*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اپلیکیشن Push The Box یک بازی فکری و جذاب برای گوشی های هوشمند

مخصوص گوشی های با سیستم عامل اندروید

بازی فکری هل دادن جعبه برای Android

بازی جعبه ها را هل بده یا Push The Box یک بازی فوق العاده زیبا و فکری است. شما در این بازی باید تمام سعی و تلاش خود را بکنید و با استفاده از راه های مختلف مانع رسیدن گرگ بزرگ به هدفش شوید.

بازی با گرافیک قابل قبول و در محیط زیبایی شده که قادر است تا چندین ساعت شما را سرگرم کنید.

دانلود در ادامه…

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود نسخه جدید بازی جالب و ماجراجویی Temple Run 2 یکی از محبوب ترین بازی های موبایل

مخصوص گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید

با گرافیک عالی و هیجان بالا

دانلود بازی Temple Run 2 برای اندروید

در این بازی، باستان شناسی در جستجوی کوزه ای قدیمی وارد معبدی جادویی و اسرار آمیز می شود اما با چالش هایی ماورا طبیعه رو برو می شود که کار را برای بدست آوردن جام طلایی سخت می کند.
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

 

بازی موشک دیوانه Rocket Frenzy HD v1.0

در این بازی باید لوله ها را به هم متصل کنید تا آنش از آن عبور کند و به موشک های سال نو برسد تا آنها را منفجر کند ، وجود موشک هایی با رنگ های متفاوت و زیبا به جذابیت و زیبایی بازی افزوده است ، هرچه به موشک های بالاتر برسید به امتیازات شما نیز افزوده می شود و با استفاده از این امتیازات نیز می توانید به فروشگاه بازی مراجعه کرده و از آنها استفاده کنید.از ویژگی های دیگر بازی موزیک و تصویر زیبا ، گرافیک بالا ، پشتیبانی از صفحه نمایش های HD ، امکان ثبت و مشاهده امتیازات در جدول آنلاین امتیازات و… می باشد.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:بازی آندروید, فکری,, ] [ 23:12 ] [ ... ]

SONIC JUMP 1.2

 

SONIC JUMP امروز برای شما یکی از بازی های قدیمی کنسول سگا که از پر طرفدار ترین بازی های این کنسول می باشد را قرار داده ایم در این بازی شما نقش یک موجود عجیب را ایفا می کنید که از سرعت باور نکردنی در دویدن بهره می برد او با سرعت بی نظیرش می تواند به همه جا بروید و از روی هر چیز بپرد او قصد دارد به جنگ با دکتر Eggman برود که یک مرد بسیار خطر ناک می باشد و شما باد در این را او را یاری کنید گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد به گونه ای که کیفیت آن هیچ گونه کسری نسبت به بازی اصلی آن روی کنسول سگا ندارد و حتی می توان گفت که از کیفیت بالاتری هم بهره می برد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:بازی,بازی آندروید,موبایل-دانلود رایگان بازی, ] [ 22:34 ] [ ... ]

ChinaTaxi HD 2.0.2 تاکسی چینی برای پلتفرم اندروید.

بازی دونده منحصر به فرد در سبک نقاشی چینی شان-شویی!

بازی هیجان انگیز تاکسی چین در کشور کدو تنبل! جانی و برگر تصمیم به شروع یک کسب و کار در پایتخت می کنند. شما باید برای کمک به آنها سکه طلا جمع آوری نمایید و مسافران را ایمن به مقصد با سرعتی که می توانید برسانید.

اما در بین راه زامبی ها، سنگ های غول پیکر و … برای مسدود کردن راه شما وجود دارد که باید مراقب باشید صدمه ای به شما و مسافران نزنند!

هر ۱۰۰ سکه شما می توانید تاکسی خود را به تقویت کننده موشک شکست ناپذیر تبدیل کنید.

دارای ۳۰ سطح هیجان انگیز.

حیوانات خطرناک Alpacas, Qinchuan bulls and Tibetan mastiffs.

 

Requirements: Android 2.2 or higher

ChinaTaxi HD 2.0.2 تاکسی چینی - آندروید

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود بازی اتومبیل رانی فوق العاده جذاب و لذت بخش Speed Night

با گرافیک عالی مخصوص گوشی های اندرویدی

دانلود بازی اندرویدی Speed Night

برای رانندگی و تجربه هیجان و لذت سرعت در شب این بازی جدید را برای اندرویدتان از فارس وی دانلود کنید. در این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز شما باید با یک ماشین در شب با تمامی سرعت خود رانندگی کرده و در نهایت دقت ماشین ها و موانعی که در جاده موجود است را پشت سر بگذارید.

.

دانلود در ادامه…

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

fishing craze بازی جذاب و سرگرم کننده دیوانه ماهیگیری Fishing Craze

یکی از ورزش هایی که همه روزه در حال پیشرفت و تکامل بوده و تعداد طرفداران آن روز به روز بیشتر می شود , ورزش بسیار جالب ماهیگیری است. بر همین اساس نیز روز به روز حالت مجازی این ورزش نیز رو به گسترش بوده و بازی های جدید تر ولی با همان سبک قدیمی ساخته می شود. Fishing Craze عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده در این سبک بوده که توسط شرکت عظیم Big Fish Games ساخته شده است.

از ابتدای این بازی در قایق چوبی روی آب با وسایل و تجهیزات بسیار ساده مشغول به ماهی گیری می شوید و با گذشت زمان و صید هر چه بیشتر ماهی ها موجود در رودخانه با سرعت عمل بیشتر قادر به کسب درآمد خواهید بود. پس از افزایش کارایی سیستم ماهیگیرتان قادر به کسب امتیاز هر چه بیشتر برای رسیدن به مراحل بالا تر خواهید بود. امید است با دریافت و استفاده از بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

mega man x5 بازی فوق العاده محبوب و به یاد ماندنی مگامن Megaman X5

همان گونه که بسیاری از شما عزیزان آشنایی دارید کارتون مگامن ( Megaman ) یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین هایی بود که طی چند سال گذشته از صدا و سیمای کشورمان پخش شد , بسیاری از افراد را به نوعی شیفته ی خود کرد. بر همین پایه نیز بازی های پر تعدادی از این کارتون با جریانات و کاراکتر های اصلی آن طراحی شده و توسط شرکت معروف Capcom برای کامپیوتر منتشر شده است.

Megaman X5 عنوان این نسخه از سری بازی های Megaman بوده که در سال 2000 میلادی پی ریزی شده و با گرافیک و حجمی بسیار مناسب و با سبکی دو بعدی , از جنبه سرگرمی بسیار زیادی برخوردار است. حجم این بازی بسیار کاهش یافنه و با مراحل پر تعداد و جذابی که دارد بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت به حساب می آید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

Black Water Duty Calls 1.4 برقراری امنیت شهر در بازی وسترن Black Water Duty Calls اندروید

همان طور که بسیاری از شما اطلاع دارید سبک وسترن ( Western ) , یکی از سبک هایی بوده که از ده ها سال پیش و از بود تولد بازی های مجازی  کنسول های اولیه بوده و هست. در اصل جریانات سبک Western مربوط به درگیری ها و زندگی کلاسیک در غرب وحشی بوده که Black Water Duty Calls از بازی های جدیدی که در این سبک برای سیستم عامل اندروید ساخته شده , می باشد.

نسخه 1.4 , جدید ترین نسخه از Black Water Duty Calls بوده که با سبک استراتژیک و اکشنی که دارد بسیار مهیج بوده و دارای ده ها مراحل جذاب , همراه با بیش از 30 نوع اسلحه برای مقابله با اشرار و کسانی بوه که قصد بر هم زدن امنیت در شهری که شما مسدول برقراری آرامش در آن هستید را دارند.  هم چنین این بازی قابل اجرا بر روی تبلت ها و گوشی های اندرویدی 2.3 و به بالا است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب: آرشیو بازی موبایل, بازی اندروید , ] [ 22:50 ] [ ... ]

دانلود بازی تست آی کیو (اندروید)

What's My IQ Android

 

 

یکی از معیارهای سنجش هوش افراد، بررسی IQ آنهاست. تست های مختلفی برای اندازه گیری میزان آی کیو وجود دارد. تست های متداول معمولا توسط پزشکان و روانشناسان با ابزارها و سوالات مخصوص انجام میشود.

 

اما در این مطلب یک بازی مخصوص اندروید را به شما معرفی میکنیم که علاوه بر سرگرمی میتواند با توجه به توانایی شما در حل مراحل، میزان IQ شما را هم اندازه گیری کند. این بازی که What's My IQ نام دارد بر روی موبایل های اندرویدی قابل اجرا میباشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی جدید و فوق العاده جذاب موتور سواری Trial Xtreme 3

با گرافیک بالا و هیجان انگیز و سرگرم کننده

مخصوص گوشی های اندروید

دانلود بازی موتور سواری Trial Xtreme 3

اگر شما طرفدار موتور سواری هستید و  به دنبال راهی بی خطرتر برای این سرگرمی می گردید ما به شما Trial Xtreme 3 برای تلفن های هوشمند اندرویدی معرفی می کنیم.

یکی از ویژگی های اصلی بازی گرافیکی بالایی که دارد، است که می تواند جذابیت بیشتری برای شما داشته باشد.
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی اسکیت بُرد سه بعدی Boardtastic Skateboarding 2 v3.0.4

Boardtastic Skateboarding 2 یک بازی اسکیت برد بسیار زیبا و جذاب و با گرافیک سه بعدی می باشد . هرچه بیشتر بازی کنید و امتیازات بیشتری کسب کنید حرفه ای تر می شوید و قابلیت های جدیدی مانند پرش دیگر اضافه خواهد شد . از ویژگی های قابل توجه این بازی گرافیک سه بعدی می باشد و به علت وجود افکت های گوناگون گرافیک واقعگرایانه ای را دارا می باشد.همچنین در نسخه جدید این بازی قابلیت بازی آنلاین چندنفره وجود دارد و می توانید با بازیکنان هرکجای دنیا به رقابت بپردازید.از ویژگی های دیگر این بازی کنترلر راحت و لمسی و چرخشی ، اسکیت های مختلف و سفارشی سازی ، دارابودن ۱۵ افزایش قدرت ، قابلیت سفارشی سازی لباس ها و… می باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:بازی آندروید, ورزشی-دانلود رایگان بازی اندروید, ] [ 13:36 ] [ ... ]

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب