*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود فیلم ایرانی جدید و بسیار زیبای کیمیا و خاک

با لینک مستقیم و کیفیت بالا DVDRip

 

کارگردان: عباس رافعی | ژانر: اجتماعی
مدت زمان: ۸۴ دقیقه | سال تولید: ۱۳۸۷
فرمت: MKV | حجم: ۶۹۳ مگابایت

خلاصه فیلم
فضای ملتهب آبان ماه سال ۱۳۵۷ سرنوشت ۵ گروهی را که می‌خواهند با آخرین پرواز از ایران خارج شوند به هم گره می‌زند و در این میان یکی از ماموران اصلی ساواک در جستجوی مدرکی است که هویت مخالفان را می تواند فاش سازد…

بازیگران:
حسین یاری، پریوش نظریه، امیر آقایی، آزیتا حاجیان، سیاوش طهمورث، حامد بهداد و…

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریال های ایرانی، ، ،


دانلود 
بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 ! 
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازیMax Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

دانلود بازی بی نظیر PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده
Pro Evolution Soccer 2013
(بخش ویژه گیم مدرن )
شامل دو نسخه ی RELOADED و SKIDROW

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

بازی Pro Evolution Soccer بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد.

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

Bump برنامه ای است که با آن می توان مخاطبین ، تصاویر ، فیلم ها ، برنامه ها و… را بین دو دستگاه آندرویدی انتقال داد . از مزایای این برنامه می توان به سادگی ، سرعت بالا ، قابلیت برقراری ارتباط با کامپییوتر و… اشاره کرد . این برنامه بیش از ۱۰۰ میلیون بار در سرتاسر جهان دانلود شده است . هم اکنون شما می توانید این برنامه را از گیم مدرن دریافت نمایید . 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،

اینبار نسخه جدید بازی Death Racing 2 را با نام Desert برایتان آماده کرده ایم . Death Racing یک بازی اتومبیل رانی بسیار جالب ، گرافیکی ، پرهیچان و پرامکانات می باشد . در این بازی می توانید با دوستان فیسبوکی تان به رقابت بپردازید ، همچنین با بازگشایی مراحل جدید ، انجام ماموریت ها و مسابقات ماشین جدید و پیشرفته تر کسب کنید . کنترل بازی نیز بسیار ساده می باشد برای چپ و راست کردن اتومبیل از شتاب سنج موبایلتان استفاده کنید و موبایل را چپ و راست کنید و برای سرعت بیشتر انگشت خود را بر روی صفحه نمایش قرار دهید . 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،

 

|مستند (بیگانگان باستانی : فصل 5 ) محصول 2013  با کیفیت HD 720p| 
 
|تقدیم به کاربران علاقه مند به مستندهای علمی گیم مدرن|
|این فصل به صورت کامل در 6 قسمت آماده دانلود می باشد|

|زیرنویس فارسی اختصاصی گیم مدرن ، با همکاری افتخاری Felora60 |

اگر از علاقه مندان به مستند های علمی باشید ، حتما فصل های پیشین این مستند را دنبال کرده اید.افتخار داریم فصل جدید این مستند را برای شما آماده کنیم.این مستند هنوز در حال پخش است و هر هفته با انتشار قسمت های جدید ، با کیفیت HD 720 آپدیت می شود.
این مستند به بررسی سوال هایی می پردازد و سعی می کند پاسخ آنها را بیابد.به عمق تاریخی پرسش ها ، گمانه زنی ها و نیز به اختلافاتی بر سر بحث قدیمی می پردازد ،که آیا شکل هوشمندانه ای از فضای بیرونی زمین را هزاران سال پیش زیر نظر داشته است؟ آیا این بیگانکان هنوز در حال مشاهده ما هستند؟ آیا امکان دارد  زمین هزاران سال پیش زندگی هوشمندانه ای از موجودات خود دیده باشد ، و این تکنولوژی به صورت مستقیم بر زندگی و تمدن بشر اثر گذاشته باشد؟نقشه های عجیب و غریب باقیمانده بر روی دیواره های غارهای باستانی، متن های موجود در هند در توصیف ( ماشین پرواز خدایان ) تنها چند نمومه از آثاری هستند که توسط باستان شناس آقای Daniken مورد بررسی قرار گرفته اند و به اثبات رسیده است که فضانوردان باستانی به خوبی اجداد خود را شناخته بوده اند.
 


برای  دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریالهای خارجی، ، ،

| دانلود انیمیشن لاک پشت های نینجا محصول سال 2012 |
| فصل اول |
| قسمت های 11 - 15 اضافه گردید | 

 

ژانر : انیمیشن | هیجانی | اکشن | خانوادگی

سال انتشار :2012
کیفیت : خوب 720p
انکودر : Nickelodeon
زیرنویس فارسی : دارد
اطلاعات کامل: IMDB
زبان: انگلیسی

در پست امروز میهن دانلود انیمیشن فوق العاده زیبا و خاطره انگیز لاک پشت های نینجا را برایتان آماده کرده ایم. این انیمیشن که از سالیان سال پیش طرفداران زیادی داشته و سبک جالب آن مورد پسند همگان قرار گرفته است. خبر خوبی برای کاربران گرامی میهن دانلود داریم.. انیمیشن محبوب Teenage Mutant Ninja Turtles با قسمت های جدید 2012 منتشر شده است و در حال ادامه ساخت می باشد. و خبری بهتر از اینکه میهن دانلود قصد دارد تمامی قسمت ها را به محظ انتشار در سایت همراه با زیرنویس فارسی قرار دهد. امید است که مورد پسند نمامی کاربران عزیز باشد.. توجه داشته باشید که تمامی قسمت های قرار گرفته شده دارای کیفیت خوب و به زبان انگلیسی می باشند..

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید..

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریالهای خارجی، ، ،

Advanced SystemCare Pro 6.1.9.221 Final نرم افزاری قدرتمند جهت تعمیر ، بهینه سازی و فاظت از سیستم کامپیوتر می باشد. مطمئنا شما نیز به دنبال بهینه سازی و تعمیر ویندوز خود جهت عملکرد و سبک شدن سیستم خود هستید. شرکت IObit کار را برای شما عزیزان با انتشار نرم افزار Advanced SystemCare آسان نموده است. کافیست تا شما این نرم افزار را در سیستم خود نصب کنید و آن را اجرا نمائید تا سیستم خود را به مانند زمان نصب ویندوز جدید سبک و با سرعت کنید. این نرم افزار با دارا بودن تکنولوژی روز تنها با یک جستجوی پیشرفته در ویندوز شما شروع به پاک سازی و بهینه سازی ان می نماید. جستجو در بین فایل ها ، ریجستری و حتی تنظیمات ویندوز شما صورت میگیردو تمامی فایل های مخرب ، بی استفاده و اضافی را پاک سازی می نماید. همچنین این نرم افزار با اسکن کردن ریجستری ویندوز شما ان را بهینه سازی کرده و بهبود می دهد. همچنین یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار رفع خطا های موجود و احتمالی ویندوز شما می باشد. 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

Chimeras Tune of Revenge – یک بازی جنایی زیبا به سبک HOG است.در خلال برگذاری جشنی بزرگ در گوشه شهر یک فال گیر مرموز در حال فروش کارت های شانس او ادعا می نمود با خرید هر کارت شانس به قیمت یک پنی و می توانید بخت خود را بیازمایید.طبق گفته او با خواندن کارت آنچه در آن نوشته شده است به واقعیت تبدیل می شود.کسی حرف او را جدی نمی گیرد تا وقتی که اولین قربانی تبدیل به موجودی عجیب می شود.فروشنده ی کارت ها هم بی درنگ ناپدید می شود.بعد ها مشخص می شود این جادوگر هزاران قربانی تا به گرفته است.او را بیابید و طلسمش را نابود کنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.


 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

در این بازی جذاب و فکری شما باید نقش مهندس را ایفا کنید و بین کوه ها و دره ها اقدام به احداث پل کنید تا اتومبیل ها بتوانند سالم از آن رد شوند . از ویژگی های این بازی آزادی عمل آن ، فیزیک واقعگرایانه ، گرافیک زیبا و بالا ، محیط های مختلف و… می باشد.این بازی دارای ۴ محیط مختلف و ۱۶۰ مرحله و چالش می باشد . حتماً این بازی با دیگر بازی های این سبک تفاوت زیادی دارد که مهمترین آن گرافیک بسیار زیباتر و مراحل بیشتر می باشد . 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

صفحه قبل 1 ... 70 71 72 73 74 ... 79 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب