*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Falco Crushes یک بازی کم حجم و گرافیکی بسیار زیبا برای کامپیوتر می باشد. شما در این بازی ماشین سواری، علاوه بر مسابقه دادن، مبارزه هم می کنید. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Falco Crushes

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

بازی فوق العاده زیبای Darwin the Monkey یک بازی رایانه ماجرایی می باشد که شما در آن شخصیت میمون داروین را دارید و باید قبل از اینکه دست قورباغه های بد جنس به موزها و غلات شما برسد آنها را از دسترس آنها دور کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید. شما باید در این بازی رایانه سریع باشید و با دویدن و پریدن های مناسب از موانع، از دست قورباغه ها که دشمنان اصلی شما در این PC Game هستند فرار کنید تا بتوانید به Game ادامه دهید.
 بازی Darwin the Monkey دارای ۶ نوع بازی متفاوت می باشد و از ۳۰ سطح Handcrafted برخوردار است. این بازی کامپیوتری بسیار گرافیک مناسبی دارد و با توجه به حجم بسیار پایین آن از کیفیت خوبی برخوردار است و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نخواهد داشت. لازم به ذکر است این بازی جدید هیچ محدودیت سنی نداشته و می تواند هر کاربری را ساعات متوالی پشت کامپیوتر سرگرم کند. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از گیم مدرن دریافت نمایید. 

Darwin the Monkey

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

Death Pages: Ghost Library – اخبار جدید حاکی از گم شدن چند تن از دانش آموزان منطقه است.طبق تحقیقات ، مارتین ، رونالد و نامزدش آخرین بار دهم اکتبر دانشگاه را به قصد کتابخانه به منظور مطالعه و ایجاد آمادگی برای امتحاناتشان ترک نمودند و دیگر خبری از ایشان نشد.آنچه همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد تردید در ربوده شدن و یا گم شدن آنهاست.پلیس اما تا به امروز هیچ اثری از آنها و یا محل نگه داری شان نیافته است.گو اینکه پلیس پس از اینکه موفقیتی به دست نیاورده از ادامه تحقیقات برای پیدا کردن آنها دست کشیده است.به نظر این بار نوبت شماست که با به کار گیری مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد خود دست به کار شوید و آنها را پیدا کنید….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

 

DeathPages Cover دانلود بازی Death Pages: Ghost Library برای PC

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

Les Misérables: Cosette's Fate – بازی زیبایی به سبک HOG است که بر اساس رمان بینوایان ، اثر جاودانه ی ویکتور هوگو ساخته شده است.هوگو با قلم اعجاب‌آور خویش داستانی را توصیف نمود که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از فرهنگ‌های گوناگون در ۱۵۰ سال گذشته گویی با قهرمانانش زندگی کرده و با آنها رنج کشیده‌اند . همان گونه که می دانید یکی از شخصیت‌های این داستان کارگر زنی به نام فانیتن است که که در کارخانه‌های شهر مونتروی کارگری میکند تا هزینه نگهداری دخترش کوزت را برای خانواده تناردیه که از او نگهداری می کنند بفرستد.غافل از اینکه این خانواده چه رفتار ناخوشایندی با دختر کوچک او می کنند.سرانجام کوزت به فکر فرار می افتد.با برنامه ریزی و بهره گیری از هوش خود معماها را حل نموده و کوزت را از دست تنادریه های سنگ دل رهایی بخشید…

 

Lesmiserables Cover دانلود بازی بینوایان Les Misérables: Cosettes Fate

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول دارای مراحل جذابی برای مناسبهای مختلف چینی ها می باشد. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه ی جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده مي باشد. . هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Angry Birds Seasons

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

Amaranthine Voyage: The Tree of Life – به عنوان باستان شناسی که پیوسته پدیده ها را علمی بررسی می کند در طول زندگی خود هرگز اعتقادی به پدیده هایی مانند درخت زندگی و… نداشته و آن را در ردیف اعتقادات اساطیری قرار داده اید اکنون در اکتشافات خود چیزی عجیب پیدا می کنید که زندگی جدیدی را برایتان رقم می زند.اهرمی که درب هایی از یک جهان باشکوه اما در بند اهرمین را به رویتان باز می کند.حال شما مامور رهایی بخشیدن به دنیا و مردم آن از دست اهریمن های تاریکی شده اید.پس آنها را از میان بردارید و…

 

Amaranthine Cover دانلود بازی Amaranthine Voyage: The Tree of Life

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

angry birds star wars 1.1.2 بازی محبوب پرندگان خشمگین جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.2

همان طور که بسیاری از شما عزیزن اطلاع دارید Angry Birds Star Wars عنوان شاهکار جدیدی از Rovioبوده که تغییرات بسیاری در آن به وجود آمده است. از جمله ی تغییراتی که جذابیت بازی را دو چندان کرده اند می توان به تغییر کلی ظاهر پرندگان و خوک های بد جنس اشاره کرد. هم چنین محیط بازی نیز حال و هوای فضایی پیدا کرده و به نوعی گیمر را در خود محو می کند.

نسخه 1.1.2 از سری Star Wars جدید ترین نسخه محسوب می شود که در آن 20 مرحله ی جدید همراه با چندین مرحله ی مخصوص به 100 مرحله ی آن اضافه شده و مشکلات نسخ قبلی نیز به طور کامل رفع شده است. امیدواریم با دریافت و استفاده از  نسخه ی همراه با پچ Angry Birds Star Wars 1.1.2 نهایت لذت را برده و لحظات خوب و خوشی داشته باشید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

escape from lost island بازی هیدن آبجکت فرار از جزیره فراموش شده Escape From Lost Island

یکی از سبک هایی که همه روزه در حال گسترش و پیشرفت ولی با همان شیوه ی کلاسیک بوده , سبک هیدن آبجکت ( Hidden Object ) است. تا کنون هزاران بازی در این سبک طراحی و منتشر شده است که Escape From Lost Island یکی از جذاب ترین و در عین حال کم حجم ترین آن ها به حساب می آید. حجم مناسب و متعدد بودن مراحل این بازی , آن را از دیگر آثار متمایز کرده است.

داستان بازی از از موقعی شروع می شود که کشتیتان در کنار جزیره ای دور از تمدن و مرموز غرق شده و مجبور به سکونت در آن جا می شوید. نکته ای که در این میان هائز اهمیت بوده متفاوت بودن سر و وضعتان از اهالی جزیره است که می بایست خود را از چشم هایشان مخفی سازید. وجود انواع ماجرا ها و معما های بسیار جالب در Escape From Lost Island جذابیتی خاص به آن بخشیده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،
[ جمعه 27 بهمن 1391برچسب: آرشیو بازی کامپیوتر, بازی فکری, بازی ماجرایی, ] [ 14:52 ] [ ... ]

 

بازی اکشن Splinter Cell

TOM CLANCY's Splinter Cell - Chaos Theory


قسمت سوم از بازی زیبای Splinter Cell با عنوان تئوری هرج و مرج، در سال 2008 میلادی به بازار آمد و توانست رتبه نسبتا خوبی را در بین رقبای خود کسب کند و همچنین نسبت به نسخه های قبلی خود توانست موفق جلوه کند. بنابراین انجام این بازی و تجربیات جالب و مهیجی که کاراکتر بازی با آنها روبرو می شود را به چشم ببینید.

در این بازی شما موظفید تا به یکی از خطرناک ترین و تبهکارترین صنایع تولید سلاح نظامی وارد شوید و فعالیت آنها را مختل سازید. شما طبق معمول در نقش sam fisher به عنوان یک مامور مخفی با مهارت های بسیار زیاد به این ماموریت فرستاده می شوید. صداگذاری شخصیت ها به قدری جالب است که شما را در داخل صحنه بازیقرار میدهد. این بازی قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد.

یکی دیگر از قابلیت های سری سه گانه این بازی، کنترل خاص بازیکن نقش اول یعنی sam fisher است. همانطور که میدانید اکثر مراحل این بازی به صورت stealth یا مخفیانه است و در حین بازی با استفاده از قوه ذهن خود و قابلیت های بازیکنتان باید از دید دشمنان مخفی شوید. این مخفی شدن می تواند بر روی سقف یک راهرو و یا مخفی شدن پشت اجسام باشد. استفاده از ابزارهای بدون صدا برای کشتن دشمنان نیز همانند نسخه های قبلی بسیار جالب است. امیدواریم که از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

Dreamscapes: The Sandman – لورای جوان که به شدت از کابوس های شبانه عاصی شده بود از پدرش کمک خواست و او چیزی به لورا هدیه کرد که او را از از این کابوس ها رهایی بخشید.اما پس از مرگ ناگهانی پدرش ، شکارچی کابوس را که لورا از پدرش هدیه گرفته بود از دست داد و بی درنگ به کابوسی بی پایان فرو رفت.هیچ کس توان بیدار کردن او را ندارد.اما شما باید بتوانید کاری برای او بکنید.از پروفسور سندرز کمک بگیرید و با استفاده از ماشین رویای او به دنیای وحشتناک کابوس های لورا پای بگذارید و با اهریمنان خیالاتش بستیزید.با حل معماهای فراوان کلید رهایی لورا از کابوس هایش را به دست آورید و…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

 

DreamScapes Cover دانلود بازی ترسناک Dreamscapes: The Sandman

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. این بار در این نسخه شما با پرتاب پرنده ها به سمت قفس ها به جای کشتن خوک های بدجنس پرنده ها را از قفس آزاد خواهید کرد.
این بازی در ابتدا برای سیستم عامل آندروید و اپل ساخته شده بود که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Angry Birds Rio

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری The Farm 2010

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ گیم مدرن دریافت نمایید.
 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب