*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قلب شما نوعی تلمبه معجزه آساست که خون را در بدن شما به جریان در می آورد

در این مقاله کوتاه از معجزه قلب بیشتر بدانیم

معجزه قلب

اما چه تلمبه حیرت‌زایی! قلب در هر تپش تقریبا نصف لیوان خون را در بدن پخش می‌کند و در هر دقیقه برابرست با 8 لیتر و یا هشت بطری یک لیتری و در هر ساعت حدود 500 لیتر یا 500 بطری یک لیتری و روزانه حدود 10.000 لیتر خون بوسیله این تلمبه درون رگهای شما هدایت می‌شود. اگر هر وان حمام حدود 200 لیتر باشد حدود 50 وان حمام را در روز پر میکند.

معجزه قلب

در طول عمر 60 ساله به طور متوسط قلب یک انسان 250.000.000 لیتر خون را تلمبه میکند. اگر هر استخر المپیک حدود 1.500.000 لیتر باشد پس در طول عمر 60 ساله قلب حدود 170 استخر المپیک را با خون پر خواهد کرد که برابر است با 8500 تانکر تریلر.

.

قلب روزانه صد هزار بار برای شما می‌‌تپد نه برای دعوا و درگیری و استرس و غم و غصه و حسادت و رقابت و دلهره و نگرانی و همه بدی های دیگر، پس شاد و آرام و شکر گذار باشیم چون هنوز برای دل خودش میتپد!

 

که برابر است با 8500 تانکر تریلر.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: مقالات، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب