*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





wreckit ralph ver16 دانلود فیلم Wreck It Ralph 2012

 

ژانر: انیمیشن , کمدی , خانوادگی

کیفیت: DVDScr – معمولی

فرمت: mkv

حجم: ۴۰۰ MB

امتیاز: ۸٫۳/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زبان : انگلیسی

کارگردان : Rich Moore

بازیگران : John C. Reilly, Jack McBrayer and Jane Lynch

خلاصه داستان : A video game villain wants to be a hero and sets out to fulfill his dream, but his quest brings havoc to the whole arcade where he lives.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: انیمیشن، ، ،

THE SNOW QUEEN دانلود انیمیشن The Snow Queen 2013

 

ژانر: انیمیشن ، فانتزی

کیفیت: BluRay 720p – فوق العاده

فرمت: mkv

حجم: ۵۵۰MB

امتیاز: -

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳

زبان : روسی

کارگردان : Vlad Barbe, Maksim Sveshnikov

بازیگران : Erin Fitzgerald, Wendee Lee, Cindy Robinson

خلاصه داستان : ملکه برفی که بر جهان حکومت می کند باعث شده همه چیز سرد باشد و احساسات همه موجودات یخ بزند و دیگر نور خورشید وجود ندار. یکدختر به نام گرتا به همراه یک موش خرما و یک غول راهی قصر می شوند تا برادر گرتا را نجات دهند و دنیا را دوباره به حالت قبلی خود برگردانند.

 

دانلود انیمیشن, زیرنویس فارسی The Snow Queen 2013, زیرنویس فارسی انیمیشن The Snow Queen 2013
ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: انیمیشن، ، ،

|دانلود فمجموعه کارتون پت و مت Pat Mat Full Episode با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

 

Pat Mat دانلود قسمت اول تا بیستم مجموعه کارتون پت و مت Pat Mat Full Episode

 

پت و مت (نام اصلی در زبان چک Kuťáci,… a je to!, Pat a Mat) انیمیشنی می‌باشد که با استفاده از تکنیک لحظه‌ای (حرکت-توقف) در کشور چک ساخته‌ شده‌ است. این انیمیشن دارای دو شخصیت به نام‌های پت و مت می‌باشد که توسط Lubomír Beneš و Vladimír Jiránek ساخته‌ شده‌ است.
این انیمیشن دو کاراکتر را نمایش می‌دهد که دچار مشکلات به وجودآمده توسط خود می‌شوند و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن و خرده‌ ریز می‌کنند که نتیجتأ مشکلات جدیدی به وجود می‌آید. نهایتأ هر دو اقدام به حل مشکل با روشهایی عجیب و غریب می‌کنند.
نکتهٔ خنده‌دار این مجموعه جایی می‌باشد که علاوه بر خنده‌دار بودن نمایش، دیدگاهی خوش‌بینانه نسبت به زندگی را ارائه می‌دهد. این دو شخصیت رویایی هرگز با به وجودآمدن مشکلات جدید دلسرد نمی‌شوند و مشکل را با روشهای تخیلی و نامتعارف حل‌ می‌کنند.
این مجموعه همین‌طور به‌خاطر موسیقی زیبایش که توسط پیتر اسکومال ساخته‌ شده‌ است خاطره‌ انگیز می‌باشد.
این دو کاراکتر نخست در سال ۱۹۷۶ میلادی در فیلم کوتاهی به‌نام Kuťáci (در انگلیسی The Tinkers) ظاهر شدند. بعدأ، این دو در فیلم‌های کوتاه بیشتری ظاهر شدند و سریالهای تلویزیونی خود را به نام… a je to (به انگلیسی… And that’s it) ساختند. این دو شخصیت در سال ۱۹۸۹ میلادی پت و مت نامیده‌شدند و این برنامه نیز به نام آنان نامیده‌ شد.این مجموعه کم‌کم بین تمامی گروه‌های سنی محبوب‌شد. هر چند که در چکسلواکی سابق ٬ ۳۵ قسمت اولیه این مجموعه تنها برای کودکان در فرمت‌های ۷ دقیقه‌ای تولید شده‌ بود.
این مجموعه در سراسر دنیا محبوب‌گشت و کشورهای سوئد ٬ لهستان ٬ یوگوسلاوی ٬ ایسلند ٬ آلمان ٬ سوئیس ٬ برزیل ٬ فنلاند ٬ هلند ٬ کرواسی ٬ نروژ ٬ ایران ٬ مجارستان و چند کشور دیگر آن را نمایش‌دادند.
در سال 1993میلادی، درزمانیکه چکسلواکی به چک و اسلواکی تقسیم شد، لوبومیر بنس (Lubomír Beneš) -که درسال ۱۹۹۵ فوت‌کرد- استودیوی خود را به نام AIF Studio در پراگ (تولید) و زوریخ (بازاریابی، فروش) افتتاح‌کرد و با تیم جدید خود ۱۴ قسمت دیگر از این مجموعه را تولید و تمامی ۴۹ قسمت را راهی بازارهای جهانی کرد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: انیمیشن، ، ،

Back to the Sea دانلود انیمیشن Back to the Sea 2012

 

ژانر: انیمیشن

کیفیت: BluRay 720p – فوق العاده

فرمت: mkv

حجم: ۶۵۰ MB

امتیاز: ۳٫۳/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زبان : انگلیسی

کارگردان : Thom Lu

بازیگران : Yuri Lowenthal, Kath Soucie, Matthew Yang King

خلاصه داستان : کوین که یک ماهی پرنده کوچک است در حومه نیویورک زندگی میکند و قصد دارد خانواده اش را به بهشت ماهی های پرنده در باربادوس ببرد. در همین افکار او توسط یک کشتی ماهیگیری به دام می افتد و به آکواریوم یک رستوران معروف در محله چینی ها در نیویورک برده می شود. در آنجا او با ماهی دیگر آشنا می شود که او هم ماجراجو و پرانرژی است …

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: انیمیشن، ، ،

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب