*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

بررسی ها نشان می دهد که تقاضای iWatch اپل هم ردیف با آیپد است!

با توجه به بررسی ها و تحقیقات انجام شده توسط سازمان تحقیقات ChangeWave ، علاقه مصرف کنندگان به خرید iWatch اپل حتی قبل از عرضه آن ، با علاقه آن ها به آیپد های اپل هم تراز است.

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، اخبار اندروید/ios ، ،
[ شنبه 31 فروردين 1387برچسب:آخرين اخبار دنياي اپل, ] [ 19:31 ] [ ... ]

بازی طناب را ببر: سفر در زمان Cut the Rope: Time Travel HD v1.0

بازی زیبای Cut the Rope  سری جدید این بازی با نام Cut the Rope: Time Travel HD برای گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. که در آن به انجام مراحل بازی زیبای Cut the Rope در زمان های مختلف می پردازید. در این بازی شخصیت بازی درگیر دستگاه زمان شده و به زمان های مختلف سفر کرده و با اجداد خود به حل هر یک از پازل های بازی می پردازد. در این بازی وظیفه شما استفاده گزینه های موجود در بازی برای بریدن طناب ها به شکلی که شکلات وارد دهان اژدها بازی شود.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, فانتزی, فکری,دانلود سرا, ] [ 19:20 ] [ ... ]

دانلود بازی پرواز پنگوئن ها YETISPORTS HD 1.0 شما در این بازی باید به پنگوئن هایی که از بالای کوه به پایین می افتد ضربه بزنید و برای خود امتیاز کسب کنید هرچه ضربه شما بیشتر باشد امتیاز بیشتری را بدست می آورید و براحتی می توانید به مرحله بعد راه پیدا کنید این بازی هیجان انگیز قابل اجرا بروی سیستم عامل آیفون می باشد.

بازی پرواز پنگوئن ها YETISPORTS HD برای آیفون
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

بازی دفاعی Zombies vs Toys v1.00.04

Zombies vs Toys بازی جدیدی در سبک جدید و محبوب برج دفاعی میباشد.در این بازی باید با استفاده از هوش استراتژیک و سرعت عمل خود بهترین و مفیدترین مکان ها را برای ایجاد بلوک انتخاب نموده و با استفاده از آن زامبی ها را از بین ببرید.از ویژگی های بازی بازی در ۷ منطقه مختلف با دو حالت متفاوت قابلیت انجام،دارابودن بیش از ۵۰ مرحله گوناگون،بیش از ۳۰ نوع گونه زامبی،دارابودن ۵ نوع برج دفاعی عروسک ها،گرافیک زیبا و… میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ جمعه 30 فروردين 1392برچسب: استراتژیک, دانلود بازی آندروید, جنگی, ] [ 10:32 ] [ ... ]

بازی نبرد کرم ها Worms Battle v1.6.0

Worms Battle یک بازی شگفت انگیز مبارزه و جنگ میان کرم ها میباشد.کرم های فضایی زمین را به اشغال خود درآورده اند و میخواهند هرآنچه در آن وجود دارد نابود سازند اما شما که نقش کرم های خوب زمین را دارید باید با استفاده از سلاح های پیشرفته و قدرتمند و مهارت های تاکتیکی به مبارزه و نابودسازی آنها بپردازید.از ویژگی های بازی نیز دارابودن ۵ کاراکتر مختلف،۵ نقشه گوناگون،۱۰ گونه سلاح قدرتمند،گرافیک زیبا و رنگارنگ،گیم پلی اعتیادآور و… میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ جمعه 30 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی آندروید, جنگی, فانتزی, ] [ 10:31 ] [ ... ]

بازی سه بعدی هزارتوی دیوانه Crazy Labyrinth 3D v1.02

اگر بازی فابریک دستگاه های اندرویدی شرکت اچ تی سی را بازی کرده باشید حتماً با سبک این بازی آشنا هستید که البته این بازی امکانات بسیار بیشتر و بازی متنوع تری دارد.در بازی سه بعدی Crazy Labyrinth شما باید گوی را از میان خطرهای احتمالی و موانع و هزارتوها به داخل حفره ای که مشخص شده برسانید.یکی از ویژگی های این بازی فیزیک واقعگرایانه آن میباشد که بازی را کاملاً احساس میکنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ جمعه 30 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, فکری, پازل, ] [ 10:29 ] [ ... ]

سارقان نفرت انگیز Blasted Thieves - بازی اندرویدی : عده ای از سارقان قصد دارند تا به انبار شما حمله کرده و دارای های غذایی و پولی شما را به سرقت ببرند و شما باید در این بازی با استفاده از ابزاری که در دست دارید به مقابله و شکست دادن آنها بپردازید.
 

سارقان نفرت انگیز Blasted Thieves - بازی اندرویدی
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب: بازی آندروید بازی استراتژیک اندروید, ] [ 20:8 ] [ ... ]

دانلود بازی جدید ویندوز 7.5 با نام کامل رول در سوراخ Roll In The Hole منتشر شد. بازی سرگرم کننده با افکت های زیبای صوتی خنده دار که باعث می شود لبخند روی صورت شما بنشیند. بازی پازلی آسان که با هدایت پاندا چاق به درون سوراخ امتیاز کسب می کنید. شما هم اکنون می توانید برای دیدن تصاویر بیشتر و دانلود Roll in the Hole به ادامه مطب مراجعه نمائید.

 
Roll In The Hole - پاندا در سوراخ بازی جدید ویندوز 7.5

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، ویندوز فون، ،
[ پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:بازی ویندوز فون, ] [ 8:11 ] [ ... ]

بازی FastBall 3 در سراسر دنیا بیش از 5 میلیون طرفدار دارد! این بازی یکی از پرطزفدارترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید میباشد. در این بازی یک توپ به گردش درمی آید و شما باید این توپ را کنترل کنید. شما باید توپ را طوری کنترل کنید که به موانع برخورد نکند. لازم به ذکر است که این بازی احتیاج به تمرکز زیادی دارد. دقت داشته باشید که شما هنگام بازی باید سعی کنید تا تمامی ستاره ها را جمع آوری کنید زیرا آن ها به شما امتیاز میدهند.
 

بازی اندروید اعتیاد آور کنترل گردش توپ FastBall 3

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید بازی فکری اندروید بازی گوناگون اندروید, ] [ 8:9 ] [ ... ]

مسابقات جی تی دو GT RACING 2 - بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle : در سری جدید مسابقات حرفه ای جیتی شرکت کنید و برنده کاپ های قهرمانی شوید در این بازی شما میتوانید از ماشین ها و ابزار ها متفاوت بهره ببرید و لذت رانندگی کردن با یک سیستم حرفه ای را تجربه کنید.
 

مسابقات جی تی دو GT RACING 2 - بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، سیمبین و آنا، ،

دانلود بازی اکشن Critical Missions: SWAT 2.642 در این بازی شما ماموریت دارید که تمام گروگان هایی که اسیر دشمن است نجات دهد و در یک جای امن از آنها نگه داری کنید و با استفاده از بمب و انفجار ان می توانید دشمن را از بین ببرید در بین این دشمنان ادم هایی وجود دارد که زامبی می شوند و قصد از بین بردن شما را دارند که باید آنها را از بین ببرید تا شما پیروز این بازی باشید این بازی هیجان انگیز قابل اجرا بروی سیستم عامل آیفون می باشد

بازی اکشن Critical Missions: SWAT 2.642 مخصوص آیفون
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

در این بازی فوق العاده زیبا مسابقات ماشین سواری هیجان انگیزی در شهر رخ میدهد که شما نیز باید در آن شرکت کرده و حریفان را شکست دهید

اما نکته قابل توجه این مسابقات مکان برگزاری آن است که در شهری کاغذی رخ می دهد و …

برای اندروید 2.1 به بالا

میتونید این بازی زیبا رو از گیم مدرن دانلود و از اون لذت ببرید

http://www.dl2.mobfa.org/Mahdi-Autumn-91/ANDROID-Paper%20Racing%20v1.1%5BMobfa.org%5D.jpg

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 27 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب