*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





| دانلود نرم افزار Power Sketch v1.7 برای آیفون و آیپد از گیم مدرن|

Power Sketch یکی از جالب ترین و مطرح ترین نرم افزار ویرایش عکس می باشد که با افکت تبدیل عکس به نقاشی ویژه خود برنامه را محبوب ساخته است، در چند ثانیه با کمک این نرم افزار شما می توانید تصاویر خود را تبدیل به نقاشی کنید، در ورژن جدید این برنامه شما می توانید تصاویر را از دوربین آیفون، آیپاد تاچ و یا آیپد خود لود کنید و یک سری ایراد های برنامه برطرف شده است، هم اکنون از گیم مدرن می توانید این نرم افزار جالب را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

iPhone iPad Games and Apps – مجموعه ای از برنامه ها و بازی های مخصوص آیفون و آیپد را برای شما آماده کرده ایم .آیفون یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ (۱۹دی۱۳۸۵) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.آی‌فون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS، را اجرا کرد. در ادامه مطلب می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده نمایید .

 

iPhone iPad Games and Apps Collection 01.2013

 

iPhone iPad Games and Apps Collection مجموعه برنامه ها و بازی های آیفون و آیپد iPhone iPad Games and Apps

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، بازی، آیفون و آیپد، ،

 

دانلود برنامه مکالمه رایگان Viber برای آیفون

نرم افزار Viber دیگر نیازی به توضیح ندارد و اکثر شما کمابیش با آن آشنا هستید. شما با استفاده از Viber میتوانید به صورت کاملا رایگان از طریق اینترنت به شخص موردنظرتان پیام داده یا زنگ بزنید. اما ۲ شرط لازم است. اول اینکه طرف مقابل هم Viber را داشته باشد و دوم اینکه هر دو به اینترنت متصل باشید. همچنین میتوانید به صورت چند نفره باهم گپ بزنید که این مورد میتوانید بسیار مفید باشد. این نسخه از نرم افزار که ورژن Viber v 2.3.1 میباشد که بر روی iOS 3.0 و بالاتر قابل نصب خواهد بود.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

دانلود بازی Line Runner 2 برای آیفون

بالاخره بازی Line Runner 2 برای iOS تولید شد. بازی ای بسیار زیبا که طرفداران بسیاری دارد و میتوان گفت خیلی ها منتظر انتشار نسخه دوم این بازی بودند. در این بازی شما شاهد یک گیم پلی شگفت انگیز تنها بر روی یک صفحه کاغذ هستید که با تم محیط های دیگر تلفیق شده و مراحلی بسیار زیبا و جذاب را خلق میکند. شما در این بازی دوبعدی همیشه در حال دویدن هستید و میبایست بدون برخورد به موانع موجود به جلو حرکت کرده و امتیاز بیشتری کسب کنید. این نسخه از بازی بر روی iOS 4.3 و بالاتر قابل نصب خواهد بود.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،
[ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, ] [ 18:8 ] [ ... ]

 

دانلود برنامه ویرایش عکس آیفون Superimpose Studio

نرم افزار Superimpose Studio یک ابزار فوق العاده کارآمد و قدرتمند برای ویرایش تصاویر در سیستم عامل iOS میباشد. شما به کمک این برنامه به طور کلی یک فوتوشاپ تمام عیار برای آیفون یا آیپد میباشد. این نرم افزار امکانات متنوعی را برای ویرایش تصاویر به شما میدهد.شما با این برنامه میتوانید تصاویری را به تصویر اصلی خود اضافه کنید و ب روی آنها عملیات انجام دهید. امکان زوم نیز وجود دارد که برای ریزه کاری های ویرایشی بسیار مناسب است. شما میتوانید در تصاویر ادامه مطلب کارایی های این برنامه را تا حدودی ببینید. این نسخه از نرم افزار بر روی iOS 5.0 و بالاتر قابل نصب میباشد.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

دیکشنری Translator With Voice قابلیت ترجمه صدا از ۲۸ زبان زنده دنیا مانند فارسی

این دیکشنری قدرتمند صدای شما را به زبان های خارجی ترجمه می کند

مخصوص گوشی های آیفون با سیستم عامل iOS 5.0 به بالا

دانلود نرم افزار Translator With Voice

اگر قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید و یا اینکه در حال آموزش یک زبان جدید هستید، حتماً نرم افزار Translator With Voice را بر روی تلفن همراهتان نصب کنید.
Translator With Voice یک دیکشنری فوق العاده است که شما می توانید کلمه یا جملات را به یک زبان به آن بگوئید و ترجمه آن را به زبان دیگر بشنوید.
این دیکشنری قدرتمند قابلیت ترجمه ۲۸ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی را داراست و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.
دانلود در ادامه…
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

دانلود آفیس 2011 برای سیستم عامل مک - Microsoft Office 2010 MAC

با توجه به نفوز سیستم های مک و اپل در جامعه ی امروزی قصد داریم نسخه ی  مک از نرم افزار آفیس را برای دانلود قرار دهیم . .این نسخه ی سازگار با سیستم عامل مک میباشد . به نظر می رسد Microsoft Office 2011 بعد از عرضه موفق ویندوز 7 دومین شاهکار مایکروسافت باشد که در طول دو ساله اخیر عرضه می گردد. این محصول که در مقایسه با نسخه 2010 با تغییرات متعددی رو به رو شده است کمی هم با نکته ها جالب همراه شده چرا که مایکروسافت نسخه 13 را با آفیس 2010 عرضه نمود اما چون این عدد نحس طلقی می شود مایکروسافت در اقدامی جالب Office 14 را منتشر کرد. در این که Office یکی از موفق ترین محصولات مایکروسافت بوده شکی نیست اما این که از گذشته تا به حال این پیشرفت و موفقیت ادامه پیدا کرده است نکته مهمی است که شرکت های نرم افزاری کمتر توانسته اند این روند را ادامه دهند.

امیدواریم این نرم افزار مورد پسند واقع شود و با توجه به بازدید آن  زمینه ساز توجه بیشتر به سیستم عامل مک در وب سایت وطن دانلود باشد

 .

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،
[ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:دانلود برنامه اپل , مکینتاش-ایپد, ] [ 12:54 ] [ ... ]

دانلود کامل ترین نرم افزار اطلاعات دارویی و پزشکی با نام Rapid Medicine

مخصوص گوشی های با سیستم عامل iOS (آیفون)

کاملترین بانک اطلاعات دارویی و پزشکی

این اپلیکیشن که برای گوشی های آیفون طراحی شده است یکی از کاملترین نرم افزارها در زمینه اطلاعات پزشکی است.

نرم افزار Rapid Medicine به عنوان یک برنامه کاربردی مرجع‌ برای سیستم عامل آی اون اس منتشر شده است. این نرم افزار حاوی اطلاعاتی در زمینه‌ی داروهای گوناگون، نحوه‌ی تشخیص سریع بیماری‌ها،تجویز هر چه زودتر دارو برای بیماری‌های مختلف و … است که علاوه بر کاربران عادی و دانشجویان برای پزشکان و متخصصان مربوطه نیز مفید بوده و آن‌ها را هم راضی نگه می‌دارد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

برنامه ای که امروز قصد معرفی آن را داریم یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های سیستم عامل مک میباشد ! 

نرم افزار Phone View  بدون شک بهترین برنامه ی مدریت iPad , iPhone  شما میباشد که با امکانات بی نظیری که در دارد دسترسی به محتوا ی دستگاه شما را آسان میکند .

از ویژگی های این برنامه میتوان به موارد زیر اشاره کرد : 
ذخیره کرده هر نوع اطلاعات با هر پسونده روی iPad iPhone
دسترسی آسان موزیک ها و ویدئو های شما بر روی کامپیوتر 
دسترسی آسان به Sms Call  و آرشیو تماس های شما 
استفاده از iPhone , iPad  به عنوان حافظه فلش برای انتفال اطلاعات 
پشتیبان گیری از اطلاعات iPhone و iPad 
Export 
 با پسوند CSV  
و ..

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،
[ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:دانلود برنامه اپل-iphone/ipad , اپل , ] [ 8:19 ] [ ... ]


امروزه با گسترش اطلاعات و اهمیت نگهداری از آن ها پایگاه های داده ای نقش مهمی را در زمینه نگهداری اطلاعات در سیستم های کامپیوتری بر عهده دارند.

 در بسیاری از منابع و شبکه های مختلف قسمتی را به نگهداری اطلاعات و استفاده از سیستم های پایگاه داده ای اختصاص می دهند و جدا از مدیریت شبکه بر اطلاعات موجود درا ین پایگاه ها نیز مدیریت می نمایند.

سیستم های کامپیوتری کوچک تا شبکه های بزرگ اداری ، وب سایت ها ، سرورهای خدماتی میزبانی وب و ... هر یک به شکلی از اطلاعات نگهداری می نمایند و نحوه نگهداری از اطلاعات نیز بنا به نوع نیاز کاربران متفاوت می باشد.

 نرم افزارهای بسیاری را امروزه می توان یافت که برای ساخت محیط های نگهداری اطلاعات برای کاربران تولید شده اند که از ساده ترین آن ها می توان به برنامه access شرکت Microsoft اشاره نمود.

 همچنین زبان های برنامه نویسی تحت وب برای کار با پایگاه های داده نیز موجود می باشد که از مشهورترین آن ها می توان به زبان هایی همچون MySQL و Microsoft SQL Server اشاره نمود.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

با استفاده از نرم افزار موبایل کم نظیر و بسیار کاربردی Flight Track

اطلاعات پرواز بیش از ۱۶ هزار فرودگاه را بدست آورید

مخصوص گوشی های آیفون و اندروید

دانلود نرم افزار Flight Track برای دریافت اطلاعات پرواز فرودگاه ها

برنامه Flight Track یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در زمینه ی ردیابی نقشه و نمایش اطلاعات پروازهای شرکت هواپیمایی در سراسر جهان می باشد.

این نرم افزار که تمام اطلاعات فرودگاه های بین المللی را در خود جای داده است از فرودگاه های ایران هم پشتیبانی می کند و در نوع خود بهترین است.

.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، آیفون و آیپد، ،

http://vatandownload.com/image/img/xuhizrr92hf4zllikys.jpg

 

دانلود اختصاصی 11 iLife قوی ترین برنامه مولتی مدیا Apple


اگر شما هم یکی از دوستاران اپل یا همان سیب گاز زده خودمان باشید خود را به محیط  
MacOsها نزدیکتر میدانید . در سال قبل شاهد بسیاری از محصولات  این شرکت بودیم .  iPhone  و   iPod  و MacBook Air جدید غوغایی در صنعت تکنولوژی در سال 2010 برای اپل به پا کردند . و اما ما برای شما یکی از قویترین نرم افزارهای مولتی مدیا اپل را آماده کردیم .

iLife به شما این امکان را میدهد که عکسهایتان را سازماندهی کنید . یک آلبوم از عکسهایتان خلق کنید و  یا حتی یاد بگیرید یک  فیلم بسازید.همه این امکانات را شما میتوانید در iLife 11 که جدیدترین نسخه مولتی مدیای اپل میباشد پیدا کنید.
 


 

از قابلیت های کلیدی نرم افزارiLife 11  :


 

iDVD  : شما را قادر میسازد تا فیلمهایتان را همراه با منو و ... بر روی  DVD  تکثیر کنید .

 

GarageBand : شما میتوانید در این برنامه به یادگیری و ساخت موسیقی بپردازید . این برنامه شامل هزار لوپ از پیش ساخته موسیقی است که کار شما را برای خلق موسیقی راحت میکند.

iMovie : این برنامه  این امکان را به شما میدهد که به ویرایش فایلهای ویدئویی خود بپردازید و یا از دوربینهای دیجیتال به منظور کپچر کردن اطلاعاتتان استفاده کنید . 

 

iWeb : در واقعه این برنامه به شما این امکان را میدهد که به اشتراک گذاری فایلهایتان با کسانی که مثل شما اپل دارند بپردازید 

 

و ...

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب