*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با استفاده از نرم افزار موبایل کم نظیر و بسیار کاربردی Flight Track

اطلاعات پرواز بیش از ۱۶ هزار فرودگاه را بدست آورید

مخصوص گوشی های آیفون و اندروید

دانلود نرم افزار Flight Track برای دریافت اطلاعات پرواز فرودگاه ها

برنامه Flight Track یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در زمینه ی ردیابی نقشه و نمایش اطلاعات پروازهای شرکت هواپیمایی در سراسر جهان می باشد.

این نرم افزار که تمام اطلاعات فرودگاه های بین المللی را در خود جای داده است از فرودگاه های ایران هم پشتیبانی می کند و در نوع خود بهترین است.

.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، آیفون و آیپد، ،

http://vatandownload.com/image/img/xuhizrr92hf4zllikys.jpg

 

دانلود اختصاصی 11 iLife قوی ترین برنامه مولتی مدیا Apple


اگر شما هم یکی از دوستاران اپل یا همان سیب گاز زده خودمان باشید خود را به محیط  
MacOsها نزدیکتر میدانید . در سال قبل شاهد بسیاری از محصولات  این شرکت بودیم .  iPhone  و   iPod  و MacBook Air جدید غوغایی در صنعت تکنولوژی در سال 2010 برای اپل به پا کردند . و اما ما برای شما یکی از قویترین نرم افزارهای مولتی مدیا اپل را آماده کردیم .

iLife به شما این امکان را میدهد که عکسهایتان را سازماندهی کنید . یک آلبوم از عکسهایتان خلق کنید و  یا حتی یاد بگیرید یک  فیلم بسازید.همه این امکانات را شما میتوانید در iLife 11 که جدیدترین نسخه مولتی مدیای اپل میباشد پیدا کنید.
 


 

از قابلیت های کلیدی نرم افزارiLife 11  :


 

iDVD  : شما را قادر میسازد تا فیلمهایتان را همراه با منو و ... بر روی  DVD  تکثیر کنید .

 

GarageBand : شما میتوانید در این برنامه به یادگیری و ساخت موسیقی بپردازید . این برنامه شامل هزار لوپ از پیش ساخته موسیقی است که کار شما را برای خلق موسیقی راحت میکند.

iMovie : این برنامه  این امکان را به شما میدهد که به ویرایش فایلهای ویدئویی خود بپردازید و یا از دوربینهای دیجیتال به منظور کپچر کردن اطلاعاتتان استفاده کنید . 

 

iWeb : در واقعه این برنامه به شما این امکان را میدهد که به اشتراک گذاری فایلهایتان با کسانی که مثل شما اپل دارند بپردازید 

 

و ...

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

http://vatandownload.com/image/img/2fu9vbpzznhdqguw33lu.jpg

 

  Firmware در  الکترونیک و کامپیوتر، اغلب به برنامه‌های تقریبا ثابت و نسبتا کوچک و یا ساختمان‌های داده‌ای که درون سخت‌افزار انواع دستگاه‌های الکترونیک است گفته می‌شود. 
از دستگاه‌های دارای میان‌افزار می‌توان از ماشین حساب و یا کنترل از راه دور، قطعات کامپیوتر شامل دیسک سخت، صفحه کلید، صفحه نمایش
 TFT و یا کارت‌های حافظه‌، ابزارهای دقیق در علم و رباتیک در صنعت را نام برد. همچنین دستگاه‌های پیچیده‌تری چون تلفن‌های همراه، دوربین‌های دیجیتال‌ و غیره شامل میان‌افزار هستند. 
 

همانطور که میدانید  iOS   در اصل سیستم عامل iPhone میباشد اما بر روی 3GS, 3G, iPad, iPod Touch 4G, 3G, 2G هم نیز قابل نصب است .

طرفداران محصولات   Apple هم اکنون میتوانند  Firmware  دستگاه خود را به صورت اختصاصی از گیم مدرن,دانلود نمایند  .
 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،
[ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:iphone/ipad , اپل ,دانلود برنامه اپل-ایفون,ایپد,اپل,دانلود,سیب, ] [ 21:49 ] [ ... ]

 

 

http://vatandownload.com/image/img/5j3ofbbst8pwhcqwc9lj.jpg


اپل بر طبق وعده قبلی جدیدترین نسخه از نرم افزار ویرایش ویدیوی خود موسوم به فاینال کات پرو ایکس را از طریق فروشگاه آنلاین مک عرضه کرد. این نرم افزار به قیمت 300 دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است تا آن را از طریق اینترنت خریداری کنند. در نسخه جدید نحوه ویرایش، ذخیره سازی و مدیریت فایل های ویدیویی به طور کامل متحول شده و امکانات تازه ای هم در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.نرم افزار فاینال کات پرو یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای غیر-خطی در محیط سیستم عامل اپل مکینتاش نیز میباشد. این نرم افزار در سال ۱۹۹۸ توسط گروهی که از طرف شرکت ماکرومدیا استخدام شدند برای تحقیق و توسعه این نرم افزار زمینه های اولیه اش فراهم شد، و نهایتا شرکت اپل آن را خریداری کرد . آخرين نسخه‌ي اين نرم افزار كه مخصوص سيستم عامل مك ساخته شده است به كاربران اجازه مي‌دهد ويدئوهاي خود را به هارد ديسك منتقل كنند ، ويرايش كنند ، پردازش كنند و به فرمت‌هاي گوناگوني از تصوير خروجي بگيرند. یکی از قابلیت های جدید این نرم افزار موسوم به Magnetic Timeline به طور خودکار فواصل سیاه ویدیوها و بخش های زائد و غیرمفید آنها را تشخیص داده و این محتوای زائد را به طور خودکار حذف می کند.پیش نمایش سریع اطلاعات و افکت های تازه صوتی و ویدیویی هم از جمله امکانات نسخه تازه این نرم افزار است. علاوه بر این امکانات تازه ای برای تصحیحکلیپ های قدیمی به فاینال کات پرو ایکس اضافه شده است.فاینال کات پرو یک برنامه برای تدوین غیر ردیفی (Nonlinear) و غیر مخرب ( Nondestructive) . که جدا از فرمت ها و کدکها (Codec) با تقریبا هر نوع فیلم ویدئویی کار می کند .اپل فاینال کات پرو را در دو نوع تکی بعنوان سویت تدوین عرضه میکند . در حالت سویت در کنار فاینال کات پرو برنامه های Live Type , Motion , Cinematools , Sound trak , DVD Studio Pro . Compressor عرضه می شود .

 

ویژگی های نرم افزار Final Cut Pro X :

- طراحی جدید محیط برنامه و حذف سیستم سنتی کار با فریم ها
- امکان استفاده از فایل های XML
- کنترل کامل زمانبندی کلیپ ها با استفاده از Time Code
- ماژول شتاب دهنده GPU برای افزایش سرعت و کارایی برنامه
- امکان وارد کردن مستقیم ویدئو کلیپ ها از دوربین های دیجیتال با استفاده کیت SDK Camera
- قابلیت استفاده از چند مانیتور و چند کاربر به صورت همزمان با استفاده XSan و...

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

تم iPhone5 Next Launcher Theme ، قادر است رابط کاربری گوشی آیفون ۵ را جذاب تر از خود آن شبیه سازی کند! برتری این تم را وقتی متوجه خواهید شد که به جلوه های سه بعدی آن توجه کنید. این تم با اتکا به ویژگی های برتر لانچر قدرتمند Next، می تواند به زیبایی هر چه تمام تر، محیط UI سیستم عامل ios5 را به نمایش بگذارد. لانچر Next اگر چه اولین نرم افزار لانچر سه بعدی اندروید نبود، اما در مدت کوتاهی پس از عرضه توانست با ویژگی های منحصر به فرد خود، به سرعت جای دیگر لانچر های سه بعدی اندرویدی را از آن خود کند. لازم به گفتن است که این تم با ورژن بالاتر از ۱٫۱۵ لانچر Next قابل اجرا می باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

تم iPhone5 Next Launcher Theme ، قادر است رابط کاربری گوشی آیفون ۵ را جذاب تر از خود آن شبیه سازی کند! برتری این تم را وقتی متوجه خواهید شد که به جلوه های سه بعدی آن توجه کنید. این تم با اتکا به ویژگی های برتر لانچر قدرتمند Next، می تواند به زیبایی هر چه تمام تر، محیط UI سیستم عامل ios5 را به نمایش بگذارد. لانچر Next اگر چه اولین نرم افزار لانچر سه بعدی اندروید نبود، اما در مدت کوتاهی پس از عرضه توانست با ویژگی های منحصر به فرد خود، به سرعت جای دیگر لانچر های سه بعدی اندرویدی را از آن خود کند. لازم به گفتن است که این تم با ورژن بالاتر از ۱٫۱۵ لانچر Next قابل اجرا می با 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

mini5-iphone-submission.jpg

شما حتماً مرورگر Opera Mini و ویژگی سرعت بسیار بالای آن را می شناسید . ما در اینجا برای شما Opera Mini Web Browser v6.5 را آماده کرده ایم . مرورگری که تا 90 درصد داده ها و صفحات وب را فشرده می کند تا لود صفحه ها سریع تر و کم حجم تر شود و در نتیجه هزینه کمتری را بپردازید . این مرورگر را اینبار برای گوشی های آیفون و آیپاد برای شما آماده کرده ایم که هم اکنون می توانید از سایت پارس دان دریافت نمایید .

ویژگی های  مرورگر اپرا مینی Opera Mini Web Browser v6.5 آیفون و آیپاد :

قابلیت بازکردن چندین Tab یا سایت
سازگاری کامل با گوشی های لمسی
فشرده سازی صفحات وب برای نمایش سریع تر
مدیریت پسورد های ذخیره شده مانند ایمیل
قابلیت جستجوی کلمات در صفحه وب
نمایش شو های سایت youtube ‎‏ ‏
قابلیت اسکرول شدن صفحه
ایجاد میانبر سفارشی جستجو
قابلیت کپی گرفتن از متون و ….
دانلود و آپلود فایل

خواندن rss‏ ‏ 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

TeamViewer Pro v8.0.10095

دانلود برنامه TeamViewer Pro v8.0.10095 برای آیفون

دانلود برنامه TeamViewer Pro v8.0.10095 برای آیفون

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Ipod, Iphone, Ipad
نوع برنامه: کنترل و ریموت کامپیوتر
ورژن برنامه: ۸٫۰٫۱۰۰۹۵
زبان: ENG 
نرم افزار:  iOS 3 به بالا
حجم فایل:۸٫۱۸ MB

حتما تا به حال این فکر کرده اید که چقدر خوب بود که می توانستید به کامپیوتر دیگری از راه اینترنت دسترسی پیدا کنید . TeamViewer برنامه ای است که این کار را به نحو احسنت برای شما انجام می دهد این برنامه برای کامپیوتر رایگان است ! و حالا می توانید امکانات این برنامه را بر روی هر آیفون ، آیپد و آیپاد داشته باشید. از امکانات این برنامه میتوان به امکان ارسال و دریافت بین دو دستگاه، امکان کنترل کامل ویندوز یا مک، امکان محدود کردن دسترسی، کاهش رزولوشن تصویر جهت افزایش سرعت اشاره  کرد.

جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

 

اپدیت نسخه ۳٫۱٫۱

همیشه یکی از مشکلات کاربران پخش نکردن فرمت های مختلف ویدیویی و صوتی در ای دیوایس بوده ! اینبار برای شما عزیزان توسط برنامه فوق العاده BUZZ Player HD تمامی محدودیت ها برداشته شده و خیلی راحت میتونید بسیاری از فرمت های تصویری و صوتی رو با بهترین کیفیت همراه با قابلیت های بسیار کاربردی  اجرا و لذت ببرید…

این برنامه فوق العاده به شما کمک میکنه تا یک سری قابلیت های خاصی که شما در کامپیوتر دارید رو اینبار در ای دیوایس خود تجربه کنید ! به طور مثال میشه گفت توسط این برنامه میتونید فیلم های با فرمت MKV خودتون رو خیلی راحت روی دیوایس بریزید و حتی فایل زیر نویس هم همراه با فیلم پخش کنید.

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،
[ جمعه 27 بهمن 1391برچسب: , www,appleapps,ir , آیفون , اپس , اپل , اپل اپس , ] [ 15:10 ] [ ... ]

این بار در سایت دانلودها نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی MegaWeather HD v3.15 را مخصوص آیفون و آی پد تاچ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از نام نرم افزار مشخص است این نرم افزار یک  برنامه مخصوص برای کسب اطلاعات هواشناسی است .از ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به ؛ کسب اطلاعات لحظه ای وضع هوا ، دسترسی به اطلاعات هواشناسی بیش از ۴۰۰۰۰ شهر درسراسر دنیا ، مشخص کردن مکانی که شما در آنجا هستید بر روی نقشه ، پشتیبانی از زبان های مختلف ، مشخص کردن بیشینه و کمینه هوا ، سرعت و جهت وزش باد ، تعیین درصد رطوبت ، فرستادن وضع هوا به ایمیل ، پیش بینی وضع هوا در ۴۸ ساعت آینده ، پیش بینی هوا در ۱۵ روز آینده ، نمایش پیش بینی وضه هوا در ۱۵ روز آینده و ۴۸ ساعت آینده بر روی Home screen ، نمایش تصویر ماهواره ای ، گزارش اطلاعات ایستگاه هواشناسی ، تعیین طول و عرض جغرافیایی و … اشاره کرد همان طور که از ویژگی های این نرم افزار حاصل می شود ، شما می توانید ایستگاه هواشناسی اختصاصی خود را با این نرم افزار در گوشی خود داشته باشید .

 

MegaWeather HD v3.15 اطلاعات هواشناسی با MegaWeather HD v3.15 مخصوص آیفون و آی پد تاچ

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

این بار در گیم مدرن نرم افزار محبوب و قدرتمند در زمینه ساخت موزیک به نام FL Studio Mobile v1.1 را مخصوص آیفون و آی پد تاچ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود به صورت حرفه ای به ساخت موسیقی بپردازید . نسخه مخصوص رایانه ، این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ساخت موسیقی است . مطمئنا نسخه آیفون این برنامه شما را شگفت زده خواهد کرد .

 

FL Studio Mobile v1.1 ساخت حرفه ای موسیقی با FL Studio Mobile v1.1 برای آیفون و آی پد تاچ

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب