*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





JackSmith بازی فلش و فوق العاده محبوب آهنگری جک اسمیت JackSmith

برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی

بازی آهنگری جک اسمیت یا به اختصار JackSmith یکی از شاهکار های خلاقانه و بسیار جذابی بوده که توسط شرکت Flipline Studios طراحی و منتشر شده است. داستان و محتوی اصلی این بازی در مورد آهنگری بسیار ماهر , با شخصیت حیوانی به نام Jack بوده که در زمان های دور و در دوره ی پادشاهی عادل میزیست. ولی در این میان دستیاری به نام Dudley افکار شومی را در سر می پروراند و در نهایت به قصد آسیب رساندن به سرزمین , پرنسس را به طور ناگهانی و با بی رحمی هر چه تمام تر از این سرزمین می رباید.

Jack نیز با مشاهده این ماجرا تصمیم می گیرد تا تمامی مهارت های خود را به کار گیرد تا پرنسس به قصر پادشاهی برگردانده شود. ولی او هیچ مهارتی در جنگ نداشته و با ساخت سلاح هایی همانند شمشیر برای نیرو های قصر به این کار می پردازد. ممکن است در ابتدا ساخت این سلاح ها کار ساده ای به نظر برسد ولی با پیشرفت مراحل زمان ساخت نیز کاهش می یابد و میبایست دقت عمل دو چندان شود. هم اکنون می توانید بازی سرگرم کننده JackSmith را به صورت فایل فلش ( Swf ) با حجمی باورنکردنی و بدون نیاز به کرک دریافت کنید.  

 

حجم فایل : 6.34 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بازی ابتدا فایل JackSmith_www.FreeGames.iR را از حالت فشرده ( zip ) خارج و سپس با استفاده از نرم افزار Adobe Flash Player اجرا کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب