*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی Real Football یکی از بازی‌های معروف فوتبالی است که چندین سال است به‌طور مداوم توسط کمپانی محبوب Gameloft عرضه می‌شود. نسخه جاوای این بازی در بین دیگر رقبای، یکی ای بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌رود. این بازی برای صفحات با رزولوشن ۱۲۸*۱۲۸ مناسب است.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، جاوا، ،

دفاع کامل در برابر جادوگر و اژدها Wizard & Dragon Defense - بازی اندروید : در مخلوطی از ژانر آر پی جی و دفاعی در برابر جادوگران و اژدها ب ایستید و به صورت آنلاین با دیگر مخاطب ها به دفاع از مرزها در جبهه خود مقابل تهدید هایی که میشود بپردازید
امکانات
- دنیای فانتزی رنگی با سبک منحصر به فرد الهام گرفته از هنر کاریکاتور
- دفع کردن ارتش شکم خمیازه در 60 سطح مختلف
- ساخت ارتش نهایی جادوگر
- بلند کردن سنگهای عرفانی پراکنده در میدان جنگ به باز کردن ارتقاء قدرتمند
- احضار جلو ماگس قدرتمند، جادوگران و sorceresses ها به عنوان متحدان خود
- ارتش خود را ارتقا و بهبود دفاع خود را در برابر نیروهای شر
- استفاده از جادوگری قدرتمند در برابر شکم خمیازه و minions خود را

- صعود به سطح بالا ارتقاء سلاح ها و جادوها 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

 

 

 

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود بازی نجات ری Rescue Ray - اندروید : یک اسن آبی داستانی ماجراجویانه با یک هواپیما برای نجات ری آغاز کرده است و او این کار در 60 مرحله هیجان بر انگیز و اکشن به انجام میرساند 
چگونه به بازی؟
• تمرکز خود را فقط بر روی موشک های و بمب ها بگذارید!
• اطمینان حاصل کنید که به شما برخورد نکند!
• اجازه ندهید که خرس هاحمله کنند!
امکانات
• 60 سطح هیجان انگیز
• 3 تم باور نکردنی
• 6 انواع بمب
• 3 و powerups
• انسان برای نجات
• خرس های قطبی
• فوران آتشفشان 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود بازی جامپینگ PiPi!Doodle Jump HD! ویژه اندروید : دانلود مینی گیم رایگان و فوق العاده سرگرم کننده که به صورت اچ دی با رزولوشن بالا بر روی سیستم عامل آندروید گوشی شما عرضه شده است شما در این بازی باید پل ها را یکی یکی با پرش طی کنید و از مانع ار جمله سنجاقک ها بمب ها و راکن ها عبور کرده و با گذرندان مراحل کسب امتیاز کرده و رکورد بزنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.

MotoGP 13 PC-RELOADED

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،
هیولا های چرخ گنده در جاده های خاموش Monster Wheels Offroad - گیم اندروید : فرمان ماشین غول پیکر خود را در دست گرفته و مسیر خود را از جاده های برفی و یخی , جنگل های انبوه , کوه ها و صخر ها و مسیر های پر پیچ و خم پیدا کرده حس لذتبخش رانندگی با این ماشین ها غول پیکر با گرافیکی سه بعدی را تجربه کنید.

هیولا های چرخ گنده در جاده های خاموش Monster Wheels Offroad - گیم اندروید

دوستداری پولدارشی؟رو بنر کلیک کن

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود بازی سفر پر ماجرا Sunny Hillride 1.1 در این بازی سرگرم کننده شما قصد دارید به همراه خانواده به یک سفر طولانی بروید و در سفر خود از جنگل های سرسبز و تپه های پر از برف و همچنین صحرا های گرم و سوزان عبور می کنید باید خیلی مراقب چمدان و کیف و قفس پرنده خود باشید و در بین راه سکه هایی وجود دارد که باعث افزایش بنزین شما می شود باید آنها را جمع کنید این بازی قابل اجرا بروی گوشی آیفون می باشد.

دانلود بازی سفر پر ماجرا Sunny Hillride برای آیفون

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،
گیم بسیار سرگرم کننده پیشخدمت Bellboy - آندروید : پیشخدمت جوان کار خود را با هنر آغاز میکند و دنیای کلاسیکی را برای شما به نمایش میگذارد. بازی داستانی را برای شما روایت میکند از یک جوان که هدف او رفتن به هاوایی ات و برای رسیدن به آن سعی میکند با کار در یک رستوران به هدفش برسد.
ویژگی های بازی :
• گیم پلی سریع 
• هر سطح منحصر به فرد با راه حل های متعدد است
• 30 سطح در کل 
• مکانیک تازه برای بازی
• گرافیک خیره کننده و تلطیف
• انیمیشن های سرگرم کننده و هیجان


گیم بسیار سرگرم کننده پیشخدمت Bellboy - آندروید

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

بازی اندروید Steel Commanders 1.0.3 زمان جنگ آغاز شده است!نیروهای خود را برای نبر آماده کنید نبردی تاکتیکی,عملیاتی, و استراتژیک که باید منجر به پیروزی شما شود!
فرمانده فولادی بازی شبیه سازی است که از ویژگیهای آن جنگ رباتیک با برنامه ریزی استراتژیک انجام می شود.
یک ارتش کامل از سربازان توانمد برای دفع تهاجمات بیگانه ها نیز باید تشکیل دهید ومیتوانید این بازی را انلاین بازی کنید به عنوان دوست یا دشمن با اشخاص دیگر متحد شوید.یک بازی اکشن برای اندروید که آماده دانلود می باشد.

بازی تفنگی فرماندهان فولادین Steel Commanders اندروید
برای پولدار شدن بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،
نمایش فوتبال REAL FOOTBALL 2013 - دانلود بازی ورزشی سیمبیان : نسخه ی جدید ان به تازگی برای سیمبیان عرضه شده است! RFیکی از بهترین و زیباترین بازی های فوتبال می باشد که تاکنون برای نوکیا عرضه شده است! از ویزگی های بازی می توان به گرافیک بهبود یافته و گیم بلی روان اشاره نمود! 


نمایش فوتبال REAL FOOTBALL 2013 - دانلود بازی ورزشی سیمبیان

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، سیمبین و آنا، ،
CTR مخفف نام Crash Team Racing که نام یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های کنسول بازی پلی استیشن 1 می باشد.بدون شک هر کسی که حتی کمترین اطلاعاتی در مورد بازی دارد نام بازی کراش را شنیده است.بازی Crash Team Racing یک بازی محبوب مسابقه ای بین اعضای معروف کراش یا همان کارکترهای بازی انجام می شود.این بازی با قابلیت تکنفره و دو نفره و چهار نفره و هشت نفره در بین طرفداران خود بسیار سرگرم کننده  می باشد.
قابلیت مسابقه ای تنها یکی از قسمت های این بازی می باشد.قابلیت مبارزه با هم در زمین های مورد علاقه خود با انتخاب ابزاری که خود انتخاب میکنید برای حالت دونفره و حالت مسابقه کاپ از دیگر قسمت های سرگرم کننده این بازی فوق العاده می باشد.
شاید کنسول های پلی استیشن 2 و پلی استیشن 3 و ایکس باکس ها جدیدتر از پلی استیشن 1 باشند اما برخی بازی ها ماندگار هستند مانند بازی ماریو یا همان قارچخور یا این بازی کراش.

بازی کراش تیم ریسینگ با حجمی کمتر از 100 مگابایت هم اکنون با لینکی مستقیم از سایت یک موبایل قابل دانلود می باشد.اگر اهل بازی هستید این بازی برای شما بسیار سرگرم کننده می باشد و نیازی به نصب هم ندارد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب