*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی فکری The Croods v1.0.1

The Croods بازی جدیدی از سازندگان بازی پرندگان خشمگین می باشد.این بازی داستان خانواده ای غارنشین مربوط به عصر سنگی است که می خواهند از ابزار و تجهیزات جدید برای انجام کارهایشان بهره گیرند.آنها مواد اولیه خود را از شکار به دست خواهند آورد و از گیاهان برای مصارف مختلف استفاده خواهند کرد.هم اکنون این بازی بی نظیر را از تک آندروید دریافت نمایید و ساعت ها سرگرم شوید به دوستانتان پیشنهاد دهید.توجه کنید که برای اجرای بازی به اینترنت نیاز خواهید داشت.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب: بازی آندروید, فکری, ] [ 17:42 ] [ ... ]

بازی پرطرفدار و ماجراجویانه Catcha Catcha Aliens! v1.0.2

Catcha Catcha Aliens بازی پرطرفدار و جالبی در سبک علمی تخیلی است که پس از موفقیت بسیار در iOS اکنون نسخه آندروید آن منتشر شده است.در این بازی مهارت خود را در پاکسازی سیاره ها از موجودات بیگانه به نمایش در بیاورید.از ویژگی های بازی گیم پلی منحصر به فرد ، ۳ سیاره با محیط های مختلف ، ۴۵ مرحله گوناگون ، امکان خرید و ارتقا دادن سیستم ، چالش های کوچک در پایان سه مرحله ، دارا بودن دوکاراکتر که می توانید یکی را انتخاب کنید و…. می باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:اکشن, بازی آندروید, ] [ 6:50 ] [ ... ]

نسخه شماره دوم Most Wanted از سری بازی های Need For Speed برای اکثر پلاتفرم های محبوب از جمله آندروید و آی او اس عرضه شد. در این ورژن شما با محیطی بسیار متفاوت نسبت به ورژن قبلی رو به رو می شوید و از نظر گرافیکی و گیم پلی یکی از بهترین های Need For Speed است که تا کنون به بازار بازی ها آمده است.
 



Android 2.2 or later
iOS 4.0 or later
 


 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، آیفون و آیپد، ،

بازی سرگرم کننده و دوست داشتنی Plants vs Zombies را این بار برای گوشی های موبایل تجربه خواهید کرد. در این بازی شما باید مراقب محدوده مزرعه خود باشید زیرا زامبی ها به مزرعه گیاهان شما حمله خواهند کرد و شما نیاز به تفکر سریع و اعمال آن دارید و باید در مقابل آنها با استراتژی و مهارت های خاص خود با استفاده از ابزاری مانند بمب ها ، دیوار ها و انواع و اقسام ادوات به دست آمده دفاع کنید و همزمان به کاشتن گیاهان و کسب امتیاز بپردازید. 

 



آندروید و آی او اس و جاوا 


 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، آیفون و آیپد، جاوا، ،

بازی کوسه فضانورد Astro Shark HD v1.01

Astro Shark یک بازی جالب و فانتزی می باشد.کوسه این بازی در فضای بی انتها به دنبال عشقش که یک سگ فضانورد هست می گردد.شما باید به این کوسه کمک کنید تا از موانع پیش رویش بگذرد و با ملاقات کردن و پرس و جو از دوستان سگ فضانورد ، عشقش را پیدا کند.هرچه به مراحل بالاتری بروید چالش و هیجان بازی بیشتر خواهد شد و همچنین مهارت پرتاب موشکتان بیشتر می شود.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب: بازی آندروید, فانتزی, فکری, ] [ 20:53 ] [ ... ]

بازی فکری Get The Nut v1.2

Get The Nut یک بازی جالب و سرگرم کننده می باشد که شخصیت اصلی آن سنجابی است به نام ساکور ، در این بازی فکری شما باید به ساکور کمک کنید تا بلوط های گم شده اش را پیدا کند ، در این بین حیوانات آزاردهنده و دشمنی هم وجود دارند.از ویژگی های بازی دارا بودن بیش از ۱۱۴ مرحله جذاب ، ۴ محیط و فضای مختلف ، گرافیک بالا و بهره گیری از تصاویر گرافیکی و… می باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود بازی خاطره انگیز و جذاب مخصوص بچه های دهه شصت و هفتادی ها!

تیله بازی در اندروید با بازی Marble Mixer

 دانلود بازی Marble Mixer برای اندروید

تیله بازی یکی از خاطره انگیزترین بازی های دوران ما دهه هفتادی ها و اواخر شصتی ها است، حال برای احیا و زنده نگه داشتن این بازی نوستالوژیک، نسخه مشابه از این بازی جذاب و جالب را برای دنیای تلفن های هوشمند ارائه میکنیم.

Marble Mixer نام این بازی دوست داشتنی برای موبایل است که در آن شما با تیله هایی که در اختیار دارید می توانید امتیاز کسب کرده و به مراحل بالاتر و البته جذاب تر برسید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

wheres my valentine 1.1.0 بازی محبوب و جدید ولنتاین تمساح Where’s My Valentine? 1.1.0 آندروید

Where’s My Valentine? عنوان و سری جدید از بازی مشهور و پر آوازه Where’s My Water? بوده که این نسخه به مناسبت روز ولنتاین توسط شرکت عظیم والت دیزنی قسمت موبایل ( Disney Mobile ) ساخته و عرضه شده است. در نسخه وانتاین ( Valentine ) محیط بازی بسیار تغییر کرده و گرافیکش نیز بهود یافته است و علاوه بر آن مراحل جدید تر و متنوع تری افزوده شده است.

البته طرح اصلی بسیار تفاوت نکرده و میبایست به تمساح با مزه کمک کنید تا راه های آب را با دقت و سرعت عمل به سوی حمام خود روانه کرده و در این روز بسیار زیبا آب تنی کند ! نسخه 1.1.0 بازی Where’s My Valentine? مخصوص تبلت ها و گوشی های آندروید 2.1 یا به بالا بوده که هم اکنون می توانید آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از این سایت دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی هیولای جزیره Monster Island v1.1.6

Monster Island بازی جالب و شادآور در سبک پرتابی می باشد . در این بازی باید با استفاده از بمب هایی که در اختیار دارید دشمنانتان را از بین ببرید و ماموریت خود را با موفقیت به انجام برسانید.از ویژگی های بازی گرافیک زیبا،جالب و بامزه ، دارابودن ۵ جهان مختلف و بیش از ۳۵۰ مرحله و ماموریت ، شخصیت های متفاوت و… می باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب: بازی آندروید, فانتزی,دانلود بازی اندروید, ] [ 6:52 ] [ ... ]

دانلود رایگان بازی جدید و سرگرم کننده Cut the Rope

مخصوص گوشی های اندروید

دانلود بازی جدید Cut the Rope

بازی اندرویدی Cut the Rope یا برش طناب، یکی از بازی های جذاب است که این بازی برنده جایزه بهترین بازی های موبایل می باشد.

شما هم اکنون می توانید با دانلود و نصب این بازی بر روی گوشی خود به جمع میلیون ها بازیکن بازی طناب را ببر بپیوندید. این بازی دارای 125 مرحله و 5 سطح بازی می باشد.


 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

اپلیکیشن Push The Box یک بازی فکری و جذاب برای گوشی های هوشمند

مخصوص گوشی های با سیستم عامل اندروید

بازی فکری هل دادن جعبه برای Android

بازی جعبه ها را هل بده یا Push The Box یک بازی فوق العاده زیبا و فکری است. شما در این بازی باید تمام سعی و تلاش خود را بکنید و با استفاده از راه های مختلف مانع رسیدن گرگ بزرگ به هدفش شوید.

بازی با گرافیک قابل قبول و در محیط زیبایی شده که قادر است تا چندین ساعت شما را سرگرم کنید.

دانلود در ادامه…

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود نسخه جدید بازی جالب و ماجراجویی Temple Run 2 یکی از محبوب ترین بازی های موبایل

مخصوص گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید

با گرافیک عالی و هیجان بالا

دانلود بازی Temple Run 2 برای اندروید

در این بازی، باستان شناسی در جستجوی کوزه ای قدیمی وارد معبدی جادویی و اسرار آمیز می شود اما با چالش هایی ماورا طبیعه رو برو می شود که کار را برای بدست آوردن جام طلایی سخت می کند.
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب