*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دانلود بیش از 110 روضه گلچین شده ایام فاطمیه از سال 79 تا 91

مخصوص گوشی های هوشمند اندروید

گلچین روضه و سینه زنی ایام فاطمیه

گلچین بیش از صد و ده قطعه سینه زنی و روضه ایام فاطمیه سالهای 1381 تا 1391 با مداحی حاج سید مهدی میرداماد برای گوشی های اندروید آماده شده که شما میتوانید آن را از فارس وی دانلود کنید.

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،

رادیو اینترنتی RadiON v3.0.5

RadiON یک برنامه رادیو اینترنتی بسیار حرفه ای ، زیبا و پرامکانات می باشد . با استفاده از این برنامه می توانید به بیش از ۵۰۰۰۰ ایستگاه رادیویی دسترسی داشته باشید.این برنامه به عنوان یکی از بهترین رادیوهای جهان شناخته شده است و دارای امکانات فراوانی می باشد.از ویژگی های این برنامه گرافیک زیبا و آنتیک ، پشتیبانی از تایمر خاموشی ، امکان تنظیم نور و روشنایی ، جستجو شبکه ها با استفاده از کلمات کلیدی و… می باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:نرم افزار آندروید, کاربردی, ] [ 9:26 ] [ ... ]

پوسته تیره Next Launcher Glass Theme v1.01

Glass Theme یک پوسته تیره بسیار زیبا و بی نظیر برای Next Launcher میباشد.این پوسته با ویژگی های بسیار مانند دارابودن ۶۳ آیکون گرافیکی و بسیار زیبا محیط فوق العاده و کاملاً متفاوتی به دستگاه اندروید شما میدهد که تاکنون در هیچ کجا نظیر آن را مشاهده نکرده اید.

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:پوست اندرویده, گرافیک, ] [ 20:50 ] [ ... ]

لانچر زیبای MXHome Launcher 3.1 v1.3.1

MXHome Launcher 3.1 یک لانچر بسیار زیبا و گرافیکی می باشد که با دارابودن پوسته های سه بعدی با جلوه های نوری فوق العاده محیطی بسیار زیبا و متنوع به شما هدیه می دهد.از ویژگی های کلیدی دیگر این لانچر بهره گیری از سنسور حرکتی که باعث می شود با تکان دادن گوشی تصویر پس زمینه تغییر کند،مدیریت راحت بر تمامی بخش های دستگاه،آیکون های گرافیکی با سایز بزرگ و متنوع،استفاده از جلوه های صوتی و… می باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،
[ شنبه 3 فروردين 1392برچسب:لانچر اندروید, گرافیک, ] [ 9:37 ] [ ... ]

پاک سازی مخاطبین تکراری با Contact Clean App v1.2

شاید برای شما هم پیش می آید که مخاطبینی تکراری و هم نام دارید.برنامه Contact Clean مخاطبین همنام را می یابد و تمامی اطلاعات آنها را در قالب یک مخاطب قرار میدهد که با این کار هم لیست مخاطبین زیباتری خواهید داشت و همچنین جستجو و دسترسی شما به مخاطبین راحت تر خواهید بود.

 

دانلود با استفاده از QR کد: دانلود : لینک مستقیم ( 917 کیلوبایت ) سازگار با : آندروید 2.2 و بالاترمنبع : www.takandroid.comتاریخ عرضه : 1 فروردین 91
ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:تماس, نرم افزار آندروید, کاربردی, ] [ 21:33 ] [ ... ]

پوسته فایرفاکس Firefox Os Next Launcher Theme v1.0

امروز برایتان پوسته جدید سیستم عامل فایرفاکس برای NextLuncher را آماده کرده ایم.همانطور که میدانید به تازگی سیستم عامل فایرفاکس عرضه شده است و محیط زیبای آن بسیاری را جذب خود کرده است اما اینبار با استفاده از این پوسته میتوانید محیطی کاملاً شبیه به این سیستم عامل را در دستگاه آندرویدی خود داشته باشید.از ویژگی های این پوسته دارابودن آیکن ها بسیار زیبا و اچ دی ، محیطی متفاوت و گرافیکی ، دارابودن آپ درایور اختصاصی و… میباشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:پوسته, گرافیک,برنامه اندروید, ] [ 8:6 ] [ ... ]

انتقال فایل های گوشی به رم با AppMgr Pro III (App 2 SD) v3.10

با نرم افزار App 2 SD Pro میتوانید فایل های نصب شده روی گوشی اندرویدی خود را به مموری کارت آن انتقال دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید بسیاری از نرم افزارها، بازی ها، تم های نصب شده را به مموری کارت گوشی خود منتقل کنید. این نرم افزار با بیش از ۱۷ میلیون دانلود یکی از بهترین نرم افزارهای مارکت اندروید میباشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:مدیریت فایل, نرم افزار آندروید, کاربردی, ] [ 20:43 ] [ ... ]

مدیریت گوشی های اندرویدی با Android Tuner v0.8.7

Android Tuner یک نرم افزار بسیار کاربردی برای آندروید می باشد که چندین برنامه و قابلیت مختلف را در خود جای داده است. با استفاده از این برنامه به بسیاری از نیازهای آندروید خود پاسخ دهید.از ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن فایل اکسپلورر، دارابودن پشتیبان گیر ، حذف راحت برنامه ها ، نمایش فرکانس های CPU ، افزایش سرعت دستگاه ، بهینه سازی مصرف باتری و… اشاره کرد . اگر از سرعت کند دستگاه آندرویدی تان ناراضی هستید ، اگر می خواهید مشکلات آندرویدتان را رفع کنید ، اگر می خواهید مدیریت کاملی بر روی آندرویتان داشته باشید همین الان برنامه Android Tuner را به رایگان از تک آندروید دریافت کنی

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:بهینه ساز, مدیریت فایل, نرم افزار آندروید, ] [ 8:0 ] [ ... ]

پنهان سازی تصاویر با Hide pictures – KeepSafe Vault v3.1.6

حفاظت از حریم شخصی آسان شد!دیگر نگران این نباشید که موبایل خود را به دیگران بدهید.با استفاده از برنامه KeepSafe می توانید تصاویر خود را از گالری حذف و پشت قفلی پنهان کنید و امنیت آنها را تضمین کنید و تنها شما به این تصاویر دسترسی خواهید داشت.از ویژگی های کلیدی این برنامه واردکردن راحت رمزعبور ، پشتیبانی از ویدیو و تصاویر ، اشتراک گذاری تصاویر از نرم افزار ، امکان مخفی سازی پوشه ها ، قابلیت نمایش فول اسکرین و… می باشد.برای حذف مخفی سازی نیز برنامه را باز کنید و به تب تصاویر و ویدیو ها مراجعه کنید،از آنجا گزینه Unhide را انتخاب کنید تا تصویر شما از مخفی سازی خارج شود.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:نرم افزار آندروید, ] [ 7:57 ] [ ... ]

سازماندهی پوشه ها با Folder Organizer v3.6.5

Folder Organizer نرم افزار برای گروه بندی آیتم های گوناگون با برچسب ها، پوشه ها و ویجت ها. شما با این نرم افزار می توانید آیکون پوشه ها را عوض کنید و آنها را هر طور که دوست دارید دسته بندی و مرتب کنید. با این برنامه قادر هستید که میانبرهایی به برنامه ها با آیکون ها و نام های سفارشی داشته باشید، از سایر ویژگی های برنامه، می توان به توانایی قرار دادن آیکون ها در نوار آگهی ها و استفاده از ویجت های رونده اشاره کرد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب: مدیریت فایل, نرم افزار آندروید, ] [ 20:56 ] [ ... ]

بارکدخوان Barcode Scanner+ (Plus) v1.9.3

با استفاده از نرم افزار Barcode Scanner+ Plus از طریق دوربین در گوشی و تبلت های اندرویدی میتوانید بارکدها را اسکن کنید. توسط این نرم افزار شما می توانید بارکد های مختلف را اسکن کنید تا نرم افزار اطلاعات مختلف از بارکد و محصول را برای شما نمایش دهد. برای اسکن بارکد ها فقط کافیست نرم افزار را اجرا کنید و دوربین خود را مقابل بارکد قرار دهید تا نرم افزار پس از چند ثانیه اطلاعات بارکد را نمایش دهد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب: متفرقه, نرم افزار آندروید, کاربردی, ] [ 20:52 ] [ ... ]

لانچر حرفه ای GO Launcher EX v3.31.1

GO Launcher EX یکی از بهترین و محبوب ترین لانچر های اندروید میباشد. این لانچر دارای تم های فراوانی میباشد و تقریباً بیشترین تم طراحی شده در اندروید برای این لانچر میباشد. با نصب این لانچر محبوب شما می توانید از هزاران تم استفاده کنید و محیط اندروید خود را تغییر دهید. از ویژگی های این لانچر میتوان به دارای بیش از ۵۰۰۰ تم، ویجت های اختصاصی،مدیریت حافظه، نصب و حذف نرم افزار، و… اشاره کرد 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:لانچر اندروید, گرافیک,بازی و برنامه اندروید, ] [ 8:38 ] [ ... ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب