*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  بازی اندروید Mini Dash در سبک هیجانی می باشد. در این بازی شما وارد دنیای پر از تله می شوید! این بازی در فروشگاه گوگل پلی 4.5 امتیاز کسب کرده است. این بازی به گونه ای طراحی گردیده است که پس از هر قدمی که برمی دارید باید منتظر عواقب آن باشید! افکت های صوتی با کیفیت بالا از جمله ویژگی های بارز این بازی می باشد

بازی هیجان انگیز اندروید Mini Dash

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی فوق العاده زیبای Edge of Twilight - Athyr Above

امروز سری جدید بازی فوق العاده جذاب Edge of Twilight را در کافه اپل قرار خواهیم داد. این سری جدید که Edge of Twilight - Athyr Above نام دارد به قدری زیباست که شما را معتاد خود خواهد کرد. شما در این بازی قدرت خارق العاده ای دارد که می توانید شب و روز را جابه جا کنید. همچنین باید برای قلمرو خود بجنگید تا پیروز شوید. پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود کنید و آن را تجربه کنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

بازی ماجرایی و فوق العاده زیبای Lostwinds 2 - Winter of Melodias 

بازی Lostwinds در ابتدای انتشارش به نظر جذاب نمی آمد اما پس از مدت کوتاهی توانست طرفداران زیادی را جذب خود کند. سازندگان این بازی بعد از استقبالی که از این بازی دیدند، نسخه دوم این بازی را در می 2012 ارائه کردند. نسخه جدید بازی توانست جایزه برترین بازی ماجرایی را از آن خود کند. شما در این بازی باید شهر Melodia را از تبدیل شدن به بیابان نجات دهید. نام کاراکتری که شما جای آن بازی می کنید، Toku نام دارد. Toku پسری باهوش است که به حرف مادرش گوش می دهد و از تمام هوش و قدرت خود استفاده می کند تا شهر را نجات دهد.

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

در بازی Bomb Expert شما باید تمامی موانع از جمله چوب و سنگ را از بین ببرید و امتیاز کسب کنید. این بازی بسیار شبیه به بازی پرندگان خشمگین میباشد. در این بازی شما باید 60 مرحله را به اتمام برسانید تا بتوانید مقام اول را کسب کنید. گرافیک این بازی خیلی خوب میباشد

بازی زیبای بمب گذاری اندروید Bomb Expert

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی اندروید RealParking3D Cappuccino شما خودرود را از موانع مختلف عبور داده و آن را در مکان مخصوص خود پارک کنید. این بازی نیاز به مهارت رانندگی بالایی دارد. هنگام راه موانع زیادی جلوی شما خواهد بود که باید از تمامی آن ها عبور کرده و سپس اتومبیل خود را پارک کنید

بازی زیبای پارک کردن ماشین اندروید RealParking3D Cappuccino

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود بازی اندروید که بسیار گرافیکی و محبوب می باشد با عنوان ریمان دونده در جنگل هم اکنون برای سیستم عامل آندروید قابل دانلود می باشد.
هیچ جای تعجب نیست! شرکت Ubisoft سازنده این بازی گرافیکی میباشد! شاید نام این بازی را در کامپیوتر شنیده باشید! در این بازی Rayman یک شخصیت مشهور در گذشته می باشد. در این بازی شما باید جزیره های مختلفی را کشف کنید. لازم به ذکر است که شما کاربران عزیز هم اکنون میتوانید این بازی را همراه با دیتای آن با حجم 100 مگابایت از گیم مدرن دریافت کنید
 


بازی گرافیکی اندروید رایمن در جنگل Rayman Jungle Run با همراه دیتا

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود بازی روبات جنگجو Outland Games v.1.0.2 شما در این بازی بسیار هیجان انگیز باید به این روبات کمک کنید تا تمام سکه های رنگی در بازی را جمع آوری کند اما در بین راه این روبات روبات های دیگری هستند که مانع کار او می شوند که شما با استفاده از سلاح ها آنها را از بین ببرید تا به مقصد نهایی خود برسید این بازی بسیار جالب قابل اجرا بروی گوشی آیفون می باشد.

بازی روبات جنگجو Outland Games برای آیفون
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

دانلود بازی دوچرخه سواری BMX Jam v.1.4 در این بازی بسیار هیجان انگیز شما سوار بر دوچرخه تمام موانع هایی که در بازی قرار دارد عبور می کنید و امتیازهای خود افزایش می دهید و مراحل های مختلف بازی را نیز پشت سر می گذارید این بازی جالب را می توانید بروی سیستم عامل آیفون خود نصب نموده و از آن لذت ببرید.

بازی دوچرخه سواری BMX Jam مخصوص گوشی های آیفون
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

بازی مسابقه دوچرخه سواری Megabike Extended v2.0

Megabike Extended یک بازی بسیار زیبا ۳D مسابقه دوچرخه سواری برای اندروید میباشد. از ویژگی های بازی میتوان به امکان شرکت در مسابقات قهرمانی، کنترل بسیار زیبا ، گرافیک ۳D Stylised، ۳ نوع دوچرخه قابل تنظیم، ۳ نوع مسابقه، و …غیره. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از گیم مدرن دانلود کنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی جذاب پرتاب بمب Bomb Strike v1.0

Bomb Strike یک بازی زیبا و جذاب برای اندروید میباشد. در این بازی شما باید با مهارت خود دشمنان را هدف بگیرید و بمب را به سوی آنها پرتاپ کنید. یک بازی بسیار زیبا با گیم پلی خیلی جذاب میباشد که میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. این بازی زیبا را هم اکنون میتوانید ار گیم مدرن دانلود کنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
[ چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:بازی آندروید, جنگی,دانلود سرا, ] [ 11:48 ] [ ... ]

بازی Draw Race 2  یکی از زیباترین بازی های تولید شده در زمینه ماشین سواری میباشد. این بازی به صورت مسابقه تهیه گردیده است. شما در این بازی میتوانید یک رانندگی متفاوتی داشته باشید. دقت داشته باشید که این بازی دارای 180 مرحله میباشد. از جمله ویژگی های کلیدی این بازی داشتن جاده های متنوع و گرافیک بالای این بازی میباشد
 

بازی رانندگی اندروید Draw Race 2

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

وظیفه شما در این بازی یک چیز است،هدایت هلیکوپتر به جلو،تحویل محموله،حل پازل ودریافت جایزه است.

ویژگی ها:
 
فیزیک واقعی هلیکوپتر
 به روز رسانی به طور منظم با سطوح جدید
 آثار باستانی پنهان
شبیه ساز عالی پروازوغیره...


 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب