*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

HD Tune Pro این نرم افزار یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزارهای موجود برای بنچمارکینگ انواع هارد دیسک می باشد. حتما برایتان جالب است که بدانید سرعت خواندن و نوشتن هارد شما چه مقدار است. با استفاده از این برنامه به آسانی می توانید هارد خود را محک بزنید و با دیگران مقایسه کنید. این برنامه این قابلیت را دارد که هم سرعت نوشتن و هم سرعت خواندن اطلاعات توسط هارد را به دو صورت محور و ارقام حداقل، حداکثر و میانگین مقدار نشان دهد. اگر شما یک هارد تازه خریده اید و مطمئن نیستید که هارد خریداری شده اکبند بوده، با کمک این برنامه به راحتی می توانید مدت زمانی را که هارد کار کرده است را بدست آورید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به امکان بررسی تست سلامت هارد، بدست آوردن سریال و مشخصات هارد، بررسی اروررها و مشکلات هارد، بدست آوردن دمای هارد و ... اشاره داشت.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ... 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
امکان بنچمارک انواع هارد های اینترنال و اکسترنال
دارا بودن نمایشگر حاصل از بنچمارکینگ
قابلیت ذخیره سازی اطلاعات حاصل از بنچمارکینگ در فرمت JPG
امکان نمایش مشخصات هارد و تست سلامت آن
امکان انالیز اخطارها و مشکلات هارد
قابلیت انتخاب اندازه فایل برای بنچمارکینگ
امکان نمایش حداقل، حداکثر و میانگین سرعت هارد
سازگار با ویندوزهای مختلف
و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Patch:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.


در صورتی که از روش بالا موفق به رجیستر برنامه نشدید از روش زیر استفاده کنید:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.



لینک های دانلود:
دانلود از لینک مستقیم - 1.9 مگابایت
دانلود از لینک کمکی - Letitbit.net
رمز: www.mihandownload.com
منبع:وب سایت میهن دانلود

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: Pc، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب