*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود بهترین نرم افزار رایت و مدیریت CD و DVD به صورت حرفه ای

Nero 12

 

 

 

همه ما به محض اینکه میخواهیم یک CD یا DVD رایت کنیم، به یاد نرم افزار Nero می افتیم. دلیل آن هم سابقه طولانی و امکانات کامل این نرم افزار است که باعث شده به عنوان بهترین نرم افزار رایت و همچنین مدیریت دیسک های نوری (CD و DVD) مطرح شود.

 

نرم افزار Nero تمام ابزارهای استاندارد برای رایت را دارد. اما امکانات آن تنها محدود به رایت کردن نیست. نرم افزار Nero دارای ده ها ابزار مختلف برای مدیریت CD و DVD است.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

تبدیل متون و کلمات فینگلیشی به فارسی و سایر زبان های دنیا

با نرم افزار ویندوز و افزونه کاربردی کروم Google Input Tools

Tabdile Finglish Be Farsi تبدیل فینگلیش به فارسی

تبدیل متن فینگلیش به فارسی با Input Tools

گوگل چندی پیش سرویس به نام ابزار ورودی یا Input Tools را معرفی کرده بود که از طریق آن امکان تبدیل متن فینگلیش به زبان‌های مختلف از جمله فارسی میسر می‌شد. حال گوگل در وبلاگ رسمی خود خبر از یک ابزار مستقل که بصورت نرم افزار بر روی ویندوز یا بصورت افزونه در مرورگر کروم نصب ‌می‌شود را داده است که کار تبدیل متن لاتین به فارسی را ساده‌تر می‌کند.
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

دانلود Wise Care 365 Pro v2.22.175 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

Wise Care 365 نرم افزاری حرفه ای در زمینه بهینه سازی سیستم عامل می باشد. نرم افزار های بهینه ساز به گروهی از نرم افزار ها گفته می شود که قابلیت حذف فایل های اضافه موجود در رایانه را دارا می باشند. در تمامی رایانه ها پس از نصب نرم افزار ها در مسیر های مختلفی همچون رجیستری فایل هایی ایجاد می شود که پس از حذف نرم افزار این فایل ها حذف نمی شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل ها نیز در عمل پردازش شرکت می کنند که این عمل باعث کاهش سرعت سیستم عامل می شود.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،
[ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:بهینه ساز, کاربردی-, ] [ 23:15 ] [ ... ]

دانلود نرم افزار فوق العاده برای افزایش سرعت کپی شدن اطلاعات در هارد دیسک

نرم افزار FastCopy 2.11 سرعت کپی را 15 برابر افزایش می دهد

افزایش سرعت کپی اطلاعات با نرم افزار FastCopy

نرم افزار FastCopy 2.11 برنامه ای توانا، قدرتمند و کاربردی برای کسانی که دوست دارند کپی برداری از فایلهایشان را در یک چشم به هم زدن انجام دهند، میباشد.

این برنامه با اختصاص قسمتی از حافظه رم شما که البته قابل تغییر است سرعت کپی برداری از فایلها را به بیش از 15 برابر سرعت عادی آن افزایش می دهد. همچنین این برنامه توانایی حذف فایل هایی را که به هنگام حذف آنها پنجره خطا نمایش داده می شود و در واقع غیر قابل حذف هستند را به راحتی برای شما حذف می کند.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

آموزش نصب و استفاده از Gadgets در ویندوز 8

همراه با افزودن سایدبار در ویندوز 8

آموزش فعال سازی و استفاده از گجت ها در ویندوز 8

امروز قصد آموزش نصب گجت ها در ویندوز 8 را داریم. اگه از کابران جدید ویندوز 8 هستید، در نگاه اول دنبال دکمه Start و سپس Sidebar می گردید. هیچکدوم رو پیدا نمیکنید!! با ترفندها و برنامه هایی که به مرور خدمت شما خواهیم گفت، خواهید توانست هم دکمه Start را برگردانید و هم بتوانید با استفاده از Sidebar گجت های خود را که قبلا در ویندوزهای ویستا و 7 نصب میکردید را استفاده کنید.

=====

برای مشاهده دانلود برنامه فعال سازی و نصب Gadgets در ویندوز 8 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

دانلود رایگان بهترین، پرسرعت ترین و قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود در اینترنت

Internet Download Manager v6.15 Build 3 Final Retail

نصب و استفاده از این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم

دانلود Internet Download Manager v6.15 Final Retail

نسخه اختصاصی Retail همراه با پچ های فعال سازی

.

دانلود منیجر IDM یا Internet Download Manager یکی از قدیمی ترین و پرسرعت ترین نرم افزارهایمدیریت دانلود از اینترنت میباشد. این نرم افزار کم حجم و کم نظیر با شتاب دانلودی که دارد میتوان جایگزین بسیار خوبی برای نرم افزار مدیریت دانلود داخلی خود ویندوز که مخصوص مرورگر IE هست و یا مدیریت دانلود مرورگر مورد استفاده شما، باشد. شتاب دهنده دانلود این برنامه، یکی از بی رغیب ترین ها بوده که با آن میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و باورنکردی، اطلاعات مورد نیاز خود را از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگرها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاصی در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتواند سرعت دانلود را تا %500 افزایش دهد. قابلیت های بسیاری در این نرم افزار وجود دارد که تنها با نصب و استفاده از آن، متوجه خواهید شد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، نرم افزار های اینترنت، ،

جدیدترین نسخه محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزار پخش صوت و تصویر

نصب این نرم افزار کم نظیر را به همه توصیه میکنیم

KMPlayer 3.5.0.77 Final

دانلود نرم افزار KMPlayer 3.5.0.77

هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

.

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین و آخرین ورژن نرم افزار کا ام پلیر KMPlayer را از گیم مدرن دانلود نمایید.

 

یک کلیک و یک دنیا محصولات

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

دانلود دیوان اشعار و فال حافظ شیرازی برای کامپیوتر و اندروید

با فرمت PDF و APk

این کتاب توسط کاربر گرامی سایت، “مینا” درخواست شده است

دانلود دیوان حافظ برای اندروید

این کتاب الکترونیکی شامل ۵۰۰ غزل از این شاعر گرانقدر میباشد که شما میتوانید با زدن دکمه ی فال از بین آنها به دنبال سرنوشت خود بگردید!
همچنین اپلیکیشن حاضر، دیوان حافظ برای گوشی های اندروید می باشد. دیوان حافظ مجموعه اشعار حافظ را در بر می‌گیرد و اکنون بیش از دویست سال از اوّلین چاپ رسمی این دیوان گذشته‌است، که در فاصله ۱۲۰۰ تا ۱۲۰۶ ه. ق. در کلکته صورت گرفت. این نرم افزار دیوان حافظ به فرمت Apk می باشد و قابلیت نصب بر روی تمام موبایل های آندروید با نسخه آندروید ۲٫۱ به بالا را داراست.
.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: Pc، اندروید، کتاب الکترونیکی Pdf، ،

دانلود رایگان نرم افزار مفید و بسیار کاربردی WindowsAndroid 4.0.3

برای اجرای بازی ها و اپلیکیشن های اندروید در ویندوز

دیگر نگران نداشتن گوشی اندروید نباشید!

دانلود نرم افزار WindowsAndroid برای اجرای اپلیکیشن اندروید در ویندوز

این نرم افزار با تبدیل سیستم عامل کاربری اندروید به ویندوز، بسیار از کاربران کامپیوتر که گوشی اندرویدی ندارند را خوشحال میکند. با نصب این نرم افزار مفید، به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل، اکثر بازی ها و نرم افزارهای اندروید را در ویندوز خود استفاده کنید بدون اینکه گوشی اندرویدی داشته باشید.

نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید بر روی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم سازنده نرم افزار یعنی Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن بر روی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

ورژن جدید محبوب ترین و پرسرعت ترین مرورگر اینترنت جهان منتشر شد

دانلود رایگان Mozilla Firefox v19.0 Final

دانلود مرورگر Mozilla Firefox 19.0 Final

جدیدترین نسخه از جستجوگر محبوب و فوق العاده قدرتمند و سریع فایرفاکس منتشر شد. در نسخه جدید شاهد افزایش کیفیت و کارایی این مرورگر پرطرفدار هستیم.

.

برخی ویژگی های Mozilla Firefox:
1- جستجوی سریع صفحات
۲- امکان جستجوی سریع در سایتهای مختلف از طریق نوار جستجو
۳- امکان استفاده از افزونه های قدرتمند و متنوع
۴- محافظت از شما در مقابل سایتهای مخرب
۵- کنترل بهتر پلاگین های مرورگر
۶- امکان برقراری ارتباط با آنتی ویروس سیستم شما
۷- شناسایی سایتهای جعلی
۸- امکان اضافه کردن غلط یاب املایی فارسی
۹- دارا بودن نرم افزار مدیریت دانلود درونی به همراه امکان ادامه دانلود فایل
۱۰- دارا بودن نسخه های مختلف برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مکینتاش
و ….

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

جدیدترین ورژن درایور کارت های گرافیک چیپ جیفورس منتشر شد

دانلود مستقیم درایور NVIDIA GeForce 314.07

دانلود NVIDIA GeForce Drivers 314.07

جدیدترین نسخه درایور کارت های گرافیک چیپ جیفورس توسط کمپانی NVIDIA منتشر شد. لینک دانلود نسخه جدید این درایور به رایگان و با لینک مستقیم برای شما ایرانیان عزیز در سایت فارس وی آماده شده است. چنانچه اهل بازی های کامپیوتر هستید یا با نرم افزارهای گرافیکی سر و کار دارید، پیشنهاد میکنیم که همیشه درایور کارت گرافیک خود را بروز نگه دارید تا بهترین بازده را داشته باشید.

شما میتوانید برای دانلود درایور نسخه ۳۱۴٫۰۷، کارت های انویدیا، برای ویندوزهای XP، ویستا، ویندوز ۷ و ۸ و همچنین Notebook به ادامه مطلب رجوع کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

 

Focus Photoeditor

iCare Data Recovery Professional 5.1 نرم افزاری حرفه ای [بازیابی اطلاعات از دست رفته می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانیدبه اسانی فایل های حذف شده خود را در هر نوع فرمتی از قبلی ، عکس ، فیلم ، فایل متنی ، فایل نصبی ، و ... را بدون دردسر در کمترین زمان بازیابی نمائید. از انجائی که بعد از حذف شدن فایل امکان بازیابی ان از درایو مورد نظر وجود دارد تنهائی کاری که شما باید انجام بدید عدم کپی جدید در درایور مورد نظر هست و سپس فعال سازی و اجرای نرم افزار برای بازیابی فایل ها ، در این صورت به راحتی فایل های شما باز یابی شده و میتوانید دوباره از انها استفاده نمائید. همچنین این نرم افزار قابلیت بازیابی فایل از مموری کارت ها ، USB ها ف کارت های SD و ... را دارا می باشد.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب