*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. این بار در این نسخه شما با پرتاب پرنده ها به سمت قفس ها به جای کشتن خوک های بدجنس پرنده ها را از قفس آزاد خواهید کرد.
این بازی در ابتدا برای سیستم عامل آندروید و اپل ساخته شده بود که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Angry Birds Rio

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری The Farm 2010

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ گیم مدرن دریافت نمایید.
 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

 

بازی مهیج و زیبای Costume Quest


بازی جدید و بسیار زیبای Costume Quest که توسط کمپانی Double Fine Productions آن را ساخته و THQ آن را برای PC به تازگی عرضه کرده است ، قرار نبود که این بازی بر روی PC منتشر شود و ابتدا شاهد انتشار نسخه از آن بر روی شبکه PSN بودیم اما سازندگان آن در یک اقدام عجیب این بازی را نیز برای کامپیوتر تولید کردند ، بازیدارای سبک کارتونی RPG است که می تواند برای کسانی که تا به حال این گونه بازی ها را تجربه نکردند باشد ، داستان بازی در مراسم هالویین شروع می شود که یک خواهر و برادر هستند که به جنگ و کشتن غول ها می روند که در میان راه یکی از آنها ربوده می شود و داستان بازی ادامه می یابد ، این خواهر و برادر هرکدام توانایی خاص و منحصر به فردی دارند که در حین بازی متوجه آنها خواهید شد. وطن دانلود این بازی جذاب کارتونی را برای دوستان عزیز بر روی سایت قرار داده است تا دانلود کرده و از آن لذت ببرید. امیدواریم که مورد پسند کاربران عزیز گیم مدرن قرار بگیرد. تصاویری از این بازی را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

رای این ساعت بازی بسیار زیبای مسابقات دیوانه وار ماشین های قدرتمند StuntMania را برای شما عزیزان آماده ی دریافت ساخته ایم. شما در این بازی باید در هر مرحله با ماشین انتخابی خودتان امتیازات هر مرحله را جمع کنید و پیروز شوید. استفاده از انواع مدلهای ماشینهای قدرتی که حتی قدرت بالا رفتن و پرش از هر سکو و مانعی را دارند و حتی میتوانید مانند یک موتور از روی سکو بپرید و چرخش کنید می تواند با گرافیک بازی سه بعدی بازی برای شما جالب و دلنشین باشد. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت گیم مدرن دریافت نمایید.

 

StuntMANIA

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،


Maestro Music from the Void – یک بار دیگر زنجیره ای از انسانها در حال ناپدید شدن هستند.این بار در شهر وین جایی که دو تن از نوابغ موسیقی این شهر که به تازگی در حال کار کردن و ایجاد هماهنگی به منظور ساخت و اجرای یک قطعه موسیقایی ویژه بودند ناپدید شده اند و هیچ خبری از آنها نیست.ابتدا با کسب اطلاعات کافی در مورد آن قطعه بر دانش خود نسبت به راز ناپدید شدن آنها بیفزایید و سپس با در کنار هم قرار دادن سر نخ ها نسبت به یافتن آنها اقدام کنید…
 

Maestro Cover دانلود بازی معمایی Maestro Music from the Void

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

http://vatandownload.com/image/img/gclyqje4agiczoftaf.jpg


در سال 2007، شرکت BioWare با عرضه بازی Mass Effect بار دیگر موجودات فضایی و سیارات ناشناخته را بر سر زبان‌ها آورد. این استودیو توانست با ساخت دنیایی زیبا و شخصیت پردازی و داستانی جذاب و همینطور سبک Action-RPGِ خود تعدادی از طرفداران بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی را جذب کند. پس از عرضه شماره 2 و کسب جوایز متعدد و نقدهای خوب، این سری به حدی محبوب شد که تعداد زیادی کمیک و رمان برای آن منتشر شد و به تازگی ساخت فیلمی بر اساس نسخه اول این بازی نیز تایید شده است. سازندگان پس از معرفی آخرین شماره از این سه‌گانه، تبلیغات زیادی انجام دادند و هر از گاهی اطلاعاتی از بازی نیز فاش می کنند. تبلیغات به اندازه‌ای است که شرکت BioWare این نسخه را بهترین بازی تولید شده توسط خود می‌داند.مطمئناً از جذاب‌ترین ویژگی‌های این سری داستان زیبای آن است. داستان نسخه سوم در ادامه شماره‌ی پیشین می‌باشد . داستان از جایی شروع می‌شود که فرمانده شپرد به دلایلی به زمین می‌آید اما در این حین گونه پر رمز و راز Reaper با نهایت توان خود به زمین حمله می‌کند و شپرد نیز مجبور به فرار از زمین می‌شود تا با به دست آوردن متحدینی برای خود، زمین و کل کهکشان را نجات دهد؛ البته چگونگی نجات زمین قطعاً به انتخاب‌های شما وابسته است. داستان این شماره جزئیات بیشتری دارد و به رمان‌های این سری نیز توجه شده است، به عنوان مثال سازندگان فاش کردند که Illusive Man که در شماره قبل فرمانده شپرد را زنده کرده بود، این بار قصد کشتن او را دارد. انتظار از داستان این نسخه بسیار بالاست و از قرار معلوم با داستان پیچیده‌تری نسبت به قبل روبرو هستیم.

در این بازی همانند شماره 2 می‌توانید ذخیره نسخه پیشین را به این نسخه انتقال دهید. سازندگان گفته‌اند که حتی تصمیمات شما در نسخه 1 در چگونگی پایان این نسخه تأثیر بزرگی خواهد داشت و در کل در این نسخه تصمیمات شما تأثیرگذارتر هستند و پایان بازی از یک پایان خیلی بد تا یک پایان خیلی خوب متغیر است.
 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

Egg vs Chicken نام یک بازی بسیار زیبا و جالب در سبکی استراتژیک و به نوعی فکری بوده که توسط شرکت معروف Big Fish Games طراحی شده و در جریانات آن مرغ ها برای گرفتن انتقام از شما به مزرعه تان هجوم می آورند و قصد پس گرفتن تخم مرغ هایشان را دارند. هم چنین بهره مندی این بازی از صد ها مراحل بسیار سرگرم کننده از ویژگی های منحصر بفرد آن محسوب می شود.

شما در هر یک از مراحل بازی وظیفه دارید تا دیوار های مزرعه را مستحکم تر کرده و با استفاده از هم رنگ کردن حد اقل 3 تخم مرغ رنگی آن ها را در انبار ذخیره کنید تا از شر مرغ های بد جنس در امان باشید. Egg vs Chicken علاوه بر مراحل متنوع از گرافیک و حجم بسیار مناسبی بهره مند بوده و محیط آن بسیار ماهرانه خلق شده است. امید است با دریافت و استفاده از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

.:: نسخه SKIDROW اضافه شد ::.


Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند. 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

Mountain Trap: The Manor of Memories – تصور کنید اگر ماه ها برای برگذاری جشن ازدواج خود برنامه ریزی کنید و در روزی که آرزوهایتان در شرف تحقق هستند همسر رویاهای خود را از دست بدهید چه خواهید کرد.نه! اشتباه نکنید او نمرده است ، بلکه به شکلی ناگهانی در جشن ازدواج ناپدید شده است.زمان آن فرا رسیده که نشان بدهید چه پیوند محکمی از جنس ویژه ی محبت و عشق میان این دو شخصیت شکل گرفته بوده است و عاشق برای رسیدن به معشوقه ی خود تن به آب و آتش می زند…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

Otherworld 2: Omens of Summer – به فیونا بپیوندید. دخترکی استثنایی با توانایی های خارق العاده که متخصص مقابله با موجودات اهریمنی است.دست به دست او بدهید و دنیا را از نابودی نجات دهید.در این راه دکتر توماس هم شمارا همراهی خواهد کرد.او در مدرسه معلم فیونا بوده و به توانایی های او اشراف کامل دارد.او به کمک فیونا ابزار آلاتی ساخته است که می توانید از آنها برای از بین بردن دشمنان خود استفاده کنید.این بازی سرشار از معماهای جذاب است و شما را برای مدتی سرگرم خواهد کرد….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،


دانلود 
بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 ! 
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازیMax Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

دانلود بازی بی نظیر PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده
Pro Evolution Soccer 2013
(بخش ویژه گیم مدرن )
شامل دو نسخه ی RELOADED و SKIDROW

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

بازی Pro Evolution Soccer بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد.

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب