*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی فانتزی Where’s My Cat v1.0.1

Where’s My Cat یک بازی با ظاهری ساده و کارتونی ولی بسیار سرگرم کننده میباشد.در این بازی باید با تیزبینی و زیرکی بر روی مکان های مختلف و مرتبط کلیک کرده تا گربه ی بازیگوش بازی را پیدا کنید.اما توجه داشته باشید که کلیک های کمتر امتیازات بیشتری را در پی خواهد داشت.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, فانتزی, ] [ 8:32 ] [ ... ]

بازی پرواز خوک Flying Pig v1.0.1

بازی بامزه Flying Pig درباره خوکی ماجراجو است که می خواهد از محصولات شما در برابر حملات حیوانات موزی و وحشی محافظت نماید.برای بازی کردن هم کافیست انگشت خود را بر روی صفحه نمایش نگه داشته و تلاش کنید تا جایی که میتوانید به پرواز خود ادامه دهید و آیتم ها و جوایز را جمع کرده و همچنین حیوانات وحشی را از خود و محصولات برانید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, فانتزی, ] [ 8:30 ] [ ... ]

بازی موتورسواری Hard core Dirt Bike 2 v1.01

Dirt Bike یک بازی بسیارجالب و با گرافیک بالا در سبک موتورسواری اندروید می باشد ، در این بازی باید به مسابقات هیجانی بپردازید و با پیروزی در مسابقات مختلف نسبت به خرید موتورهای جدید اقدام کنید . از ویژگی های این بازی گرافیک واقعگرایانه و سه بعدی ، حجم نسبتاً پایین ، کنترلر راحت ، دارا بودن موتورهای مختلف و… می باشد. 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب: بازی آندروید, موتور سواری, ] [ 17:5 ] [ ... ]

دانلود بازی مبارزه با هیولاها Clash of the Olympians v1.0.3 شما در این بازی بسیار هیجان انگیز باید یک قهرمان را انتخاب کنید و به او آموزش دهید تا حسابی قوی شود شما عزیزان باید از امکان های مهم یونان مراقبت کنید و با هیولاهای خطرناکی که قصد از بین بردن آنها را دارند بجنگید این بازی دارای پولی بی نهایت می باشد و از گرافیک بالایی برخوردار می باشد که قابل نصب بروی سیستم عامل اندروید می باشد.
 

بازی مبارزه با هیولاها Clash of the Olympians مخصوص اندروید
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی موتورسواری Moto Locos v1.0

Moto Locos یک بازی موتورسواری بسیار زیبا و کاملاً واقگرایانه میباشد.در این بازی وزش باد به صورت خود و شتاب موتور را حس کنید.در خیابان های ریودژانیرو به موتورسواری بپردازید و تا میتوانید حرکات نمایشی اجرا کنید،بین ماشین ها لایی بکشید،از روی ماشین ها بپرید و… تا با یک رانندگی جذاب به مقصد برسید.از ویژگی های بازی نیز میتوان به رانندگی در ۵ شهر مختلف،۵۰ مرحله جذاب و فوق العاده،دارابودن ۴ موتور مختلف برای انتخاب،هیجانی بودن بازی و… اشاره کرد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, موتور سواری, ] [ 23:43 ] [ ... ]

بازی متفاوت JellyCar 3 v1.0.0

Jelly Car 3 یک بازی بسیار زیبا و متفاوت در سبک اتومیبل رانی میباشد.در این بازی که محیط آن کاملاً کاغذی میباشد باید در زمانی معین راه خروج را پیدا کنیدد.از ویژگی های بازی نیز فیزیک واقعگرایانه ، گرافیک بالا و بسیار زیبا ، کنترلر راحت ، محدودبودن زمان هر مرحله که باعث هیجان بیشتر میشود و… میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:اتومبیل رانی, بازی آندروید, ] [ 10:40 ] [ ... ]

Temple Run OZ نسخه جدید بازی مشهور فرار از معبد Temple Run OZ اندروید

همان طور که بسیاری از کاربران Android و i-OS آشنایی دارند , Temple Run یک بازی بسیار جذاب و متفاوتی بود که چندین ماه قبل پس از ساخت اولین نسخه از آن با استقبال بی نظیری از طرف کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت چندین ورژن از این بازی شد. شرکت Imangi Studios پس از ساخت چندین نسخه از سری معمولی فرار از معبد , بر این شد تا سری جدیدی از این شاهکار را بر اساس فیلم جدید OZ The Great and Powerful خلق کند که Temple Run OZ یا همان فرار از معبد در سرزمین اُز نام گرفته است.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

نسخه کامل پرندگان خشمگین Angry Birds Space Premium v1.5.1

Angry Birds Space Premuim نسخه جدید و کامل بازی معروف پرندگان خشمگین فضا است که دارای ۶۰ مرحله جدید و همچنین پرندگان جدیدی میباشد.پس از اینکه تخم های پرندگان به سرقت رفت به دنبال آنها گشتند ولی آنها را در فضا و کهکشان های جدیدی یافتند اما خوک ها آنجا را تصرف کرده بودند پس مجبور شدند که با این خوک ها به جنگ بپردازند.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی اکشن Mission Of Crisis v1.3.6

Mission Of Crisis یک بازی در سبک اکشن و جنگی می باشد که در آن شما نقش رهبر گروهی از سگ های رنجر را دارید که میخواهند سگ سلطنتی را از دست مهاجمان و دشمنان نجات دهند،شما باید با استفاده از سلاح های پیچیده و مختلفی که در اختیار دارید به نبرد با مهاجمان بپردازید و به گروهتان کمک کنید تا به هدفتان برسید.از ویژگی های بازی نیز گرافیک زیبا،کنترل راحت و آسان بازی،موسیقی پس زمینه فوق العاده،دارابودن سلاح های مختلف،استفاده از تصاویر فانتزی و… می باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:اکشن, بازی آندروید, جنگی, ] [ 11:53 ] [ ... ]

بازی پرورش ماهی Fish Live v1.1.25

اگر به ماهی و آن هم پرورش ماهی علاقه دارید بازی زیبا و در عین حال کم حجم Fish Live را به شما پیشنهاد میکنیم.در این بازی اعتیادآور باید به ماهی های بامزه غذا داده و پرورشان بدهید.از ویژگی های بازی حجم کم،استفاده از انیمیشن های سه بعدی،گوناگونی ماهی ها،بهره گیری از پس زمینه های متفاوت،طراحی زیبا و… میباشد.توجه داشته باشید برای اجرای بازی به اینترنت نیاز خواهید داشت.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, فانتزی, ] [ 11:42 ] [ ... ]

دانلود بازی Let’s Golf! 3 v1.0.9 برای اندروید با لینک مستقیم به همراه فایل دیتا 

بازی Let’s Golf! 3 یک بازی فکری و هیجان انگیز است. شما در این بازی به شش منطقه عجیب از دیوار چین تا فضا سفر می کنید و در آنجا گلف بازی می کنید! Let’s Golf! 3 دارای گرافیکی خیره کننده و کیفیت HD می باشد که شما از مناظر بازی شامل : جنگل های سرسبز، آبشارها و … لذت می برید. شما می توانید با دوستان خود مسابقه بدهید. از طریق بلوتوث یا Wi-Fi با ۴ نفر می توانید مسابقه بدهید. همچنین شما می توایند استایل مخصوص به خود را داشته باشید. چرا که انتخاب گلف، لباس ها و … همگی بعهده شما می باشد. البته تا می توانید در این بازی امتیاز یا پول جمع کنید چرا که می توانید امتیازهای مخصوصی برای خود داشته باشید مانند: اعلام برد و دقت توپ یا کمک گرفتن از گردباد و ….

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی اکشن جدید Sir Death v1.0.0

Sir Death یک بازی پرهیجان در سبک اکشن RPG می باشد.جهان در حال نابودی است و Sir Death قهرمانی است که میخواهد در برابر این ترس و وحشت و سختی ها به ایستد و برای اینکار باید به نبرد زامبی ها برود و با استفاده از سلاح های مختلفی که در اختیار دارد آنها را نابود سازد.اگر آماده پخش کردن مغز زامبی ها بر روی آسفالت ها هستید هم اکنون این بازی هیجان آور را از تک آندروید دریافت نمایید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:اکشن, بازی آندروید, ] [ 21:15 ] [ ... ]

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 13 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب