*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Heart Rate Monitor - این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا ضربان قلب خود را در یک مرحله به سادگی اندازه گیری کنید کافیست که نوک انگشت خود را بر روی دوربین گوشی خود قرار دهید تا ضربان قلب شما بر روی نمایشگر ظاهر شود.شما با این برنامه می توانید در هر مکان و در هر زمان به راحتی با استفاده از تلفن همراه ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید و از سلامت خود آگاه شوید.

 
Heart Rate Monitor - نرم افزار نمایش ضربان قلب برای ویندوز 7.5

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ویندوز فون، ،

با استفاده از این نرم افزار میتوانید متون ریز را بدون نیاز به عینک مطالعه کنید

مخصوص گوشی های با سیستم عامل ویندوز فون میباشد

Reading Lens – Windows phone

دانلود نرم افزار تبدیل موبایل به عینک Reading Lens

برنامه Reading Lens نام نرم افزاری است که برای موبایل های دارای ویندوز فون طراحی و ساخته شده است. چنانچه عینکی هستید، این نرم افزار با قابلیت تنظیم قدرت بزرگنمایی لنز دوربین موبایل شما، می تواند حتی جای عینک شما را هم بگیرد و با آن کلمات و متن های کوچک را مشاهده کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ویندوز فون، ،

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب