*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این بار در سایت دانلودها نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی MegaWeather HD v3.15 را مخصوص آیفون و آی پد تاچ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از نام نرم افزار مشخص است این نرم افزار یک  برنامه مخصوص برای کسب اطلاعات هواشناسی است .از ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به ؛ کسب اطلاعات لحظه ای وضع هوا ، دسترسی به اطلاعات هواشناسی بیش از ۴۰۰۰۰ شهر درسراسر دنیا ، مشخص کردن مکانی که شما در آنجا هستید بر روی نقشه ، پشتیبانی از زبان های مختلف ، مشخص کردن بیشینه و کمینه هوا ، سرعت و جهت وزش باد ، تعیین درصد رطوبت ، فرستادن وضع هوا به ایمیل ، پیش بینی وضع هوا در ۴۸ ساعت آینده ، پیش بینی هوا در ۱۵ روز آینده ، نمایش پیش بینی وضه هوا در ۱۵ روز آینده و ۴۸ ساعت آینده بر روی Home screen ، نمایش تصویر ماهواره ای ، گزارش اطلاعات ایستگاه هواشناسی ، تعیین طول و عرض جغرافیایی و … اشاره کرد همان طور که از ویژگی های این نرم افزار حاصل می شود ، شما می توانید ایستگاه هواشناسی اختصاصی خود را با این نرم افزار در گوشی خود داشته باشید .

 

MegaWeather HD v3.15 اطلاعات هواشناسی با MegaWeather HD v3.15 مخصوص آیفون و آی پد تاچ

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

دانلود سریال بسیار زیبای عمر گل لاله در حال پخش از شبکه GemTV با کیفیت ۱۰۸۰p ودوبله فارسی با لینک مستقیم …

تا قسمت صد و هجدهم سریال اضافه شد …

سریال عمر گل لاله

اطلاعات کامل : Turkishdrama

منتشر کننده فایل : تو فیلم

فرمت : MKV

حجم : ۲۸۰ مگابایت

محصول : ترکیه

زبان : دوبله فارسی

زبان اصلی: ترکی

ژانر : رمانتیک، درام

سال انتشار: ۲۰۱۰

خلاصه داستان : داستانی درباره جدال ناپایان دو خانواده ، یکی خانواده ای سرشناس و بسیار موفق که بتازگی از آنتالیا به استانبول آمده و دیگری نیز خانواده ای سرشناس اما در خطر ورشکستگی مالی. خانواده تاسکیران : خانواده ای با اصل و نسب ،با کلاس و پیچیده از استانبول است.بعد از مرگ پدر ، تجارت آنها با ناکامی مواجه میشود و این خانواده را تا مرز ورشکستگی پیش میبرد ولی مادر پرتوقع خانواده تمام تلاش خودش را میکند تا با دسیسه چینی، کلاس و ابهت خانواده را در مقابل دور و اطرافیان حفظ کند . خانواده ایلگاز: خانواده محافظه کار از آنتالیا ست که در تجارت و بیزینس بسیار موفق هستند.مادر و عموی دمدمی مزاج و جاه طلب و البته پایبند به رسم و رسومات سنتی خانواده هر کاری میکنن تا اعضای خانواده را آنطور که دلشان میخواهد دور هم نگه دارن. عشق بین لاله ،دختر زومروت تاسکیران و سینار ،تنها پسر خانواده ایلگاز منجر به ازدواج مخفیانه میشود واین مرزها را در خانواده ها از بین میبرد… داستانی پر از جدال و مشاجره، حقه ها و دسیسه ها …

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریالهای خارجی، ، ،

دانلود سریال شمیم عشق دوبله شده در شبکه GemTV با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیمم …

تا قسمت پنجاه و دوم سریال اضافه شد …

دوبله فارسی


سریال شمیم عشق

اطاعات کامل: Turkishdrama

منتشر کننده فایل: تو فیلم

فرمت: mkv

حجم: ۲۸۰ مگابایت

محصول: ترکیه

زبان: دوبله فارسی

زبان اصلی: ترکی

ژانر: درام، رمانتیک،

سال انتشار: ۲۰۱۱

خلاصه داستان: دو خواهر هاوا و توپراک عاشق مردی ثروتمند بنام یوسف می شوند که بسیار خوش گذران بوده و از رابطه با یک دختر قبل از ازدواج بچه دار می شوند . مادر بچه شب دنیا آمدنش می میرد و یوسف که فرزندش را به خانه آورده باعث دردسر او می شود .مادر یوسف در شهر به دنبال مادری می گردد تا بتواند نوه اش را شیر دهد و توپراک که تازه دخترش را از دست داده این مسئولیت را قبول می کند . توپراک از همسرش اجازه گرفته و به خانه یوسف می رود و آنجا عاشق او می شود و اما خواهرش هاوا را نیز با خود می برد .هاوا نامزد بوده اما به ثروت بزرگ یوسف چشم می دوزد و کم کم از او خوشش می آید و …  

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریالهای خارجی، ، ،

 

دانلود فیلم جدید کلانتری غیر انتفاعی

 کارگردان: یداله صمدی | موضوع: طنز اجتماعی
مدت: ۹۳ دقیقه | سال تولید: ۱۳۸۷
فرمت: MKV | حجم: ۷۵۴ مگابایت

بازیگران:
امیر جعفری، شهرام قائدی، مهران رجبی، کیومرث ملک مطیعی، مرتضی احمدی، فردوس کاویانی، گوهر خیراندیش و …

خلاصه فیلم:
فیلم درباره یک کلانتری غیر‌انتفاعی است که وظیفه خود می‌داند امنیت محله، خصوصاً امنیت کودکان را تأمین کند. اما چگونگی انجام آن به محور اصلی فیلم تبدیل شده است. ماجرا درباره گروگانگیری توسط دو دوست نادانی است که خود را درگیر دردسرهای بزرگ می کنند…

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریال های ایرانی، ، ،

mario forever 2 دانلود بازی قارچ خور Mario For Ever 2 برای موبایل جاوا

مطمئنا شما نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی ماریو ( Super Mario ) یا همان قارچ حور از زمان کنسول میکرو تا حالا هستید. همان طور که می دانید پس از تولید بازی قارچ خور برای کنسول میکرو , تولید انبوهی از آن برای کنسول های دیگر و حتی PC نیز شد. این بار از سایت بازی های رایگان بازی فوق العاده جذاب Mario For Ever 2 را به صورت جاوا و در سایز های ۳۲۰×۲۴۰ و ۲۲۰×۱۷۶ برای شما عزیزان آماده کرده ایم. وجود موسیقی های متن بسیار دلنشین و خاطره انگیز موجب شده , جذابیت بازی چندین برابر شده و شما را ساعت ها سرگرم کند. امیداوریم با دریافت و استفاده از این بازی نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، جاوا، سامسونگ، سونی اریکسون، ،

 

بازی اکشن Splinter Cell

TOM CLANCY's Splinter Cell - Chaos Theory


قسمت سوم از بازی زیبای Splinter Cell با عنوان تئوری هرج و مرج، در سال 2008 میلادی به بازار آمد و توانست رتبه نسبتا خوبی را در بین رقبای خود کسب کند و همچنین نسبت به نسخه های قبلی خود توانست موفق جلوه کند. بنابراین انجام این بازی و تجربیات جالب و مهیجی که کاراکتر بازی با آنها روبرو می شود را به چشم ببینید.

در این بازی شما موظفید تا به یکی از خطرناک ترین و تبهکارترین صنایع تولید سلاح نظامی وارد شوید و فعالیت آنها را مختل سازید. شما طبق معمول در نقش sam fisher به عنوان یک مامور مخفی با مهارت های بسیار زیاد به این ماموریت فرستاده می شوید. صداگذاری شخصیت ها به قدری جالب است که شما را در داخل صحنه بازیقرار میدهد. این بازی قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد.

یکی دیگر از قابلیت های سری سه گانه این بازی، کنترل خاص بازیکن نقش اول یعنی sam fisher است. همانطور که میدانید اکثر مراحل این بازی به صورت stealth یا مخفیانه است و در حین بازی با استفاده از قوه ذهن خود و قابلیت های بازیکنتان باید از دید دشمنان مخفی شوید. این مخفی شدن می تواند بر روی سقف یک راهرو و یا مخفی شدن پشت اجسام باشد. استفاده از ابزارهای بدون صدا برای کشتن دشمنان نیز همانند نسخه های قبلی بسیار جالب است. امیدواریم که از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای برگشت ناپذیر محصول ۱۳۹۱

با کیفیت عالی و لینک مستقیم

کارگردان: امیر احمد انصاری | موضوع: اجتماعی
مدت: ۹۳ دقیقه | سال تولید: ۱۳۹۱
فرمت: MKV | حجم: ۷۵۶ مگابایت

بازیگران:
شاهرخ استخری، مهدی ماهانی، پرستو صالحی، امیرحسین صدیق، ماه چهره خلیلی و سحر قریشی و …

خلاصه فیلم به نقل گروه تولید:
نمرده رفاقت تو این شهر، هنوز یه حرف یه قول یه دست مردونه، اول و آخرمونه. حالا می خوام قد همین حرفم وایسم. می خوام قد همین قولم قد بکشم.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریال های ایرانی، ، ،

این بار در گیم مدرن نرم افزار محبوب و قدرتمند در زمینه ساخت موزیک به نام FL Studio Mobile v1.1 را مخصوص آیفون و آی پد تاچ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود به صورت حرفه ای به ساخت موسیقی بپردازید . نسخه مخصوص رایانه ، این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه ساخت موسیقی است . مطمئنا نسخه آیفون این برنامه شما را شگفت زده خواهد کرد .

 

FL Studio Mobile v1.1 ساخت حرفه ای موسیقی با FL Studio Mobile v1.1 برای آیفون و آی پد تاچ

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

 

Zombie Infection 2 نابود سازی زامبی ها در بازی مهیج Zombie Infection 2 – جاوا

Zombie Infection 2 عنوان دومین نسخه از بازی بسیار جذاب و هیجان انگیر با سبکی اکشن و ماجرایی داشته و میبایست به نابود سازی زامبی ها و موجودات خطرناکی که قصد از بین بردن بشر را دارند بپردازید. در این بازی می توانید با استفاده از اسلحه ها و تجهیزات مختلف و پر قدرت در قالب ده ها مرحله فوق العاده جذاب به نبرد با هیولا ها بروید. این نسخه از بازی Zombie Infection 2 مخصوص سیستم عامل جاوا بوده و قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی ها می باشد. هم چنین در داخل قابل فشرده سایز های متفاوت برای گوشی های مختلف گنجانده شده تا شما کاربران عزیز از بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، جاوا، سامسونگ، سونی اریکسون، ،

دانلود رایگان بازی سه بعدی جدید و جذاب Pocket Climber

مخصوص گوشی های آیفون (Ipad & iPhone)

دانلود بازی سه بعدی جدید Pocket Climber

در بازی گرافیکی Pocket Climber شما باید علاوه بر حرکت به سمت بالا و جمع آوری امتیازها، مراقب موانعی که در مسیرتان قرار می گیرد نیز باشید.

در هنگام بازی و در مراحل مختلف امکانات جالبی به شما اضافه می شود که می توانید در ادامه بازی از آن بهره ببرید.


 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

صفحه قبل 1 ... 65 66 67 68 69 ... 79 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب