*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود بازی جدید و ایرانی کلاه قرمزی ویژه گوشی های اندرویدی

یک بازی سرگرم کننده جالب با مراحل مختلف

دانلود بازی موبایل کلاه قرمزی Kolah Ghermezi

بدون شک همه ی ما دوران کودکیمان را با سری برنامه های کلاه قرمزی سر کردیم، بهتر است بگویم یکی از شیرین ترین عروسک هایی که در دوران کودکی از دریچه ی تلویزیون ساعت ها آن را تماشا می کردیم کلاه قرمزی بوده است.

حال که چند سالی است این عروسک دوست داشتنی به همراه چندی از خانواده ی خود مهمان هر نوروز ما شده اند.

.

اگر تلفن همراه دارید دیگر لازم نیست تا نوروز صبر کنید کافیست بازی Kolah Ghermezi را دریافت کنید و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. Kolah Ghermezi گیمی است مخصوص تلفن های هوشمند اندرویدی؛ شما در این بازی با عروسک های محبوب خانواده ی کلاه قرمزی مراحل مختلف را طی می کنید و از موانع در طول مسیر می گذرید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی جان سخت DIE HARD v1.0

Die Hard یک بازی اکشن بسیار زیبا و گرافیکی و در عین حال کم حجم و بدون نیاز به دیتا می باشد.در این بازی نقش پلیس نیویورکی به نام Jack McClane را دارید که برای جلوگیری از حادثه خطرناک هسته ای به ماموریت در مسکو در آمده است .گیم پلی بازی به صورت شوتر اول شخص می باشد.از ویژگی های بازی گرافیک بالا ، حجم کم ، گرافیک سه بعدی ، متنوع بودن سلاح ها،کاراکتر ها و… ، پشتیبانی از صفحه نمایش با رزولیشن بالا،محیط های مختلف و… می باشد. 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:اکشن, بازی آندروید, ] [ 15:15 ] [ ... ]

مدیریت رستوران با Diner City v1.1.11

همانطور که می دانید امروزه غذا و رستوران نقش مهمی به خود گرفته است و هرچند یکبار به رستوران می رویم ، حال بیایید با سختی های مدیریت رستوران در قالب یک بازی گرافیکی و زیبا آشنا شوید . در این بازی شما باید مدیریت رستوران را به عهده بگیرید و رضایت مشتریانتان را جلب کنید همچنین با درآمد حاصل نیز می توانید به گسترش رستورانتان بپردازید .

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:بازی آندروید, فانتزی, ] [ 17:59 ] [ ... ]

دانلود Hill Climb Racing v1.5.2 بازی کنترل ماشین

Hill Climb Racing یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده اتومبیل رانی برای اندروید میباشد. در این بازی شما کنترل اتومبیل خود را بر عهده دارید و باید در زمین های ناهموار با اتومبیل خود حرکت کنید. در بازی پدال های گاز و ترمز را در اختیار دارید و باید با این دو سرعت خود را در شرایط مختلف زمین کنترل کنید؛ بازی دارای گیم پلی بسیار آلی و اعتیاد آور میباشد و شما را ساعت ها سرگرم میکند.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:اتومبیل رانی, بازی آندروید, مسابقه ای, ] [ 21:50 ] [ ... ]

برای این ساعت بازی فوق العاده زیبای ماشین سواری Stunt Car Challenge v1.07 را برای شما عزیزان آماده دریافت قرار داده ایم. این بازی دارای گرافیک بسیار بالایی می باشد و می تواند با ماشین شما حرکات نمایشی بسیار جالبی انجام دهید. امیدواریم این بازی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. هم اکنون می توانید این بازی موبایل را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Stunt Car Challenge

قابل اجرا بر روی آندروید 2.1 به بالا

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، سامسونگ، HTC، ،

نسخه جدید بازی دوچرخه سواری BMX Boy 1.4

شاید این سبک بازی برایتان آشنا باشد عبور از موانع و انجام حرکات زیبا در هوا ولی BMX Boy دارای گرافیک بالا ، حرکات گوناگون ، کترلر راحت ، مراحل و محیط های گوناگون ، امتیازبندی و… می باشد که این بازی را از سایر بازی های این سبک متمایز می کند . شما در این بازی باید به پسر دوچرخه سوار کمک کنید تا از موانع عبور کند و سالم به مقصد برسد و در راه می توانید حرکات زیبایی را در هوا انجام دهید تا به امتیاز شما اضافه شود ولی توجه کنید که دوباره سالم به زمین برسید . هم اکنون می توانید این بازی جذاب را به رایگان از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب: بازی آندروید, مسابقه ای, موتور سواری, ] [ 10:23 ] [ ... ]

بازی چرخ دنده Love Gears v1.0.9

Love Gears یک بازی جالب با گرافیک بالا و زیبا می باشد که شما را به دنیای چرخ دنده ها می برد ، این بازی چگونگی عملکرد چرخ دنده ها را به شما نشان می دهد ، همچنین این بازی هیچ محدودیت سنی ندارد و از کودک تا کهن سال از این بازی لذت می برند . Love Gears شامل ۵۴ مرحله جذاب و گوناگون می باشد . از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک زیبا ، موسیقی تاثیرگذار ، کاملاً فکری و چالش برانگیز ، مراحل گونگون و جذاب و… اشاره کرد .شاید برای شما هم نحوه کار چرخ دنده ها جالب باشد پس حتماً این بازی را از گیم مدرن دریافت کنید و لذت ببرید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:بازی آندروید, فکری, ] [ 10:21 ] [ ... ]

Mr.Melk Winter Games بازی اسکی روی یخ می باشد که شما را غرق در محیط سه بعدی یخ ها می کند . گرافیک این بازی فوق العاده زیبا و بالا می باشد که از مزایای آن می توان به محیط سه بعدی ، کنترلرهای مختلف ، انجام حرکات آزاد و گوناگون ، امکان اجرای بازی در تبلت و… می باشد . این بازی در اکثر دستگاه ها بدون مشکل اجرا می شود . هم اکنون این بازی فوق العاده و جذاب را از گیم مدرن دریافت نمایید . 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب: بازی آندروید, ورزشی-اسکی روی یخ سه بعدی, ] [ 22:33 ] [ ... ]

در این بازی جذاب و فکری شما باید نقش مهندس را ایفا کنید و بین کوه ها و دره ها اقدام به احداث پل کنید تا اتومبیل ها بتوانند سالم از آن رد شوند . از ویژگی های این بازی آزادی عمل آن ، فیزیک واقعگرایانه ، گرافیک زیبا و بالا ، محیط های مختلف و… می باشد.این بازی دارای ۴ محیط مختلف و ۱۶۰ مرحله و چالش می باشد . حتماً این بازی با دیگر بازی های این سبک تفاوت زیادی دارد که مهمترین آن گرافیک بسیار زیباتر و مراحل بیشتر می باشد . 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

در این بازی دوشخصیت معروف بازی های اندروید یعنی پری و تمساح کوچولو نقش دارند ، این نسخه مانند نسخه های قبلی این بازی ها از جذابیت بسیار و طرفداران زیاد برخوردار است . در این بازی فکری شما باید با انتخاب مسیرهای درست آب را به پری یا تمساح برسانید همچنین شما با دو کاراکتر و در دو داستان متفاوت رو به رو هستید . هم اکنون این بازی جذاب و پرطرفدار را از تک آندروید دریافت نمایید. 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 13 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب