*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود رایگان فیلم ایرانی بسیار زیبای بی نشون با بازی جواد رضویان

با کیفیت عالی DVDRip و لینک مستقیم 

کارگردان: پدرام بهرامی فر | موضوع: اجتماعی
مدت: ۷۶ دقیقه | سال تولید: ۱۳۹۰
فرمت: MKV | حجم: ۶۵۲ مگابایت

خلاصه فیلم:
مردی پس از آزادی از زندان به کمک دوستش به دنبال نشونی پسرش می گردد. او در این راه وارد یک سری ماجراهای پلیسی می شود …


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریال های ایرانی، ، ،

رمان بسیار زیبا و عاشقانه با نامستاره سهیل

دانلود کتاب الکترونیکی با فرمت PDF

نام کتاب: ستاره سهیل | نویسنده: چیکا (کاربر انجمن ۹۸ia)
حجم کتاب: ۲٫۴۶ مگابایت | تعداد صفحات: ۱۵۹ صفحه

خلاصه داستان:

مهدیس دختری ایرانیست که بعد از اتمام درسش از انگلیس به کشورش بر می گردد، تا به وصال عشق کودکی اش برسد عاقبت او را پیدا می کند اما هیچ چیز اونطور که انتظار می رفت نیست.…

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، کتاب الکترونیکی Pdf، ،

Tekken mobile بازی پرطرفدار و بسیار مهیج تیکن موبایل Tekken Mobile جاوا

همان گونه که بسیاری از گیمر ها آشنایی داشته , Tekken عنوان یکی دیگر از اثر های خارق العاده و محبوب KONAMI بوده که پس از ساخت اولین نسخه از آن طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرد. این بازی از زمان کنسول های اولیه از جمله SEGA بوده و هنوز که هنوز است ساخت نسخه های جدید ترین از آن برای کنسول های پیشرفته ای مانند Play Station 3 نیز ادامه دارد.

بر همین اساس نیز شرکت سازنده Tekken بر این شده تا نسخه ای ساده ولی جذاب از این بازی برای گوشی هایی که سیستم عامل جاوا داشته , طراحی و عرضه کند. فایل دانلودی شامل نسخه های نوکیا و سونی اریکسون _ جاوا ) در ابعاد 240*320 می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، جاوا، سامسونگ، سونی اریکسون، نوکیا، ،
[ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, ] [ 11:14 ] [ ... ]

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و نسخه جاوای نسخه جدید و فوق العاده جذاب از سری بازی های Angry Birds که Star Wars یا همان جنگ ستارگان نام گرفت توسط شرکت Rovio برای گوشی های موبایل ساخته و عرضه شد. هر چند این نسخه گرافیک و کیفیت نسخه PC آن را نداشته ولی از جذابیت بسیاری بهره مند می باشد.

همان طور که اطلاع دارید در نسخه Star Wars بازی پرندگان خشمگین با ظاهری فضایی و شبیه به فیلم جنگ ستارگان به نبرد با دشمنان دیرینه ی خود یعنی خوک ها می روند. Angry Birds Star Wars جاوا دارای ده ها مرحله بسیار سرگرم کننده بوده و قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی های موبایل جدید و قدیمی است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، جاوا، سامسونگ، سونی اریکسون، ،

برای این ساعت بازی فوق العاده زیبای ماشین سواری Stunt Car Challenge v1.07 را برای شما عزیزان آماده دریافت قرار داده ایم. این بازی دارای گرافیک بسیار بالایی می باشد و می تواند با ماشین شما حرکات نمایشی بسیار جالبی انجام دهید. امیدواریم این بازی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. هم اکنون می توانید این بازی موبایل را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Stunt Car Challenge

قابل اجرا بر روی آندروید 2.1 به بالا

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، سامسونگ، HTC، ،

Dreamscapes: The Sandman – لورای جوان که به شدت از کابوس های شبانه عاصی شده بود از پدرش کمک خواست و او چیزی به لورا هدیه کرد که او را از از این کابوس ها رهایی بخشید.اما پس از مرگ ناگهانی پدرش ، شکارچی کابوس را که لورا از پدرش هدیه گرفته بود از دست داد و بی درنگ به کابوسی بی پایان فرو رفت.هیچ کس توان بیدار کردن او را ندارد.اما شما باید بتوانید کاری برای او بکنید.از پروفسور سندرز کمک بگیرید و با استفاده از ماشین رویای او به دنیای وحشتناک کابوس های لورا پای بگذارید و با اهریمنان خیالاتش بستیزید.با حل معماهای فراوان کلید رهایی لورا از کابوس هایش را به دست آورید و…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

 

DreamScapes Cover دانلود بازی ترسناک Dreamscapes: The Sandman

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. این بار در این نسخه شما با پرتاب پرنده ها به سمت قفس ها به جای کشتن خوک های بدجنس پرنده ها را از قفس آزاد خواهید کرد.
این بازی در ابتدا برای سیستم عامل آندروید و اپل ساخته شده بود که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Angry Birds Rio

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

دانلود رایگان فیلم ایرانی زیبای نارنجی پوش با بازی حامد بهداد

با کیفیت عالی DVDRip و لینک مستقیم

کارگردان: داریوش مهرجویی | موضوع: اجتماعی
مدت: ۱۰۸ دقیقه | سال تولید: ۱۳۹۰
فرمت: MKV | حجم: ۶۹۳ مگابایت

خلاصه فیلم:
زندگی حامد آبان عکاس معروف با ورود معلم خصوصی پسرش، خانم نوایی ناگهان تغییر می کند و کار حامد به رفتگری می کشد و معروف به نارنجی پوش لیسانسه می شود. در این شرایط نهال همسر حامد خشمگین از این تحولات از خارج کشور بر می گردد و …

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریال های ایرانی، ، ،

kungfutaxi بازی جالب و سرگرم کننده کونگ فو تاکسی 2.1.2 KungfuTaxi آیفون

KungfuTaxi عنوان یک بازی جدید و به نوعی تقلیدی از بازی مشهور آندرویدی ChinaTaxi بوده که در آن به نوعی تغییرات ایجاد شده و برای سیستم عامل i-OS منتشر شده است. در نسخه جدید کونگ فو تاکسی , 30 مرحله ی جدید به آن افزوده شده و هم چنین نسبت به ChinaTaxi مراحل متنوع تری از جمله گذر از مقر زامبی ها , کوه های پر پیچ و خم و… به آن اضافه شده است. برای توضیح کوتاه مخصوص کسانی که برای بار اول با این بازی آشنا می شوند می توان گفت که این بازی خارق العاده بوده و با سرعت و موسیقی های متن به نظیری که دارد در میان بازی های آیفون ( i-OS ) انتخابی مناسب به شمار می رود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

دانلود مستقیم فیلم ایرانی جدید خانواده ارنست

با کیفیت بالا DVDRip 

کارگردان: محسن دامادی | موضوع: اجتماعی
مدت: ۸۳ دقیقه | سال تولید: ۱۳۸
فرمت: MKV | حجم: ۶۵۶ مگابایت

خلاصه فیلم:
مریم به منظور تحقیق پایان نامه خود پس از سال ها به ایران باز میگردد. او به منزل عموی خود رفته و به توصیه زن عمویش به همراه کامران پسر عموی خود برای انجام امور تحقیق درسی راهی شهر اصفهان می گردد. مریم در عالم رویا و خواب دختر بچه ای را مشاهده می کند که او را به طرف یک منزل سنتی می کشاند. مریم با تعقیب دختر بچه منزل مذکور را پیدا میکند و…

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریال های ایرانی، ، ،

صفحه قبل 1 ... 66 67 68 69 70 ... 79 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب