*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

The Paperboy 2012 دانلود فیلم The Paperboy 2012

 

ژانر: هیجانی

کیفیت: BluRay 720p – فوق العاده

فرمت: mkv

حجم: ۷۰۰MB

امتیاز: ۶٫۲/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زبان : انگلیسی

کارگردان : Lee Daniels

بازیگران : Matthew McConaughey, Nicole Kidman and John Cusack

خلاصه داستان: A reporter returns to his Florida hometown to investigate a case involving a death row inmate

 

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریالهای خارجی، ، ،

Les Misérables: Cosette's Fate – بازی زیبایی به سبک HOG است که بر اساس رمان بینوایان ، اثر جاودانه ی ویکتور هوگو ساخته شده است.هوگو با قلم اعجاب‌آور خویش داستانی را توصیف نمود که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از فرهنگ‌های گوناگون در ۱۵۰ سال گذشته گویی با قهرمانانش زندگی کرده و با آنها رنج کشیده‌اند . همان گونه که می دانید یکی از شخصیت‌های این داستان کارگر زنی به نام فانیتن است که که در کارخانه‌های شهر مونتروی کارگری میکند تا هزینه نگهداری دخترش کوزت را برای خانواده تناردیه که از او نگهداری می کنند بفرستد.غافل از اینکه این خانواده چه رفتار ناخوشایندی با دختر کوچک او می کنند.سرانجام کوزت به فکر فرار می افتد.با برنامه ریزی و بهره گیری از هوش خود معماها را حل نموده و کوزت را از دست تنادریه های سنگ دل رهایی بخشید…

 

Lesmiserables Cover دانلود بازی بینوایان Les Misérables: Cosettes Fate

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

دانلود رایگان فیلم ایرانی بسیار زیبا و دیدنی پسر آسمونی

با کفیت بالا DVDRip و لینک مستقیم 

کارگردان: رضا قهرمانی | موضوع: طنز / اجتماعی
مدت: ۸۷ دقیقه | سال تولید: ۱۳۸۹
فرمت: MKV | حجم: ۵۲۸ مگابایت

خلاصه فیلم پسر آسمونی:
یک زوج جوان تصمیم میگیرند از پرورشگاه پسری را به فرزندی قبول کنند. آن ها از میان فرزندان آنجا، پسری به نام منرو (علی صادقی) را انتخاب می کنند اما این پسر…

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریال های ایرانی، ، ،

 

spy vs spy بازی بسیار محبوب و خاطره انگیز Spy vs Spy – آیفون و آیپد

اگر شما نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی Spy vs Spy در کنسول قدیمی Atari II ( آتاری ۲ ) بوده باشید میبایست هم اکنون خوشحال باشید چون نسخه i-Os این بازی نیز منتشر شده است ! در این بازی فوق العاده جذاب می توانید یکی از جاسوس های سیا یا سفید که Spy نام داشته را انتخاب کرده و به انجام عملیات خواسته شده در سفارت خانه های مختلف از جمله جمع آوری اطلاعات بپردازید. هم چنین میبایست به زمان بسیار اهمیت دهید تا در مقابل Spy دیگری کم نیاورید ! هم چنین این بازی دو قابلیت مدرن و کلاسیک داشته که می توانید هر یک را انتخاب نمایید. امید است با دریافت و استفاده از نسخه آیفون و آیپد بازی Spy vs Spy لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

|دانلود فمجموعه کارتون پت و مت Pat Mat Full Episode با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

 

Pat Mat دانلود قسمت اول تا بیستم مجموعه کارتون پت و مت Pat Mat Full Episode

 

پت و مت (نام اصلی در زبان چک Kuťáci,… a je to!, Pat a Mat) انیمیشنی می‌باشد که با استفاده از تکنیک لحظه‌ای (حرکت-توقف) در کشور چک ساخته‌ شده‌ است. این انیمیشن دارای دو شخصیت به نام‌های پت و مت می‌باشد که توسط Lubomír Beneš و Vladimír Jiránek ساخته‌ شده‌ است.
این انیمیشن دو کاراکتر را نمایش می‌دهد که دچار مشکلات به وجودآمده توسط خود می‌شوند و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن و خرده‌ ریز می‌کنند که نتیجتأ مشکلات جدیدی به وجود می‌آید. نهایتأ هر دو اقدام به حل مشکل با روشهایی عجیب و غریب می‌کنند.
نکتهٔ خنده‌دار این مجموعه جایی می‌باشد که علاوه بر خنده‌دار بودن نمایش، دیدگاهی خوش‌بینانه نسبت به زندگی را ارائه می‌دهد. این دو شخصیت رویایی هرگز با به وجودآمدن مشکلات جدید دلسرد نمی‌شوند و مشکل را با روشهای تخیلی و نامتعارف حل‌ می‌کنند.
این مجموعه همین‌طور به‌خاطر موسیقی زیبایش که توسط پیتر اسکومال ساخته‌ شده‌ است خاطره‌ انگیز می‌باشد.
این دو کاراکتر نخست در سال ۱۹۷۶ میلادی در فیلم کوتاهی به‌نام Kuťáci (در انگلیسی The Tinkers) ظاهر شدند. بعدأ، این دو در فیلم‌های کوتاه بیشتری ظاهر شدند و سریالهای تلویزیونی خود را به نام… a je to (به انگلیسی… And that’s it) ساختند. این دو شخصیت در سال ۱۹۸۹ میلادی پت و مت نامیده‌شدند و این برنامه نیز به نام آنان نامیده‌ شد.این مجموعه کم‌کم بین تمامی گروه‌های سنی محبوب‌شد. هر چند که در چکسلواکی سابق ٬ ۳۵ قسمت اولیه این مجموعه تنها برای کودکان در فرمت‌های ۷ دقیقه‌ای تولید شده‌ بود.
این مجموعه در سراسر دنیا محبوب‌گشت و کشورهای سوئد ٬ لهستان ٬ یوگوسلاوی ٬ ایسلند ٬ آلمان ٬ سوئیس ٬ برزیل ٬ فنلاند ٬ هلند ٬ کرواسی ٬ نروژ ٬ ایران ٬ مجارستان و چند کشور دیگر آن را نمایش‌دادند.
در سال 1993میلادی، درزمانیکه چکسلواکی به چک و اسلواکی تقسیم شد، لوبومیر بنس (Lubomír Beneš) -که درسال ۱۹۹۵ فوت‌کرد- استودیوی خود را به نام AIF Studio در پراگ (تولید) و زوریخ (بازاریابی، فروش) افتتاح‌کرد و با تیم جدید خود ۱۴ قسمت دیگر از این مجموعه را تولید و تمامی ۴۹ قسمت را راهی بازارهای جهانی کرد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: انیمیشن، ، ،

Back to the Sea دانلود انیمیشن Back to the Sea 2012

 

ژانر: انیمیشن

کیفیت: BluRay 720p – فوق العاده

فرمت: mkv

حجم: ۶۵۰ MB

امتیاز: ۳٫۳/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زبان : انگلیسی

کارگردان : Thom Lu

بازیگران : Yuri Lowenthal, Kath Soucie, Matthew Yang King

خلاصه داستان : کوین که یک ماهی پرنده کوچک است در حومه نیویورک زندگی میکند و قصد دارد خانواده اش را به بهشت ماهی های پرنده در باربادوس ببرد. در همین افکار او توسط یک کشتی ماهیگیری به دام می افتد و به آکواریوم یک رستوران معروف در محله چینی ها در نیویورک برده می شود. در آنجا او با ماهی دیگر آشنا می شود که او هم ماجراجو و پرانرژی است …

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: انیمیشن، ، ،

دانلود رایگان فیلم سینمایی زنان ونوسی، مردان مریخی با لینک مستقیم

با کیفیت عالی DVDRip

کارگردان: کاظم راست گفتار | موضوع: اجتماعی
مدت: ۱۰۰ دقیقه | سال تولید: ۱۳۸۹
فرمت: MKV | حجم: ۶۷۱ مگابایت

خلاصه داستان:
همسر مهندس جوانی به نام سعید وی را مجبور می کند مبلغ هنگفتی قرض کرده و او را برای اسکی و تفریح به فرانسه و کوه های آلپ بفرستد. در آلپ هنگام اسکی، زن در یک یخچال طبیعی سقوط کرده و می میرد. سعید پس از بیرون آمدن از بهت و حیرت ناشی از مرگ همسرش با دختر دیگری ازدواج می کند. اما بلافاصله بعد از ازدواج جسد یخ زده همسر قبلی در کوه آلپ پیدا می شود و در اثر اتفاقی زنده شده و به ایران بر می گردد…

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریال های ایرانی، ، ،

LAD game بازی خارق العاده جذاب و فکری LAD در سبک Limbo آیفون و آیپد

اگر شما نیز از دوستداران و طرفداران بازی های فکری و بسیار تامل بر انگیز باشید بدون شک با بازی Limbo آشنایی دارید. این بازی فوق العاده جذاب که سال گذشته ساخته و عرضه شد با توجه به معما های بسیار خلاقانه و جذابی که داشت موجب شد تا طرفداران بسیاری را برای خود پیدا کند. بر همین اساس نیز بازی LAD با سبکی شبیه به Limbo هم اکنون طراحی شده که مخصوص گوشی های آیفون و آیپد یا همان سیستم عامل i-OS می باشد. هم چنین گرافیک و محیط بازی مشابه بازی مذکور بوده و با مراحل متعدد و خارق العاده ای که دارد می تواند سرگرمی بسیار خوبی باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

مسدود کردن تماس ها و پیام ها با Call & Message blocker v4.2.2

Call & Message blocker نرم افزاری برای جلوگیری از ارسال پیام یا تماس شماره مورد نظر در گوشی های اندروید. این نرم افزار مشابه یک دیوار آتش در برابر تماس ها و پیامک ها کار می کند. امکان تنظیم چندگانه برای مسدود سازی پیام ها و تماس ها. همچنین می توانید به صورت دوره ای اقدام به مسدود سازی کنید و یا بصورت لحظه این کار را انجام دهید. با انتخاب حالت Unknown and private هر شماره ناشناس، خصوصی، محدود و غیره را می توانید مسدود کنید.و همچنین در حالت Protected conversation می تواند تمام تماس ها، SMS ها و MMS های شماره تعیین شده را پنهان کن

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:متفرقه, نرم افزار آندروید, کاربردی, ] [ 21:49 ] [ ... ]

Branded دانلود فیلم Branded 2012

 

ژانر: اکشن , درام , رازآلود

کیفیت: BluRay 720p, 1080p – فوق العاده

فرمت: mkv

حجم: ۷۰۰MB, 1300MB

امتیاز: ۴٫۵/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زبان : انگلیسی

بارگردان : Jamie Bradshaw, Aleksandr Dulerayn

بازیگران : Ed Stoppard, Leelee Sobieski and Jeffrey Tambor

خلاصه داستان : Set in a dystopian future where corporate brands have created a disillusioned population, one man’s effort to unlock the truth behind the conspiracy will lead to an epic battle with hidden forces that control the world.

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریالهای خارجی، ، ،

صفحه قبل 1 ... 63 64 65 66 67 ... 79 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب