*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Falco Crushes یک بازی کم حجم و گرافیکی بسیار زیبا برای کامپیوتر می باشد. شما در این بازی ماشین سواری، علاوه بر مسابقه دادن، مبارزه هم می کنید. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Falco Crushes

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

 

دانلود آنتی ویروس AVG Internet Security Business Edition 2013 v13.0.2793 Final

امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزار قدرتمند AVG Internet Security برایتان آماده کرده ایم. بسته امنیتی قدرتمند AVG Internet Security قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی ای وی جی تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادر اند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند. به طور مثال شما با استفاده از آنتی ویروس این بسته می توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید و یا با استفاده از دیواره آتش آن می توانید رفت و آمدهای اینترنتی سیستم خود را تحت کنترل داشته باشید تا اگر کسی قصد هک کردن سیستم شما را داشته باشد با این دیواره آتش بسیار قوی رو به رو شوید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آنتی ویروس، ،

The Paperboy 2012 دانلود فیلم The Paperboy 2012

 

ژانر: هیجانی

کیفیت: BluRay 720p – فوق العاده

فرمت: mkv

حجم: ۷۰۰MB

امتیاز: ۶٫۲/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زبان : انگلیسی

کارگردان : Lee Daniels

بازیگران : Matthew McConaughey, Nicole Kidman and John Cusack

خلاصه داستان: A reporter returns to his Florida hometown to investigate a case involving a death row inmate

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریالهای خارجی، ، ،

مدیریت فایل های FLV با GetFLV Pro 9.1.2.6

GetFLV Pro نرم افزاری قدرتمند در زمینه دانلود و مدیریت فایل های ویدیویی FLV می باشد. این نرم افزار مجموعه کاملی از ابزارهای قدرتمند برای دانلود، مدیریت، تبدیل، تعمیر و پخش فایل های ویدویی فلش یا همان FLV می باشد امکانات این نرم افزار تنها به دانلود فلش ویدئو های محدود نمی شود. یکی از ابزار های مهم این نرم افزار Video Converter می باشد. با این ابزار می توانید تمامی فایل های ویدیویی با فرمت FLV را به فرمت های معروف مانند AVI، MPEG، MP4، ۳GP، MOV، WMV و… تبدیل کنید همچنین قابلیت ترمیم فایل های ویدیویی را دارد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به استخراج کردن صدا از فایل FLV اشاره کرده و فایل صوتی را می توانید به فرمت های MP3, WMA, WAV, AAC تبدیل کند.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار های اینترنت، ، ،

 

طراحی اسکرین سیور با Animated Screensaver Maker 3.1.5

اسکرین‌ سیور‌ها برای حفاظت از مانیتورها و جلوگیری از سوختن فسفر‌ها استفاده می‌شوند. فسفر‌ها برای ساخت پیکسل‌ها در صفحه‌نمایش کاربرد دارند و اگر با یک مقیاس یکسان در یک بازه زمانی طولانی بدرخشند منجر به تغییر رنگ سطح شیشه‌ای مانیتور می‌شوند. در پست امروز وبسایت آریا دانلود نرم افزار قدرتمندی را برای ساخت اسکرین سیور برای دانلود شما عزیزان قرار داده است که با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را در هر فرمتی با بسیاری از افکت های زیبا میکس و اسکرین سیورهای منحصر به فردی را تهیه کنید. این نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار زیبا و آسان می باشد که تنها با چند کلیک می توانید اسکرین سیور مورد نظر خود را بسازید. همچنین با این نرم افزار می توانید تصاویر خود را به انیمیشن های دارای وضوح بالا تبدیل کنید.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، محافظ صفحه نمایش، ،
[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب: سرگرمی , محافظ نمایش , نرم افزار , نرم افزار کاربردی, ] [ 21:55 ] [ ... ]

دانلود Hill Climb Racing v1.5.2 بازی کنترل ماشین

Hill Climb Racing یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده اتومبیل رانی برای اندروید میباشد. در این بازی شما کنترل اتومبیل خود را بر عهده دارید و باید در زمین های ناهموار با اتومبیل خود حرکت کنید. در بازی پدال های گاز و ترمز را در اختیار دارید و باید با این دو سرعت خود را در شرایط مختلف زمین کنترل کنید؛ بازی دارای گیم پلی بسیار آلی و اعتیاد آور میباشد و شما را ساعت ها سرگرم میکند.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:اتومبیل رانی, بازی آندروید, مسابقه ای, ] [ 21:50 ] [ ... ]

farm frenzy 3 ipod بازی بسیار سرگرم کننده و پرطرفدار Farm Frenzy 3 HD آیپد

همان طور که بسیاری از شما اطلاع دارید سری بازی های Farm Frenzy یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی ها در سبک مدیریتی و مزرعه داری بوده که تا بحال چندین نسخه از آن برای PC منتشر شده است. شرکت سازنده بازی بر همین اساس نسخه ای جدید , با گرافیک و جذابیت بالا تر برای سیستم عامل i-OS طراحی کرده که Farm Frenzy 3 HD عنوان آن می باشد. همان طور که از روی عنوان آن مشخص است بازی با کیفیت HD بوده و گرافیک بسیار بالا و موسیقی متن هیجان آوری دارد. امید است با دریافت نسخه آیپد این بازی نهایت لذت را از آن ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،
[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:ازی موبایل, بازی آیفون | , ] [ 21:45 ] [ ... ]

حذف پسورد پی دی اف با Wondershare PDF Password Remover v1.5.0

PDF Password Remover نرم افزار سبک و سریع است که برای حذف رمز عبور و محدودیت اعمال شده برروی فایل های پی دی اف طراحی شده است. برای استفاده از این نرم افزار تنها کافی است تا با کلیک راست کردن بروی فایل پی دی اف رمز دار مورد نظر، می توان محدودیت های در نظر گرفته شده برای فایل پی دی اف را در کمتر از یک ثانیه حذف کرد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، کتاب الکترونیکی Pdf، ،
[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب: نرم افزار , نرم افزار کاربردی , کتاب الکترونیک, ] [ 21:38 ] [ ... ]

طراحی عکس : نیکشاد

ترانه ، آهنگ و تنظیم : مهدی احمدوند
 


 

javahermarket

 

 

 

 
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: آهنگای تصادفی، ،

دانلود رایگان پکیج کامل برنامه گوشی های آندروید android

دانلود برترین مجموعه ی برنامه های گوشی های آندروید -به همراه سریال نامبرو کرک شده
بیش از ۸۰۰ برنامه ی بی نظیر برای گوشی ها با سیستم عامل آندروید

اندروید یکی از شگفت انگیزترین سیستم عامل های حال حاضر است که برای گوشی های موبایل طراحی شده و امکانات فراوانی که درون خود گنجانده است باعث گشته که افراد زیادی به آن روی آورند. اپلیکیشن ها و بازی های فراوانی برای نصب و استفاده بر روی این سیستم عامل طراحی شده اند که می توان آنها را از چندین سایتی که برای دانلود و معرفی وجود دارند ، دریافت نمود
.اکثر سایت ها برنامه های رایگان اندروید را برای دانلود قرار می دهند ولی تعداد زیادی از این برنامه ها به صورت پولی می باشد که برای نصب آن ها نیاز به کارت اعتباری و خرید ار فروشگاه های آنلاین این شرکت ها دارید .
امروز وبسایت آریا دانلود مجموعه ای را برای شما دوستان قرار داده است که شاید در هیچ وب سایت ایرانی به صورت لینک مستقیم وجود نداشته باشد! مجموعه ی کاملی از برنامه های معروف سیستم عامل آندرویدکه به صورت پولی می باشد و شما می توانید آن ها را از وبسایت آریا دانلود به صورت رایگان دریافت کنید . توجه داشته باشید سریال و کرک این نرم افزار ها نیز موجود می باشد .

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،

صفحه قبل 1 ... 61 62 63 64 65 ... 79 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب