*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود رایگان بازی جدید Rocks of Bella برای محک زدن تمرکز

این بازی جذاب مخصوص سیستم عامل سیمبین می باشد

دانلود بازی Rocks of Bella برای تست تمرکز

Rocks of Bella بازی است که در آن باید یک توپ را از میان صخره های ریز و درشت رد کنید تا به توانید آنها را به مقصد برسانید در این بازی بیش از هر چیز باید از تمرکز بالایی برخوردار باشید.

.

یکی از کارهایی که می توان برای به دست آوردن تمرکز انجام داد بازی است، خیلی وقت ها انجام بازی های فکری مثل شطرنج هم در تقویت حافظه و هم در افزایش تمرکز می تواند به ما کمک زیادی کند.بازی Rocks of Bella بازی است که نه به اندازه ی شطرنج اما تا حدودی می تواند در بهبود حافظه کمک کند. داشتن مراحل گوناگون و جذاب شاید یکی از حسن های این بازی باشد.

.

در این بازی شما باید یک توپ را از میان موانع مختلف تنها با تکان دادن تلفن همراه به طرفین عبور دهید، هر چه قدر مسافت طولانی تری توپ را از خطر افتادن حفظ کنید امتیاز شما بیشتر می شود.

 

دانلود

حجم: ۱٫۷ مگابایت


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: بازی، سیمبین و آنا، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب