*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود بازی Let’s Golf! 3 v1.0.9 برای اندروید با لینک مستقیم به همراه فایل دیتا 

بازی Let’s Golf! 3 یک بازی فکری و هیجان انگیز است. شما در این بازی به شش منطقه عجیب از دیوار چین تا فضا سفر می کنید و در آنجا گلف بازی می کنید! Let’s Golf! 3 دارای گرافیکی خیره کننده و کیفیت HD می باشد که شما از مناظر بازی شامل : جنگل های سرسبز، آبشارها و … لذت می برید. شما می توانید با دوستان خود مسابقه بدهید. از طریق بلوتوث یا Wi-Fi با ۴ نفر می توانید مسابقه بدهید. همچنین شما می توایند استایل مخصوص به خود را داشته باشید. چرا که انتخاب گلف، لباس ها و … همگی بعهده شما می باشد. البته تا می توانید در این بازی امتیاز یا پول جمع کنید چرا که می توانید امتیازهای مخصوصی برای خود داشته باشید مانند: اعلام برد و دقت توپ یا کمک گرفتن از گردباد و ….

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی اکشن جدید Sir Death v1.0.0

Sir Death یک بازی پرهیجان در سبک اکشن RPG می باشد.جهان در حال نابودی است و Sir Death قهرمانی است که میخواهد در برابر این ترس و وحشت و سختی ها به ایستد و برای اینکار باید به نبرد زامبی ها برود و با استفاده از سلاح های مختلفی که در اختیار دارد آنها را نابود سازد.اگر آماده پخش کردن مغز زامبی ها بر روی آسفالت ها هستید هم اکنون این بازی هیجان آور را از تک آندروید دریافت نمایید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:اکشن, بازی آندروید, ] [ 21:15 ] [ ... ]

بازی مبارزه ای Mighty Dungeons v 1.1.2

Mighty Dungeons یک بازی گرافیکی جالب می باشد که شما باید در قالب یکی از قهرمان ها به نبرد بین ابرقهرمانان و هیولاهای زیرزمینی بپردازید و از نابودی آنها هیجان و لذت ببرید.از ویژگی های بازی گرافیک بالا،امکان اجرای بازی بر روی تبلت،انتخاب شخصیتتان از بین ۶ ابرقهرمان متفاوت،دشمنان متنوع و… میباشد

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, جنگی, رزمی, ] [ 17:37 ] [ ... ]

بازی ماجراجویانه Dwarves’ Tale v1.2.2

 Dwarves’ Tale یک بازی ماجراجویانه و بسیارجالب میباشد.در این بازی اسرار و گنیجنه های افسانه ای در اعماق کوه های بزرگ منتظرند کشف شوند و شخصی که باید آنها را کشف کند شما هستید.شما باید به ترنس کمک کنید تا در ماجراجویی خود موفق باشد و بسیاری از کتابخانه های قدیمی،شهرهای زیرزمینی،مارپیچ های یخی و مکان های قدیمی بسیار با ارزش را بیابد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب: بازی آندروید, ماجراجویانه, ] [ 17:33 ] [ ... ]

بازی گله ی قهرمانان Herd Of Heroes v1.01

Herd Of Heroes بازی بسیارجالب و جذاب میباشد،در این بازی زیبا گله ای از قهرمانان میخواهند به نبرد با دکتر فیز و ارتش قلدرش بپردازند.در این بازی که از ۳۰ مرحله مختلف و جذاب طراحی شده باید به ۵ منطقه و محیط گوناگون رفته و شخصیت هایی که قدرت و قابلیت خاصی دارند را آزاد کنید تا قدرتتان را افزایش داده و جنگی پرهیجان تر در پیش داشته باشید.همچنین در طول بازی سعی کنید شیرها و سکه های قهرمانی گم شده را جمع آوری کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, فانتزی,دانلود بازی جدید اندروید, ] [ 9:36 ] [ ... ]

بازی موتورسواری Bike Race Pro v2.2.0

Bike Race یک بازی موتورسواری ساده و درعین حال زیبا و جذاب میباشد.شما در این بازی باید موتور را توسط شتاب سنج موبایل کنترل کنید و به هدف برسانید و اگر خواستید شتاب بگیرید و سرعتتان را بیشتر کنید انگشت خود را بر روی صفحه قرار دهید.از ویژگی های بازی کنترلر ساده و راحت ، بازی چندنفره ، ۱۲ محیط جذاب و گوناگون و ۹۶ مرحله مختلف ، دارابودن ۱۳ موتور زیبا و… میباشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, موتور سواری, ] [ 8:8 ] [ ... ]

بازی ماجراجویانه Krog v2.02

Krog نام شخصیت اصلی و قهرمان بازی است که در قلعه گرفتار شده،شما باید به وی کمک کنید تا بتواند راه خروج از قلعه را پیداکند و به خانه خود که سالها از آن دور بوده برگردد ولی در این بین هیولاها و دشمنانی نیز وجود دارند که باید آنها را شکست و نابود کنید.هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از تک آندروید دریافت نمایید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, فانتزی, ماجراجویانه, ] [ 7:59 ] [ ... ]

بازی رابی قهرمان Roby Tumbler v1.0

در بازی Roby Tumbler شما نقش قهرمان جدید شهر یعنی دان رابی را ایفا میکنید.وی باید بین آسمانخراش های دکتر بابلگام پرواز کرده و بالا و پایین رفته تا مردمانی که اسیر شده اند را نجات دهد و سرانجام به سروقت خود دکتربابلگام برسد.از ویژگی های بازی گیم پلی چالشی فیزیکی و گرانشی ، کنترل توسط شتاب سنج دستگاه ، دارابودن بیش از ۱۰۰ مرحله مختلف و زیبا و… می باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:بازی آندروید, ماجراجویانه, ] [ 7:57 ] [ ... ]

 

بازی دایناسور غارنشین Cocopocus:Dinosaur vs Caveman v1.0.23

در بازی Cocopocus شما نقش یک شکارچی دایناسور را دارید.در این بازی باید با استفاده از سلاح های مختلفی که در اختیار دارید به مبارزه با این موجودات عظیم الجثه بروید و تمامی آنها را از بین ببرید،در این بین دایناسورهای مختلفی وجود دارند و بعضی از آنها بسیار خطرناک می باشند تا حدی که امکان دارد خود شکارچی به شکار تبدیل شود.از ویژگی های بازی وجود دایناسورهای مختلف،نبرد استراتژیک به همراه کارگران و اسلحه های گوناگون،دارابودن ۶ مینی گیم و ۶ فصل مختلف،گرافیک بالا و… می باشد.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:استراتژیک, بازی آندروید, جنگی, ] [ 20:45 ] [ ... ]

بازی استراتژیک King’s Empire v1.08

King’s Empire یک بازی استراتژیک جدید و بسیارزیبای اندروید می باشد،در این بازی همانند دیگر بازیهای این سبک باید شهر خود را ساخته و مدیریت کنید و نیروهایتان را پرورش و آموزش داده تا بتوانید در برابر هزاران بازیکن آنلاین مبارزه کنید.در این بازی باید مدیریتتان قوی باشد و از منابع موجود بهترین استفاده را بکنید.هم اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب را تک آندروید دریافت کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:استراتژیک, بازی آندروید, ] [ 8:4 ] [ ... ]

بازی فکری The Croods v1.0.1

The Croods بازی جدیدی از سازندگان بازی پرندگان خشمگین می باشد.این بازی داستان خانواده ای غارنشین مربوط به عصر سنگی است که می خواهند از ابزار و تجهیزات جدید برای انجام کارهایشان بهره گیرند.آنها مواد اولیه خود را از شکار به دست خواهند آورد و از گیاهان برای مصارف مختلف استفاده خواهند کرد.هم اکنون این بازی بی نظیر را از تک آندروید دریافت نمایید و ساعت ها سرگرم شوید به دوستانتان پیشنهاد دهید.توجه کنید که برای اجرای بازی به اینترنت نیاز خواهید داشت.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب: بازی آندروید, فکری, ] [ 17:42 ] [ ... ]

بازی پرطرفدار و ماجراجویانه Catcha Catcha Aliens! v1.0.2

Catcha Catcha Aliens بازی پرطرفدار و جالبی در سبک علمی تخیلی است که پس از موفقیت بسیار در iOS اکنون نسخه آندروید آن منتشر شده است.در این بازی مهارت خود را در پاکسازی سیاره ها از موجودات بیگانه به نمایش در بیاورید.از ویژگی های بازی گیم پلی منحصر به فرد ، ۳ سیاره با محیط های مختلف ، ۴۵ مرحله گوناگون ، امکان خرید و ارتقا دادن سیستم ، چالش های کوچک در پایان سه مرحله ، دارا بودن دوکاراکتر که می توانید یکی را انتخاب کنید و…. می باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:اکشن, بازی آندروید, ] [ 6:50 ] [ ... ]

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 13 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب