*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی جدید Infinite Warrior v3.0 یک بازی اکشن و جنگی زمان های قدیم است و مخصوص گوشی های آیفون 3gs , آیفون 4 و 4s , آیفون 5 , آیپاد تاچ 3 و 4 و 5 و آیپد است .


 

بازی اکشن Infinite Warrior v3.0 - آیفون
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

بازی جدید Rogue Racing v2.1.0 یک بازی مسابقات خیابانی ماشین میباشد و دارای کفیت فوق العاده است و مخصوص گوشی های آیفون 3gs , آیفون 4 و آیفون 4s , آیفون 5 و آیپاد تاچ 3 و 4 و 5 و آیپد است .

بازی Rogue Racing v2.1.0 - آیفون
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،
[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:بازی آی پاد , بازی آی پد , بازی آیفون , بازی موبایل, ] [ 17:35 ] [ ... ]

SpongeBob Kart بازی جذاب ماشین سواری باب اسفنجی SpongeBob Kart آیفون و آیپد

باب اسفنجی یکی از شخصیت های بسیار محبوب و پرطرفدار و به نوعی جهانی بوده که در طی چند سال اخیر با ساخت ده ها کارتون و بازی این شخصیت خارق العاده , به سرعت در دل تمامی مردم و مخصوصا بچه ها جا خوش کرد ! بر اساس همین محبوبیت و جذابیت آن به تازگی بازی SpongeBob Kart مخصوص سیستم عامل i-OS طراحی و منتشر شده است که در آن چهار شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی حضور دارند و هر یک از آن ها با ماشین مسابقه بسیار جالبی که دارند به رقابت با یکدیگر می پردازند و برای قهرمانی در نبرد تلاش می کنند.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

بازی جدید Apex Of The Racing v2.07.121221 یک بازی مسابقه ماشین سواری ساخت چین میباشد و کیفیت بالایی دارد و مخصوص گوشی های آیفون 3gs, آیفون 4 و آیفون 4s , آیفون 5 و آیپاد تاچ 3 و 4 و 5 و آیپد است .


 

بازی مسابقه ماشین Apex Of The Racing v2.07.121221 - آیفون
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

دانلود بازی اتومبیل رانی فوق العاده جذاب و با گرافیک عالی Asphalt 7

با حجم 1.16 گیگابایت مخصوص دارندگان گوشی های آیفون iOS

بازی اتومبیل رانی گرافیکی و جذاب Asphalt 7

Asphalt 7 نام یک بازی با گرافیک عالی است که می توانید یک ماشین بازی زیبا و خارق العاده را با آن تجربه کنید.

کمتر کسی هست که سری های قبلی این بازی مسابقه ای زیبا رو تجربه نکرده باشد. بازی آسفالت 7توسط شرکت مطرح گیم لافت طراحی شده و در واقع یک بازی ماشین بازی تمام عیار هست.

در این نسخه 60 ماشین مختلف از شرکت های معروف وجود دارد و شما می توانید آنها را در حالت های مختلف بازی کنید.


 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

 

نسخه جدید بازی Temple Run 2 v1.0 با کیفیت بالا و از دسته بازی های معروف با 170 میلیون دانلود در جهان میباشد و مخصوص گوشی های آیفون 3gs , آیفون 4 و 4s , آیفون 5 , آیپاد تاچ 3 و 4 و 5 و آیپد است .


 

بازی Temple Run 2 v1.0 - آیفون

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

saving private sheep 2 بازی بسیار سرگرم کننده نجات گوسفندان Saving Private Sheep 2

Saving Private Sheep عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده و با سبکی جدید و البته دو بعدی بوده که پس از ساخت نسخه های اولیه آن توسط Bulkypix برای سیستم عامل های i-OS و Android نوبت به نسخه ی کامپیوتری آن رسیده است. این بازی تا حدودی شبیه به سبک پرندگان خشمگین با محیطی متنوع و متفاوت طراحی شده و در اصل گروه گوسفندان برای نجات دوستانشان که در چنگ گرگ های بد جنس گرفتار شده اند به نبرد می پردازند.

در نسخه دوم از این بازی ( Saving Private Sheep 2 ) گرافیک بهبود یافته و تعداد مراحل پر تنوع تر و بیشتر شده است. در هر یک از مراحل آن گروهی از گوسفندان شجاع با استفاده از سلاح هایی از جمله تیر و کمان کلاسیکی که در اختیار دارند , به سمت گرگ ها شلیک می کنند و با مهمات و مدت زمان محدودی که وجود دارد به آزاد سازی دوستان , کسب امتیاز و افتخار مشغول می شوند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

بازی Air Penguin v1.8 یک بازی زمستانی از پنگوئن ها میباشد و یک بازی فانتزی فوق العاده با کیفیت بالا است و مخصوص گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد است .

بازی پنگوئن ها Air Penguin v1.8 - آیفون
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

house of mice بازی بسیار جالب خانه موش ها House of Mice آیفون و آیپاد

خانه موش ها یا همان House of Mice عنوان یک بازی جدید و بسیار جذاب با سبکی ساده ولی خلاقانه بوده که در آن نقش یک موش با مزه و باهوش را ایفا می کنید. شما میبایست با استفاده از دقت , سرعت عمل و امکان تاچ گوشی هر یک از موانع را یک به یک پشت سر گذاشته و پنیر هایی را که در سر راه قرار دارند جمع آوری نمایید. هم چنین باید توجه داشته باشید که یک گربه بد جنس در هر لحظه قصد صدمه رساندن به موش کوچک را دارد.

در کل سه بار می توانید یک مرحله را امتحان کنید و اگر در این سه بار متوالی قادر به رد کردن مراحل نباشید بازنده خواهید شد. حجم , محیط و موسیقی متن بسیار زیبا از ویژگی های بازی House of Mice محسوب می شود. این نسخه از بازی مخصوص سیستم عامل i-OS بوده و بر روی اکثریت گوشی های آیفون و آیپاد قابل اجرا می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

بازی Multiponk یک سرگرمی چند نفره و جالب است که می‌تواند شما و دوستانتان را در کنار یکدیگر سرگرم نماید. ایده‌ی بازی همانند بازی پینگ‌پنگ‌های دو نفره است که در آن نباید بگذارید توپ از سمت شما رد شود، در این بازی هم چند توپ در میان زمین رها می‌شود و سپس پس از برخورد با جسم قرار داده شده در وسط زمین به‌طور شانسی به یک طرف پرت می‌شود و بازیکنان نباید اجازه دهند توپ وارد دروازه‌ آنان شود. دونفره بودن این بازی و امکان بازی کردن با دوستانتان جذابیت این بازی را دوچندان کرده است. برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

multiponk بازی زیبا و مهیج Multiponk 2.1.7 آیفون و آیپد

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

نسخه شماره دوم Most Wanted از سری بازی های Need For Speed برای اکثر پلاتفرم های محبوب از جمله آندروید و آی او اس عرضه شد. در این ورژن شما با محیطی بسیار متفاوت نسبت به ورژن قبلی رو به رو می شوید و از نظر گرافیکی و گیم پلی یکی از بهترین های Need For Speed است که تا کنون به بازار بازی ها آمده است.
 



Android 2.2 or later
iOS 4.0 or later
 


 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، آیفون و آیپد، ،

بازی سرگرم کننده و دوست داشتنی Plants vs Zombies را این بار برای گوشی های موبایل تجربه خواهید کرد. در این بازی شما باید مراقب محدوده مزرعه خود باشید زیرا زامبی ها به مزرعه گیاهان شما حمله خواهند کرد و شما نیاز به تفکر سریع و اعمال آن دارید و باید در مقابل آنها با استراتژی و مهارت های خاص خود با استفاده از ابزاری مانند بمب ها ، دیوار ها و انواع و اقسام ادوات به دست آمده دفاع کنید و همزمان به کاشتن گیاهان و کسب امتیاز بپردازید. 

 



آندروید و آی او اس و جاوا 


 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، آیفون و آیپد، جاوا، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب