*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دفتر خاطرات روزانه با Happy Diary v2.04.06

Happy Diary نرم افزار برای ثبت خاطرات روزانه، اتفاقات و وقایع مختلف میباشد. Happy Diary نرم افزار طراحی شده برای ثبت اطلاعات مختلف شخصی خود در آن است.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به متن تصویر، فیلم یا صدا اضافه کرد. تغییر پوسته، قرار دادن رمز عبور، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان و بازگردانی، تقویم اختصاصی، دسترسی به دوربین، نمایش تاریخ و ساعت ثبت و شکلک های مختلف میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ شنبه 31 فروردين 1392برچسب: متفرقه, نرم افزار آندروید, ] [ 19:18 ] [ ... ]

برنامه ایمیل یاهو Yahoo! Mail v1.4.6

همانطور که همه ی شما میدانید یاهومیل یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین سرویس های ایمیل دهی می باشد که از سابقه ی بالای برخوردار است.با استفاده از این نرم افزار تمامی نیاز شما برای دریافت و ارسال و… نامه های الکترونیکی رفع میشود.از ویژگی های برنامه نیز نمایش تصویر در صندوق ورودی،ارسال و دریافت پوشه های اطلاعات،نوشتن متن همراه با شکلک های جدید،جستجوی پیشرفته و… میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ جمعه 30 فروردين 1392برچسب: اینترنت, نرم افزار آندروید, ] [ 10:30 ] [ ... ]

ویجت های فوق العاده ساعت با Zooper Widget Pro v2.16

Zooper Widget یکی از فوق العاده ترین و بهترین ویجت های ساعت اندروید می باشد که دارای ساعت های بسیار متنوع و زیبایی می باشد تا شما را به بهترین نحو ممکن از گذر زمان مطلع سازد و همچنین به فضای اندرویدتان جلوه ی خاصی ببخشد.یکی از مهمترین ویژگی های این ویجت ها دوست بودن با باتری و جلوگیری از مصرف بیهوده آن ، قابلیت شخصی سازی فراوان ، دارابودن ساعت های آنالوگ و دیجیتالی و… میباشد

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ جمعه 30 فروردين 1392برچسب: نرم افزار آندروید, ویجت, ] [ 10:28 ] [ ... ]

مجموعه آیکون مدرن اندروید Modern Android Icon Pack v1.0

Modern Android Icon Pack مجموعه از آیکون های زیبا و جدید برای اندروید میباشد که با بالاترین کیفیت برای لانچرهای Nova,APEX,ADW,Holo طراحی شده است.با استفاده از این آیکون ها فضایی شگفت انگیز و متنوعی به محیط اندروید خود ببخشید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ جمعه 30 فروردين 1392برچسب:گرافیک,اندروید, ] [ 10:25 ] [ ... ]

برنامه نقاشی Infinite Painter v 2.5.1

Infinite Painter یک برنامه حرفه ای نقاضی با قابلیت ها و ویژگی های خارق العاده میباشد.با استفاده از این برنامه میتوانید با قلموها و رنگ های متنوع اثری زیبا خلق کنید.از ویژگی های این برنامه امکان استفاده از تکنیک ترکیب رنگ ها ، دارابودن محورهای مختصات برای ایجاد تقارن در اثر ، امکان استفاده از اشکال هندسی ، امکان بهره گیری از فیلترهای زیبا ، امکان استفاده از لایه های مختلف رنگ و… میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:تفرقه, نرم افزار آندروید, ] [ 12:24 ] [ ... ]

شماره گیر و مدیریت حرفه ای مخاطبین با Contacts + v3.2.2

شما هم از شماره گیر موبایل آندرویدی تان خسته شده اید ؟! به کمک این نرم افزار مدیریت حرفه ای بر روی مخاطبینتان داشته باشید و شماره گیر متنوعی و جدیدی را تجربه کنید . این برنامه امکانات مختلف و پرکاربردی را در خود گنجانده است ، یکی از امکانات جالب این نرم افزار همگام سازی خودکار تصاویر مخاطبین از طریق شبکه های اجتماعی می باشد . از دیگر امکانات آن می توان به داشتن ویجت زیبا ، صفحه اختصاصی کاربر ، طراحی و پوسته زیبا ، یادآور زاد روز و….. اشاره کرد .

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب: تماس, نرم افزار آندروید, پروفایل, ] [ 21:32 ] [ ... ]

مدیریت تاریخ تولد با Birthday Manager v3.0

اگر برای شما هم به خاطر سپردن زادروز دوستانتان دشوار هست استفاده از برنامه Birthday Manager را به شما پیشنهاد میکنیم.این برنامه کاربردی اندروید زادروز عزیزانتان را به سامانه قدرتمند گوگل لینک میکند و بر این اساس دیگر هیچوقت تاریخ تولد و یا دیگر جشن های آنها را فراموش نمی کنید و شرمنده نشوید.همچنین میتوانید تاریخ تولد را به طور مستقیم از فیسبوک نیز دریافت نمایید.یکی از قابلیت های دیگر برنامه نیز مشاهده اطلاعات تقویم و رویدادهای مهم با هربار تماس با گوگل میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،
[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:آلارم, نرم افزار آندروید, پروفایل, ] [ 13:16 ] [ ... ]

مجموعه ویجت های زیبا Beautiful Widgets v5.2.0

Beautiful Widgets همانطور که از نامش پیداست مجموعه ای از ویجت های بسیار زیبا و کاربردی مانند ساعت،هواشناسی،تاریخ و… میباشد.مجموعه ویجت های ساعت با کیفیت HD و گرافیکی میباشند که بر روی اندروید ۳٫۰ و بالاتر قابل اجرا هستند.از ویژگی های ویجت آب و هوا نیز قابلیت پیشبینی وضعیت هوا تا ۵ روز آینده ، تشخیص مکان کاربر به صورت اتوماتیک ، هشدار دادن در صورت پیشبینی رخ دادن بلاهای طبیعی و.. میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،
[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب: نرم افزار آندروید, ویجت, ] [ 13:15 ] [ ... ]

کنترل کامپیوتر با TeamViewer for Remote Control v 8.0.1055

TeamViewer را میتوان بهترین برنامه در زمینه مدیریت کامپیوتر با استفاده از شبکه اینترنت دانست.با استفاده از نسخه اندروید این برنامه شما قادر خواهید بود با تلفن همراه هوشمند و یا تبلت خود به راحتی از راه دور به کامپیوترتان دسترسی داشته و از اسناد و برنامه های آن استفاده کنید.از ویژگی های این برنامه ی معروف و پرطرفدار نیز پشتیبانی از تمامی سیستم عامل های معروف دنیا مانند ویندوز،مک و لینوکس ، انتقال فایل های شخصی از دستگاه اندرویدی به رایانه ، تنظیم کیفیت اتوماتیک ، دارابودن کیبورد کامل رایانه ، سیستم های امنیتی پیشرفته برای حفاظت اطلاعات و… میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:متفرقه, نرم افزار آندروید, کاربردی, ] [ 13:13 ] [ ... ]

مدیریت حرفه ای داده های پاک شده با Android Recycle Bin PRO v1.0

Android Recycle Bin Pro یک برنامه مدیریت حرفه ای و پیشرفته داده ها و فایل های پاک شده دستگاه های اندرویدی میباشد.از ویژگی های بی نظیر این برنامه می توان به قابلیت اجرا بر روی تلفن همراه هوشمند و تبلت ها ، حذف فایلهای شخصی برای همیشه ، مصرف کم باتری ، حفاظت از اطلاعات ذخیره شده در کارت حافظه ، حفاظت از فایلهای ویدیویی،تصویری و موسیقی ، امکان بازیافت بعضی برنامه ها ، دارابودن ویجت برای دسترسی سریعتر و حذف سریع برنامه و یا فایل ها ، امکان جستجو میان فایل ها و… اشاره کرد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:نرم افزار آندروید, کاربردی, ] [ 13:11 ] [ ... ]

 

موزیک پلیر حرفه ای و قدرتمند n7player Music Player v2.0.9a

n7player Music Player یکی از بهترین موزیک پلیر های اندروید میباشد. از ویژگی های این پلیر میتوان به قابلیت پخش سه بعدی، ویجت اختصاصی، افکت های مختلف، پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی، ۵ باند اکولایزر، امکان ویرایش تگ موزیک ها، تایمر قطع موزیک، ویجت مخصوص لاک اسکرین، امکان ساخت و ویرایش پلی لیست از جمله امکانات این نرم افزار میباشد.

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ جمعه 1 فروردين 1387برچسب:نرم افزار آندروید, پلیر, پلیر صوتی, ] [ 10:42 ] [ ... ]

والپیپر عاشقانه Love Letters Pro v1.2

موبایلتان را عاشقانه کنید ، این والپیپر با دارا بودن تصاویر ، شکل ها و متن های عاشقانه چهره ی زیبایی به صفحه نمایش شما می دهد ، طرح های جالب و بسیار زیبایی در این والپیپر نهاده شده است . در این پس زمینه خودتان نقش ، طرح ، رنگ پس زمینه و… را تعیین کنید . هم اکنون این پس زمینه بسیار زیبا را از تک آندروید دریافت نمایید .

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،
[ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب: وال پیپر اندروید, گرافیک, ] [ 8:52 ] [ ... ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب