*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی Draw Race 2  یکی از زیباترین بازی های تولید شده در زمینه ماشین سواری میباشد. این بازی به صورت مسابقه تهیه گردیده است. شما در این بازی میتوانید یک رانندگی متفاوتی داشته باشید. دقت داشته باشید که این بازی دارای 180 مرحله میباشد. از جمله ویژگی های کلیدی این بازی داشتن جاده های متنوع و گرافیک بالای این بازی میباشد
 

بازی رانندگی اندروید Draw Race 2

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

وظیفه شما در این بازی یک چیز است،هدایت هلیکوپتر به جلو،تحویل محموله،حل پازل ودریافت جایزه است.

ویژگی ها:
 
فیزیک واقعی هلیکوپتر
 به روز رسانی به طور منظم با سطوح جدید
 آثار باستانی پنهان
شبیه ساز عالی پروازوغیره...


 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی اعتیادآور پرش الکترون Jumping Electron HD v1.2.2

در بازی Jumping Electron HD که یکی از جالب ترین بازی ها در سبک جامپینگ میباشد شما نقش یک الکترون در بزرگراه را دارید که باید از گذشتن از موانعی چون بردهای مختلف،دیویدها،تونل های ورودی،رادیاتورها،لامپ ها و… خود را به مقصد برساند.از ویژگی های بازی نیز دارابودن بیش از ۶۰ مرحله گوناگون،۳ سطح سختی،امکان انتخاب میان ۹ الکترون مختلف،کیفیت HD و… میباشد.هم اکنون این بازی هیجان آور را از تک اندروید دریافت نمایید و افزایش آدرنالین خود را احساس کنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:بازی آندروید, بازی هایHD, فانتزی, ] [ 13:25 ] [ ... ]

بازی مدیریت رستوران Little Big Restaurant v1.0.0

Little Big Restaurant یک بازی در سبک مدیریت رستوران میباشد.در این بازی شما نقش یک رستوران دار آمریکایی را دارید که برای مشتریانش که از سراسر جهان آمده برگر درست کند و همچنین در عین حال باید رضایت آنها را جلب کنید و نگذارید کار به نارضایتی آنها بکشد تا دیگر به رستوران شما نیایند پس باید تلاش بسیاری کنید و مهارت های بیشتری کسب کنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:بازی آندروید, فانتزی,دانلود بازی, ] [ 13:24 ] [ ... ]

بازی زیبای iSlash Premium V1.3.1

iSlash Premium یک بازی بسیار زیبا و جذاب برای اندروید میباشد. این بازی یکی از پر طرفدار ترین بازی های مارکت اندروید با بیش از ۱۵ میلیون دانلود در سراسر جهان میباشد.از ویژگی های این بازی میتوان به ۱۰۰ مرحله جذاب، دارای تابلو های جهانی، موسیقی متن اصلی، گیم پلی بسیار روان، اشاره کرد. هم اکنون این بازی زیبا را میتوانید ار تک اندروید دانلود کنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود بازی آندروید, پازل, ] [ 13:22 ] [ ... ]

Juminja بازی جدید پلتفرم جاوا - این بازی در سبک بازی های پازلی معروف ( عشق پاندا,یک نینجا, بامبو, عشق اسلحه و انفجارها ) می باشد. داستان واقعی در مورد یک پاندا با گرافیک عالی و جلوه های صوتی زیبا است. در این گیم با شلیک به توپ های همرنگ باعث آزادی آنها می شوید. بازی در 30 سطح هیجان انگیز فراموش نشدنی و رزولوشن 360x640 در دسترس شماست.

 
دانلود بازی جدید و پازلی Juminja پلتفرم جاوا

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، جاوا، ،

دانلود بازی پازلی Hungry Gows 1.0.0 در این بازی بسیار جالب شما باید این گلوله های رنگی که با خطی به هم وصل شده اند طوری خط ها را از بین ببرید که این گلوله های رنگی به پایین افتاده و امتیازی را بدست آورید این بازی پازلی دارای 60 مراحل مختلف می باشد که می توانید ان را بروی گوشی آیفون خود نصب کنید.

بازی پازلی Hungry Gows مخصوص گوشی های آیفون
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

بازی زیبای بیلیارد 3D Pool Game

۳D Pool Game یکی از زیباترین بازی های بیلیارد برای اندروید میباشد. از ویژگی های این  بازی میتوان به گرافیک بالا، گیم پلی بسیار زیبا، حالت دونفره، روشهای کنترل مختلف و … اشاره کرد. شما هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از تک اندروید دانلود کنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, دانلود بازی ورزشی, ] [ 19:39 ] [ ... ]

بازی اعتیادآور Drag Racing v1.6.4

Drag Racing یکی از پرطرفدارترین بازی های اتومبیل رانی اندروید میباشد.این بازی اعتیادآور دارای کنترلر واقعگرایانه و بیش از ۵۰ مدل ماشین مختلف میباشد که حتماً در انتخاب میان آنها دچار تردید خواهید شد.در این بازی خودرو موردعلاقه خود را خریداری کرده و به آپگرید آن اقدام کنید تا هرچه بیشتر مهارت مسابقه خود را به نمایش بگذارید.یکی از مهمترین ویژگی های این بازی امکان بازی به صورت آنلاین و دونفره میباشد که هیجان بسیار زیادی به رقابت و مسابقه شما خواهد داد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:اتومبیل رانی, بازی آندروید,دانلود سرا, ] [ 19:36 ] [ ... ]

بازی محافظت از تخم های اژدها Drünk Vikings v1.1.8

داستان بازی Drünk Vikings بر اساس افسانه ای قدیمی است که می گوید تخم های اژدها باعث جاودانگی میشود و براساس همین افسانه وایکینگ ها میخواهند خود را به اژدهایی که به تازگی تخم گذاشته است برسانند و آنها را به سرقت ببرند اما شما باید از اژدها و تخم هایش در برابر وایکینگ ها حفاظت کنید که برای اینکار باید از آیتم های بامزه و جالب جنگی خود در ۳۰ مرحله این بازی استفاده کنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, فانتزی, ] [ 19:34 ] [ ... ]

 

بررسی ها نشان می دهد که تقاضای iWatch اپل هم ردیف با آیپد است!

با توجه به بررسی ها و تحقیقات انجام شده توسط سازمان تحقیقات ChangeWave ، علاقه مصرف کنندگان به خرید iWatch اپل حتی قبل از عرضه آن ، با علاقه آن ها به آیپد های اپل هم تراز است.

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، اخبار اندروید/ios ، ،
[ شنبه 31 فروردين 1387برچسب:آخرين اخبار دنياي اپل, ] [ 19:31 ] [ ... ]

بازی طناب را ببر: سفر در زمان Cut the Rope: Time Travel HD v1.0

بازی زیبای Cut the Rope  سری جدید این بازی با نام Cut the Rope: Time Travel HD برای گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. که در آن به انجام مراحل بازی زیبای Cut the Rope در زمان های مختلف می پردازید. در این بازی شخصیت بازی درگیر دستگاه زمان شده و به زمان های مختلف سفر کرده و با اجداد خود به حل هر یک از پازل های بازی می پردازد. در این بازی وظیفه شما استفاده گزینه های موجود در بازی برای بریدن طناب ها به شکلی که شکلات وارد دهان اژدها بازی شود.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:بازی آندروید, فانتزی, فکری,دانلود سرا, ] [ 19:20 ] [ ... ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب