرفی میکنیم…


 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: ترفند کامپیوتر و موبایل، ،

بسیاری از بازی‌های زیبا و پرطرفدار Gameloft در زمان اجرا نیاز به اتصال به شبکه اینترنت را دارند

اما بدون اتصال به اینترنت از بازی‌های Gameloft لذت ببرید

بازی های Gameloft

شرکت فرانسوی Gameloft را شاید همه شما می‌شناسید. این شرکت بزرگ و معروف در زمینه بازی‌سازی برای پلتفورم‌های آندروید و iOS بسیار قدرتمند است و همیشه شاهد بازی‌های زیبا و با کیفیت از این شرکت بوده‌ایم. بسیاری از بازی‌های زیبا و پرطرفدار Gameloft در زمان اجرا نیاز به اتصال به شبکه اینترنت را دارند که این امر برای ما ایرانی‌ها مشکل است زیرا که اتصال به اینترنت و استفاده از آن برایمان بسیار گران تمام می‌شود.

 از این رو ما همیشه به دنبال روش‌هایی هستیم تا این موانع را از سر راه برداریم. در ترفند این هفته قصد داریم تا روشی را به شما بگوییم تا بتوانید بازی‌های شرکت Gameloft را که برای سیستم‌عامل‌های آندروید عرضه می‌شود، به صورت کاملا آفلاین اجرا کنید.

بقیه در ادامه مطلب…

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: ترفند کامپیوتر و موبایل، ،

با این ترفند تلفن همراه خود را به صورت دلخواه از دسترس سایرین خارج کنید

همچنین می آموزید چطور از شر پیامک های تبلیغاتی خلاص شوید

خارج کردن گوشی از دسترس

شاید کم پیدا شوند افرادی که قابلیت های گوشی همراه و سیمکارت خود را تمام و کمال بدانند ولی ممکن است افرادی دیگر از کارایی‌ها، امکانات و حتی برخی خدمات آن اطلاع چندانی نداشته باشند. اگر جزو این دسته افرادید، اطلاع از قابلیت‌های سیمکارت و موبایلتان، ممکن است روزی به کارتان آید.

برای مشاهده ترفند، به ادامه مطلب مراجعه کنید…

اگر قصد دارید از تماس‌های مکرر مزاحمی سمج خلاص شوید. کد #۰۹۴*۲۱* را از چپ به راست شماره‌گیری کنید. با فشردن دکمه سبز تماس یا Call گوشی شما تا زمانی از شبکه خارج خواهد شد که دستور لغو را صادر کنید.
برای لغو فرمان، کافی است کد #۲۱# را شماره‌گیری کنید و دکمه تماس را فشار دهید.
در این زمان همچنان امکان دریافت پیامک برای شما پابرجاست یعنی بر حسب اطلاع افراد کدهایی هم وجود دارد که آن فرد می‌تواند ترفند شما را خنثی کند.
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: ترفند کامپیوتر و موبایل، ،

در این پست با نحوه ارسال SMS های صوتی آشنا خواهید شد

ویژه دارندگان سیمکارت اعتباری ایرانسل

ارسال پیامک صوتی

مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند با تماس با شماره تلفن گویای رایگان ۷۱۹، برای شماره مورد نظرشان پیام صوتی بفرستند.

ارسال پیامک صوتی یکی از خدمات جدید در دنیای گوشی های همراه است. البته طول پیغام ضبط شده حد اکثر می تواند ۶۰ ثانیه باشد و هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری ۶۲۰ ریال تعیین شده است.

این امکان برای مشترکین ایرانسل IranCell قرار گرفته که پس از ضبط پیام خود، بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از ۳ روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای مخاطب موردنظرشان ارسال کنند.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: ترفند کامپیوتر و موبایل، ،

با آموزشی که در این پست خواهید خواند

خواهید توانست مانع ارسال ایمیل ارسال شده به گیرنده در جیمیل شوید

این قابلیت جالب تست شده و ۱۰۰% کار می کند

بازگرداندن ایمیل ارسال شده در Gmail

در صورتی که از سرویس ایمیل Gmail استفاده می‌کنید، می‌توانید قابلیتی را فعال کنید تا پس از ارسال ایمیل نیز فرصتی برای بازگردانی ایمیل داشته باشید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

مشاهده ترفند در ادامه…

حتماً برای‌تان پیش آمده است که به هنگام ارسال یک ایمیل، پس از کلیک بر روی دکمه‌ی «ارسال» یادتان افتاده است که نکته‌ای را در هنگام نگارش ایمیل از قلم انداخته‌اید، اما دیگر کار از کار گذشته است و ایمیل ارسال شده است. طبیعتاً راهی هم برای بازگردانی ایمیل پس از ارسال نیست. اما در صورتی که از سرویس ایمیل Gmail استفاده می‌کنید، می‌توانید قابلیتی را فعال کنید تا پس از ارسال ایمیل نیز فرصتی برای بازگردانی ایمیل داشته باشید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: ترفند کامپیوتر و موبایل، ،

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب