*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در این بازی دوشخصیت معروف بازی های اندروید یعنی پری و تمساح کوچولو نقش دارند ، این نسخه مانند نسخه های قبلی این بازی ها از جذابیت بسیار و طرفداران زیاد برخوردار است . در این بازی فکری شما باید با انتخاب مسیرهای درست آب را به پری یا تمساح برسانید همچنین شما با دو کاراکتر و در دو داستان متفاوت رو به رو هستید . هم اکنون این بازی جذاب و پرطرفدار را از تک آندروید دریافت نمایید. 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ESET Mobile Security آنتی ویروسی بسیار قدرتمند برای سیستم عامل اندروید میباشد. با نصب این آنتی ویروس میتوانید امنیت کامل را برای گوشی خود به ارمغان بیاورید. از ویژگی های این آنتی ویروس میتوان به قفل کردن تلفن از راه دور با استفاده از اس ام اس، حذف مخاطب، محافظت در برابر تروجان ها، اسکن تمام برنامه ها،محافظت از حملات مبتنی بر USSD از طریق SMS های مخرب، کدهای QR، و یا لینک های URL،نظارت بر عملکردهای تلفن، از جمله عمر باتری، فضای دیسک آزاد، برنامه های در حال اجرا، بلوتوث و … 


 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

AVS Audio Converter 7.0.5.510 نرم افزاری جهت مدیریت و تبدیل فرمت فایل های صوتی میباشد. با استفاده از نرم افزار فوق شما قادر خواهید بود چندین فرت صوتی را که در ادامه مطلب نیز بدان اشاره خواهد شد مدیریت و به دیگر فرمت های تبدیل نمائید. شما میتوانید به راحتی صدا های موجود از فایل ها را جدا سازی نموده و ذخیره نمائید. تبدیل فرمت های در این نرم افزار تنها با یک کلیک انجام می شود و برای تبدیل انها زمان زیادی از شما گرفته نخواهد شد. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان دریافت فرمت های DVD، MPEG، MP4، AVI، DIVX، MOV، WMV، VOB، 3GP، RM، QT، FLV و تبدیل انها به فرمت ای رایج صوتی اشاره کرد. از این نرم افزار از فرمت هائ ورودی MP3, MPEG3, WMA, WAV, M4A, M4B, M4R, AAC, AMR, AWB, OGG, MP1, AC3, MP2, FLAC, AIFF, AIF, AIFC, AU, VOX, MPC, MP+, MKA, RAW, PCM, GSM, AVI, IVF, DIV, DIVX, MTV, AMV, MPG, MPEG, MOD, MPE, MVV, M2V, WMV, ASF, DVR-MS, DAT, IFO, VOB, VRO, M2TS, M2T, MTS, TOD, TS, TP, DV, MKV, OGM, OGV, OGA, OGX, RM, RMVB, RAM, IVR, MOV, QT, M4V, MP4, 3GP2, 3GPP, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MID, MIDI, KAR, APE, QCP, MPA, RA پشتیبانی کرده و در خروجی میتوانید فایل های خود را در فرمت های MP3, WMA, WAV, M4A, M4B, M4R, AAC, AMR, AWB, OGG, MP2, FLAC ذخیره نمائید. 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: Pc، ،

X-plore File Manager نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت فایلهای گوشی اندروید میباشد. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به ارسال فایل از طریق ایمیل و بلوتوث، باز کردن فایل های فشرده، نمایش سریع تصاویر همراه بزرگنمایی و اسلاید، نمایش فایل های صوتی، تصویری و متنی، حذف و تغییر نام فایلها، کپی یا انتقال فایلها و پوشه ها، باز کردن فایلهای Zip, Rar, Jar،نمایش فایلهای Word و … اشاره کرد. 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

بازی آنلاین جذاب و سرگرم کننده ویژه دختران علاقمند به آرایشگری

این بازی به صورت فلش با فرمت Swf هست 

در مرحله ی اول این آرایش، بهتر است تمام لوازم آرایشی که استفاده می شود از نوع مات و بدون اکلیل باشد که هر قدر این خصوصیت را داشته باشند به شیک شدن و در عین حال زیبایی آرایش شما افزوده خواهد شد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: ، ،
[ سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:بازی آنلاین جذاب و سرگرم کننده ویژه دختران, ] [ 21:36 ] [ ... ]

 

Kii Keyboard کیبرد جدید با پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی و قابل رقابت با سایر کیبردها

ویژگی ها Kii Keyboard:

پیش بینی دقیق و هوشمندانه کلمات
قابلیت ایجاد شرتکات دلخواه توسط کاربر
ردیف بالایی اعداد ( مثل کیبورد A.I.Keyboard )
ردیف اضافی کلیدهای مکان نما
کنترل کیبرد با استفاده از ژستر
ورودیهای همانند Swype
دارای کیبرد JB 4.2
دارای اسکین های زیبا
قراردادن تصویر دلخواه به عنوان پس طمینه کیبرد
دارای حالت کیبورد چند قسمتی ( ایده آل برای تبلت ها )
پشتیبانی از تمهای Go Keyboard, Better Keyboard, Themeshop Keyboard themes
و … ( پشتیبانی از ۳۴ زبان زنده و مرده دنیا )

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

برنامه DataFolder به شما این امکان را می دهد که به تمامی فایل های روی مموری خود دسترسی داشته باشید. اما این تنها کار اصلی این برنامه نمی باشد، بلکه قابلیت تفکیک سازی برنامه ها بر حسب نوع فرمت آن ها باعث شده است که این برنامه نسبت به برنامه های دیگر ویژگی خاصی داشته باشد. فرض کنید روی مموری خود تعداد زیادی فیلم،عکس یا موسیقی داشته باشید، چون همه آن ها به هم ریخته می باشد، پیدا کردن فایل های برای شما نیز سخت تر خواهد شد. این برنامه تمامی فایل ها را بر حسب نوع فرمت طبقه بندی می کند، که اینکار باعث می شود به راحتی فایل های مورد نظر خود را جست و جو و پیدا کنید. 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

برنامه Adobe Flash Player یک برنامه کاملا شناخته شده و پر کاربرد در سراسر دنیا می باشد که جهت کارکرد صحیح و بدون مشکل بیشتر نرم افزارهای دیگر وجود آن الزامی می باشد. همچنین این برنامه مکملی برای بیشتر مرورگرهای اینترنتی می باشد تا فایل های فلش درون سایت ها, پلیرهای تحت فلش, بازی ها و غیره به نمایش گذاشته شوند. همینک با دریافت نسخه جدید اندرویدی این برنامه می توانید از آن نهایت استفاده را برده و عملکرد تلفن همراه خود را افزایش دهید. لازم به ذکر است نصب این برنامه برای اجرای بدون مشکل بعضی از برنامه های سیستم عامل اندروید الزامی است. 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

WinZip Self Extractor نام نسخه ای متفاوت از سری مجموعه نرم افزارهای فشرده سازی winzip می باشد. این نرم افزار همانند برنامه winzip برای فشرده سازی فایل ها و یا پوشه ها به کار می رود با این تفاوت که برای استفاده از فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزار winzip نیازی نمی باشد و شما قادرید تا فایل های فشرده شده را بر روی هر سیستم دیگری به راحتی اجرا نمایید. این نرم افزار دارای ویژگی های منحصر به فردی هم می باشد که در ادامه مطلب به آن اشاره شده  

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: Pc، ،

برنامه VitalPlayer از تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند. به همین دلیل جزء بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای پلیر قرار دارد. همچنین این برنامه از تمامی کدک های تصویری با هر کیفیتی پشتیبانی می کند. در این برنامه می توانید روی فیلم ها و صفحه نمایش نیز قفل بگذارید. اندازه فونت زیرنویس ها و رنگ آن ها را نیز می توانید تغییر دهید. جهت بهینه سازی شارژ باتری، می توانید نور صفحه نمایش در هنگام پخش فیلم تنظیم کنید. 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

صفحه قبل 1 ... 71 72 73 74 75 ... 79 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب