*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





about love hate and the other ones بازی محشر About Love, Hate and the Other Ones آیفون و آیپاد

برنده جایزه بهترین بازی سال 2012 در آلمان !

About Love, Hate and the Other Ones نام یک بازی نه چندان آشنا ولی خارق العاده بوده که سال پیش اولین نسخه از برای کامپیوتر ساخته شد. این بازی با وجود داشتن گرافیک دو بعدی و نه چندان پیشرفته توانست جایزه بهترین بازی کامیپوتری سال را از آن خود کند. بر همین اساس نیز نسخه i-OS آن نیز به زودی ساخته و منتشر شد.

این اثر بسیار خلاقانه توسط Tobias Bilgeri طراحی شد که به نوعی بازی سازان را شیفته خود کرده و اثری به یاد ماندنی شد. در جریان بازی میبایست معما ها و روند بازی را که در قالب عاطفه بوده به پیش ببرید. هم چنین به مرور زمان مراحل جذابیت خاصی را به خود خواند گرفت که به نوعی گیمر را در خود محو می کند. این نسخه از بازی قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون و آیپاد می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

پس زمینه زنده سه بعدی 3D Image Live Wallpaper v1.0.4

۳D Image Live Wallpaper همانطور که از نامش پیداست یک پس زمینه زنده سه بعدی می باشد . این برنامه تصاویری با عمق می سازد که جلوه ی خاصی به هوم اسکرین شما می دهد . از ویژگی های این برنامه می توان به رزولیشن بالای تصاویر ، تنظیمات و آپشن های گوناگون برای سفارشی سازی تصاویر ، امکان استفاده از تصاویر شما ، بهره گیری از افکت های سه بعدی  و… اشاره کرد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:پس زمینه زنده سه بعدی : وال پیپر, گرافیک, ] [ 8:46 ] [ ... ]

برای این ساعت بازی جدید انگری بردز پرندگان خشمگین روز سبز Angry Birds Green Day v1.00 را برای شما عزیزان آماده دریافت قرار داده ایم. این بازی دارای گرافیک بسیار بالا و 150 مرحله مختلف و جذاب می باشد و قابل نصب و ساتفاده در گوشی های نوکیا دارای سیمبیان سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 می باشد. امیدواریم این بازی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. هم اکنون می توانید این بازی موبایل را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Angry Birds Green Day

قابل اجرا بر روی گوشی های سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ^۳ :
۵۸۰۰|۵۵۳۰|۵۷۳۰|c6|n97|x6|c7|n8|x7|و ...

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، نوکیا، ،

برای این ساعت ورژن جدید نرم افزار فوق العاده QQ CENTER v2.00 را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. شما توسط این نرم افزار می توانید گوشی نوکیای دارای سیمبیان خود را به گوشی های مانند آندروید تبدیل کنید و از ظاهر جدید و زیبای موبایل خود لذت ببرید. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

QQ Center

قابل نصب بر روی سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ و سیمبیان آنا و سیمبیان بلله :
۵۸۰۰,۵۵۳۰,N8,E7,C7,C6-01,N97,5230,5233,X6,c5-03,c6,5250 و ...

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، نوکیا، ،


Maestro Music from the Void – یک بار دیگر زنجیره ای از انسانها در حال ناپدید شدن هستند.این بار در شهر وین جایی که دو تن از نوابغ موسیقی این شهر که به تازگی در حال کار کردن و ایجاد هماهنگی به منظور ساخت و اجرای یک قطعه موسیقایی ویژه بودند ناپدید شده اند و هیچ خبری از آنها نیست.ابتدا با کسب اطلاعات کافی در مورد آن قطعه بر دانش خود نسبت به راز ناپدید شدن آنها بیفزایید و سپس با در کنار هم قرار دادن سر نخ ها نسبت به یافتن آنها اقدام کنید…
 

Maestro Cover دانلود بازی معمایی Maestro Music from the Void

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

 

Focus Photoeditor

iCare Data Recovery Professional 5.1 نرم افزاری حرفه ای [بازیابی اطلاعات از دست رفته می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانیدبه اسانی فایل های حذف شده خود را در هر نوع فرمتی از قبلی ، عکس ، فیلم ، فایل متنی ، فایل نصبی ، و ... را بدون دردسر در کمترین زمان بازیابی نمائید. از انجائی که بعد از حذف شدن فایل امکان بازیابی ان از درایو مورد نظر وجود دارد تنهائی کاری که شما باید انجام بدید عدم کپی جدید در درایور مورد نظر هست و سپس فعال سازی و اجرای نرم افزار برای بازیابی فایل ها ، در این صورت به راحتی فایل های شما باز یابی شده و میتوانید دوباره از انها استفاده نمائید. همچنین این نرم افزار قابلیت بازیابی فایل از مموری کارت ها ، USB ها ف کارت های SD و ... را دارا می باشد.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

 

برای این ساعت ورژن جدید نرم افزار فوق العاده Viber 2.01 را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. نرم افزار Viber ابزاری است که امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت گوشی) را برای شما و دوستانتان فراهم می کند. همچنین این برنامه به صورت خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند. همچنین این برنامه از کیفیت صدای بسیار بالایی برای تماس‌های تلفنی برخورداد است. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Viber

قابل نصب بر روی سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ و سیمبیان آنا و سیمبیان بلله :
۵۸۰۰,۵۵۳۰,N8,E7,C7,C6-01,N97,5230,5233,X6,c5-03,c6,5250 و ...

 

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، سیمبین و آنا، ،

cars 2 iphone بازی بسیار محبوب و پر طرفدار ماشین ها Cars 2 v1.2.5 آیفون

Cars 2 یکی از معروف ترین و جذاب ترین انیمیشن هایی بوده که چند ماه پیش از تمامی سینما های جهان به اکران در آمده و با استقبال بسیار خوبی از دوستداران نسخه اول آن روبرو شد. بر همین اساس نیز بازی آن ابتدا برای PC و پس از آن برای سیستم عامل i-OS ( سازگار با گوشی های آیفون ) ساخته شده و انتشار یافت.

در این بازی می توانید با هدایت 5 شخصیت اصلی , مراحل را یک به یک پشت سر گذاشته و امتیاز کسب کرده و رکورد بزنید. در جدید ترین نسخه از بازی Cars 2 ( ورژن 1.2.5 ) مراحل جدید تر و جذاب تری به آن افزوده شده و مشکلات نسخ قبلی برطرف شده است. امید است با دریافت و استفاده از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

http://vatandownload.com/image/img/gclyqje4agiczoftaf.jpg


در سال 2007، شرکت BioWare با عرضه بازی Mass Effect بار دیگر موجودات فضایی و سیارات ناشناخته را بر سر زبان‌ها آورد. این استودیو توانست با ساخت دنیایی زیبا و شخصیت پردازی و داستانی جذاب و همینطور سبک Action-RPGِ خود تعدادی از طرفداران بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی را جذب کند. پس از عرضه شماره 2 و کسب جوایز متعدد و نقدهای خوب، این سری به حدی محبوب شد که تعداد زیادی کمیک و رمان برای آن منتشر شد و به تازگی ساخت فیلمی بر اساس نسخه اول این بازی نیز تایید شده است. سازندگان پس از معرفی آخرین شماره از این سه‌گانه، تبلیغات زیادی انجام دادند و هر از گاهی اطلاعاتی از بازی نیز فاش می کنند. تبلیغات به اندازه‌ای است که شرکت BioWare این نسخه را بهترین بازی تولید شده توسط خود می‌داند.مطمئناً از جذاب‌ترین ویژگی‌های این سری داستان زیبای آن است. داستان نسخه سوم در ادامه شماره‌ی پیشین می‌باشد . داستان از جایی شروع می‌شود که فرمانده شپرد به دلایلی به زمین می‌آید اما در این حین گونه پر رمز و راز Reaper با نهایت توان خود به زمین حمله می‌کند و شپرد نیز مجبور به فرار از زمین می‌شود تا با به دست آوردن متحدینی برای خود، زمین و کل کهکشان را نجات دهد؛ البته چگونگی نجات زمین قطعاً به انتخاب‌های شما وابسته است. داستان این شماره جزئیات بیشتری دارد و به رمان‌های این سری نیز توجه شده است، به عنوان مثال سازندگان فاش کردند که Illusive Man که در شماره قبل فرمانده شپرد را زنده کرده بود، این بار قصد کشتن او را دارد. انتظار از داستان این نسخه بسیار بالاست و از قرار معلوم با داستان پیچیده‌تری نسبت به قبل روبرو هستیم.

در این بازی همانند شماره 2 می‌توانید ذخیره نسخه پیشین را به این نسخه انتقال دهید. سازندگان گفته‌اند که حتی تصمیمات شما در نسخه 1 در چگونگی پایان این نسخه تأثیر بزرگی خواهد داشت و در کل در این نسخه تصمیمات شما تأثیرگذارتر هستند و پایان بازی از یک پایان خیلی بد تا یک پایان خیلی خوب متغیر است.
 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

assassins creed 3 java بازی جدید و پرطرفدار عقیده یک قاتل Assassins Creed III جاوا

سری بازی های Assassin’s Creed یا همان عقیده یک قاتل یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین بازی های چند سال اخیر بوده که پس از ارائه ی اولین نسخه از آن با استقبال بسیاری خوبی از طرف گیمر ها روبرو شد که همین امر سبب ساخت نسخه های بعدی آن شد. نسخه سوم جدید ترین و جنجالی ترین نسخه از این بازی خارق العاده بوده که در نوامبر سال 2012 میلادی توسط شرکت عظیم Ubisoft منتشر شد.

مدتی طول نکشید تا نسخه جاوای ( Java ) آن نیز ساخته شد که در آن جریانات بازی در قالب ده ها مراحل با گرافیکی معمولی و دو بعدی همراه با ماجراجویی های بسیار جالب ترسیم شده است. در این پکیج که به اشتراک گذاشته شده است , Assassin’s Creed III نسخه جاوا در هفت سایز متفاوت گنجانده شده است که هر یک از کاربران مناسب با گوشی خود یکی را انتخاب کرده و از آن لذت ببرد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، جاوا، ،

صفحه قبل 1 ... 68 69 70 71 72 ... 79 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب