*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





need for speed hot pursuit 2 بازی پر طرفدار و جذاب جنون سرعت Need For Speed Hot Pursuit 2

مجموعه بازی های Need For Speed یا به اختصار NFS یکی از شاهکار های شرکت Electronic Arts بوده که از چندین سال پیش در میان بازی های ورزشی و مخصوصا ماشین سواری ( Racing ) حرف اول را می زند. نسخه Hot Pursuit 2 که چندین سال پیش ساخته شده با حجم بسیار مناسب و گرافیک بالایی که دارد یکی از بهترین نسخ این مجموعه ی پر طرفدار محسوب می شود.

Need For Speed Hot Pursuit 2 شامل ده ها مرحله ی پر از هیجان و متنوع داشته که هر یک از آن ها جذابیت خاص خود را دارند. از جمله ویژگی های این بازی می توان به خرید و فروش انواع ماشین های مدل بالا و پر سرعت , انتخاب نقشه ها و سبک های مختلف برای مسابقه , تعویض زاویه دوربین هنگام رانندگی و… اشاره کرد. لازیم به ذکر است این بازی قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حجم فایل : 114.40 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

پس از خارج کردن پوشه بازی از حالت فشرده ( zip ) فایل setup.bat را برای نصب اجرا کرده و کمی صبر کنید تا مراحل نصب به اتمام برسد. پس از پایان مراحل نصب فایل RegSetup را اجرا کرده و ok را بزنید.

 


 

مطالاب مرتبط:

دانلود بازی خاطره انگیز قارچ خور Super Mario Bombastic v1.0

بازی خلاقانه و بسیار زیبای طراحی آزاد Line Rider FreeStyle


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب