*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری The Farm 2010

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ گیم مدرن دریافت نمایید.
 


برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

روش نصب بازی :

برای نصب بازی ابتدا نرم افزار UltraISO را دانلود نموده و فایل ایمیج بازی را با استفاده از آن اجرا کنید. سپس در تب Tools گزینه Mount to Virtual Drive را انتخاب کنید و بر روی Mount کلیک کنید. حال وارد My Computer شده و وارد درایو جدیدی که در این قسمت ایجاد شده شوید و اقدام به نصب بازی نمایید.

::جهت دانلود نرم افزار UltraISO کلیک کنید::


  •  

   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب