*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری The Farm 2010

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ گیم مدرن دریافت نمایید.
 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

mario forever 2 دانلود بازی قارچ خور Mario For Ever 2 برای موبایل جاوا

مطمئنا شما نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی ماریو ( Super Mario ) یا همان قارچ حور از زمان کنسول میکرو تا حالا هستید. همان طور که می دانید پس از تولید بازی قارچ خور برای کنسول میکرو , تولید انبوهی از آن برای کنسول های دیگر و حتی PC نیز شد. این بار از سایت بازی های رایگان بازی فوق العاده جذاب Mario For Ever 2 را به صورت جاوا و در سایز های ۳۲۰×۲۴۰ و ۲۲۰×۱۷۶ برای شما عزیزان آماده کرده ایم. وجود موسیقی های متن بسیار دلنشین و خاطره انگیز موجب شده , جذابیت بازی چندین برابر شده و شما را ساعت ها سرگرم کند. امیداوریم با دریافت و استفاده از این بازی نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، جاوا، سامسونگ، ،

 

بازی مهیج و زیبای Costume Quest


بازی جدید و بسیار زیبای Costume Quest که توسط کمپانی Double Fine Productions آن را ساخته و THQ آن را برای PC به تازگی عرضه کرده است ، قرار نبود که این بازی بر روی PC منتشر شود و ابتدا شاهد انتشار نسخه از آن بر روی شبکه PSN بودیم اما سازندگان آن در یک اقدام عجیب این بازی را نیز برای کامپیوتر تولید کردند ، بازیدارای سبک کارتونی RPG است که می تواند برای کسانی که تا به حال این گونه بازی ها را تجربه نکردند باشد ، داستان بازی در مراسم هالویین شروع می شود که یک خواهر و برادر هستند که به جنگ و کشتن غول ها می روند که در میان راه یکی از آنها ربوده می شود و داستان بازی ادامه می یابد ، این خواهر و برادر هرکدام توانایی خاص و منحصر به فردی دارند که در حین بازی متوجه آنها خواهید شد. وطن دانلود این بازی جذاب کارتونی را برای دوستان عزیز بر روی سایت قرار داده است تا دانلود کرده و از آن لذت ببرید. امیدواریم که مورد پسند کاربران عزیز گیم مدرن قرار بگیرد. تصاویری از این بازی را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

سری نوزدهم مجموعه ی 2 تم زيبا و با گرافیک بالا را برای گوشی های سیمبیان نوکیا سری 60 ورژن 5 را آماده کرده ایم که قابل استفاده در گوشی های جدید نوکیا از قبیل نوکیا 5800-5235-5530-5230-N97 هستند. هم اکنون می توانید این تم نوکیا را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Nokia Theme

قابل استفاده برای نوکیا سری 60 ورژن 5 :

5800 XM, 5800 Navigation, 5230 XM, 5530 XM, N97, N97 Mini,X6

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، سیمبین و آنا، نوکیا، ،

 

asphalt 6 بازی بسیار مشهور و پرطرفدار Asphalt 6 Adrenaline جاوا

سری بازی های Asphalt از بهترین و پر طرفدار ترین بازی های موبایل با سیستم عامل i-OS و Android محسوب می شود که پس از تولید نسخه ششم این بازی به نام Asphalt 6 Adrenaline نسخه از آن نیز برای سیستم عامل جاوا نیز طراحی شده است. این بازی توسط شرکت اصلی سازنده بازی ( Gameloft ) ساخته شده که با گرافیک نسبتا خوب و جذابیت آن ساعت ها شما را سرگرم می کند. این نسخه از بازی سه بعدی بوده و در تمامی ابعاد و مخصوص تمامی گوشی ها برای شما عزیزان آماده دریافت شده است. امید است با دریافت و استفاده از این بازی نهایت لذت را از آن ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


 

 

 

javahermarket

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، جاوا، سامسونگ، سونی اریکسون، ،

رای این ساعت بازی بسیار زیبای مسابقات دیوانه وار ماشین های قدرتمند StuntMania را برای شما عزیزان آماده ی دریافت ساخته ایم. شما در این بازی باید در هر مرحله با ماشین انتخابی خودتان امتیازات هر مرحله را جمع کنید و پیروز شوید. استفاده از انواع مدلهای ماشینهای قدرتی که حتی قدرت بالا رفتن و پرش از هر سکو و مانعی را دارند و حتی میتوانید مانند یک موتور از روی سکو بپرید و چرخش کنید می تواند با گرافیک بازی سه بعدی بازی برای شما جالب و دلنشین باشد. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت گیم مدرن دریافت نمایید.

 

StuntMANIA

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

دانلود مستقیم فیلم سینمایی جدید و زیبای چک با کیفیت بالا

محصول سال ۱۳۹۰ با بازی جمشید مشایخی 

کارگردان: کاظم راست گفتار | موضوع: اجتماعی
مدت: ۹۰ دقیقه | سال تولید: ۱۳۹۰
فرمت: MKV | حجم: ۷۴۸ مگابایت

خلاصه داستان:
چهر نفر آدم غریبه به دلیل مالکیت مشترک بر سر یک چک علیرغم اعتمادی کاملا مغایر ناگریزند که دو شب و یک روز کامل را با هم باشند و …

بازیگران:
فرهاد آئیش، همایون ارشادی، شاهرخ استخری، مریم سعادت و …

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریال های ایرانی، ، ،

دانلود فیلم ایرانی جدید و بسیار زیبای کلاهبردار

با کیفیت بالا و لینک مستقیم 

کارگردان: مهرداد محتشمی | موضوع: اجتماعی
مدت: ۸۸ دقیقه | سال تولید: ۱۳۸۸
فرمت: MKV | حجم: ۷۲۴ مگابایت

خلاصه فیلم:
آقای “رئیس” که کلاهبردار است بعد از سال ها دخترش را پیدا می کند و برخلاف میل باطنی خود، دخترش را درگیر ماجراهای کلاهبرداری خود می کند و…

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریال های ایرانی، ، ،

نسخه جدید بازی دوچرخه سواری BMX Boy 1.4

شاید این سبک بازی برایتان آشنا باشد عبور از موانع و انجام حرکات زیبا در هوا ولی BMX Boy دارای گرافیک بالا ، حرکات گوناگون ، کترلر راحت ، مراحل و محیط های گوناگون ، امتیازبندی و… می باشد که این بازی را از سایر بازی های این سبک متمایز می کند . شما در این بازی باید به پسر دوچرخه سوار کمک کنید تا از موانع عبور کند و سالم به مقصد برسد و در راه می توانید حرکات زیبایی را در هوا انجام دهید تا به امتیاز شما اضافه شود ولی توجه کنید که دوباره سالم به زمین برسید . هم اکنون می توانید این بازی جذاب را به رایگان از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب: بازی آندروید, مسابقه ای, موتور سواری, ] [ 10:23 ] [ ... ]

بازی چرخ دنده Love Gears v1.0.9

Love Gears یک بازی جالب با گرافیک بالا و زیبا می باشد که شما را به دنیای چرخ دنده ها می برد ، این بازی چگونگی عملکرد چرخ دنده ها را به شما نشان می دهد ، همچنین این بازی هیچ محدودیت سنی ندارد و از کودک تا کهن سال از این بازی لذت می برند . Love Gears شامل ۵۴ مرحله جذاب و گوناگون می باشد . از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک زیبا ، موسیقی تاثیرگذار ، کاملاً فکری و چالش برانگیز ، مراحل گونگون و جذاب و… اشاره کرد .شاید برای شما هم نحوه کار چرخ دنده ها جالب باشد پس حتماً این بازی را از گیم مدرن دریافت کنید و لذت ببرید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:بازی آندروید, فکری, ] [ 10:21 ] [ ... ]

صفحه قبل 1 ... 67 68 69 70 71 ... 79 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب