*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





SONIC JUMP 1.2

 

SONIC JUMP امروز برای شما یکی از بازی های قدیمی کنسول سگا که از پر طرفدار ترین بازی های این کنسول می باشد را قرار داده ایم در این بازی شما نقش یک موجود عجیب را ایفا می کنید که از سرعت باور نکردنی در دویدن بهره می برد او با سرعت بی نظیرش می تواند به همه جا بروید و از روی هر چیز بپرد او قصد دارد به جنگ با دکتر Eggman برود که یک مرد بسیار خطر ناک می باشد و شما باد در این را او را یاری کنید گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد به گونه ای که کیفیت آن هیچ گونه کسری نسبت به بازی اصلی آن روی کنسول سگا ندارد و حتی می توان گفت که از کیفیت بالاتری هم بهره می برد.

 

**********************************

image دانلود با لینک مستقیم

image پسورد: www.sibdownload.com

image حجم کل: ۴۷٫۵ مگابایت

image به اشتراک گذاشته شده توسط: سیب دانلود
 

 

SONIC JUMP 1.2 (1) SONIC JUMP 1.2 (2) SONIC JUMP 1.2 (3)

 

آموزش استفاده از کد QR :

بار کد QR یک بارکدی ۲ بعدی است که توسط کشور ژاپن اختراع شده و در مدت کوتاهی مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفت. این بارکد با خط ها و مربع هایی که به هم وصل شده است نشان دهنده لینک ثبت شده است. که اگر دقت کنید تمام عکس های بارکد QR با هم متفاوت هستند. حال این سوال پیش میاید که بارکد های QR چه تاثیری دارد؟ شما می توانید با نرم افزار BareCode Scanner لینک های سایت را در گوشی خود داشته باشید. برای مثال : شما می خواهید یک نرم افزاری را از سایت دریافت کنید ولی در آن لحظه کابل USB و یا Bluetooth و … ندارید که بتوانید نرم افزار را به گوشیتان انتقال دهید. در آن لحظه فقط کافیست نرم افزار BareCode Scanner را اجرا کنید و دوربین گوشیتان را به  طرف عکس QR نگه دارید. لینک دانلود را به راحتی دریافت خواهید کرد.

برای دانلود نرم افزار BareCode Scanner اینجا کلیک کنید

 مطالب مرتبط:

ChinaTaxi HD 2.0.2 تاکسی چینی – آندروید

لذت سرعت در شب با بازی فوق العاده جذاب Speed Night (اندروید)

بازی جذاب و سرگرم کننده دیوانه ماهیگیری Fishing Craze


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:بازی,بازی آندروید,موبایل-دانلود رایگان بازی, ] [ 22:34 ] [ ... ]

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب