*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود رایگان بازی پازلی سرگرم کننده و پرطرفدار MahJong Suite 2013 v10.0

همراه با کیجن Keyen برای فعال سازی بازی

MahJong Suite 2013

MahJong Suite 2013 کلکسیونی از بازی های با کیفیت پازلی هست که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی پازل ماهجونگ نوعی بازی پازل کلاسیک است که میلیون ها ترکیب مختلف از کاشی هایی رنگارنگ را برای شما فراهم می کند تا ساعت ها سرگرم پیدا کردن کاشی های مشابه باشید.
.
در این نوع بازی پازل باید پس از یافتن کاشی های دارای طرح یکسان، روی کاشی اول کلیک کنید و بعد از کلیک کردن بر کاشی مشابه، هر دو از صفحه بازی محو شده و جای خود را به کاشی‌های زیرین می‌دهند. اصل بازی نیز در چند شیوه‌ی مختلف ارائه شده که هر کدام به روش متفاوتی ذهن شما را فعال می‌کنند.
.
محیط بازی قابلیت سفارشی سازی نیز دارد و شما می توانید زمینه بازی را از میان زمینه‌های موجود انتخاب کنید و یا زمینه دلخواه خود را به عنوان زمینه قرار دهید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

دانلود آپدیت جدید بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 3 توسط RELOADED

Crysis 3 Update v1.1 INTERNAL-RELOADED

دانلود آپدیت 1.1 بازی کرایسیس 3

علاقمندان به بازی فوق گرافیکی و زیبای Crysis 3 چنانچه هنوز در انجام این بازی مشکل دارید، سایت فارس وی آپدیت 1.1 این بازی را برای شما آماده کرده است. همچنین در این پست، کرک فیکس نهایی بازی را برای رفع مشکلات آن قرار داده ایم.

این آپدیت که جزئیات آن را در زیر قرار دادیم، مشکلات بی شماری از بازی را رفع میکند. البته حجم آپدیت بالای 1 گیگابایت هست و اگر اینترنت پرسرعت داشته باشید میتوانید دانلود کنید:

Changelog:
- Fix for users getting stuck in the Pinger
- Fix for Flashbang/Smoke grenade reactions not displaying in Kill Cam
- Fix for crosshair becoming invisible after certain actions
- Fixes for squads joining and disconnecting from servers
- Fix for players being unable to fire or reload occasionally
- Fix for users occasionally being able to hear VTOL damage siren constantly
- Weapons retrieved from the ground now have the correct attachments
- Fix for players getting stuck if ripping HMG off VTOL during destruction
- Fix for being unable to detonate C4 after host migration on consoles
- Fix for game not ending correctly if last opponent triggers a host migration
- Fix for issue where sometimes rip and throw weapons would not deal damage in smoke grenades
- Fix for relay in CTR becoming stuck if picking up relay during shotgun reload
- Fix for icons disappearing occasionally in CTR
- Fix for players occasionally spawning with wrong loadout in Assault (PC Only)
- Last Man Standing no longer displayed in Hunter for players that have just died
- Fixed issue with teams during host migration in Hunter/Assault
- Significant optimisation to Medium detail settings (PC Only)
- Particle optimisation (PC Only)

دانلود آپدیت جدید کرایسیس 3 در ادامه…

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

 

towers of oz بازی فوق العاده جالب قلعه های مستحکم Towers of Oz 2013

Towers of Oz عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده با سبکی استراتژیک و اکشن بوده که جدیدا در سال 2013 ساخته و منتشر شده است. این بازی دارای بیش از 30 مرحله متنوع و زیبا بوده که  در هر یک از ان ها ماموریت های خاصی به شما محول می گردد. در اصل وظیفه دارید تا به هر شکلی که شده از قلعه های شهر OZ با استفاده از تجهزیات مختلف دفغع کرده و دشمنان را از میان بردارید.

هم چنین می توانید از نیرو های فرازمینی نیز کمک بگیرید تا برای مقابله با دشمنان دچار مشکل نشوید. البته باید توجه داشته باشید که برای مصرف هر یک از این نیرو ها انرژی محدودی ( Mana ) در اختیارتان بوده و میبایست برای مصارف مهم از آن ها بهره مند شوید. بازی Towers of Oz 2013 دارای حجم بسیار مناسب و گرافیکی بسیار زیبا و سه بعدی همراه با محیطی کاملا طبیعی طراحی شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

دانلود رایگان بازی کرایسس Crysis 3

▐نسخه سالم و معتبر + کرک-RELOADED  ▐


این بار نیز با یک بازی جالب دیگر درخدمت شما کاربران گرامی سایت ایرانان دانلود هستیم. که روز پیش نسخه PSP بازی Crysis 3 منتشر شد. و استقبال بسیار زیادی از این بازی به عمل آمد. امروز نیز نسخه PC این بازی به همراه کرک آن منتشر شده است. داستان بازی کرایسس 20 سال بعد از داستان Crysis 2 اتفاق می افتد. زمانی که  شرکت CELL در اوج قدرت خود قرار دارد. و به یک شرکت بین الملی تبدیل شده. و بر فراز بسیاری از شهر ها دست به ساخت گنبد های بزرگ زده است. به طوری که تمام شهر را در بر گرفته و در داخل این گنبد زندگی در جریان است. و شما در نقش Prophet ایفای نقش می کنید که احتمالا وی را از نسخه های پیشین به یاد دارید. Prophet در این بازی به ماموریت های مختلفی می رود که همه ی انها یک هدف را در سر دارد. و آن نیز نجات زمین می باشد.شرکت CELL  کل زمین را دگرگون کرده، زندگی عادی مردم به کلی تغییر کرده و مردم دیگر امیدی به زندگی ندارند.حال باید کسی بیاد و مردم را از این فقر نجات دهد.اینجا جایی است که Prophet باید در ان ایفای نقش نماید. و کارهای شرکت CELL را نابود سازد. در مورد گرافیک بازی نیز به گفته شرکت سازنده بازی جنین گرافیکی تا به حال ساخته نشده است. و شما با انجام این بازی احساس بودن در محیط بازی را خواهید داشت. با وجود اینکه سری بازی های کرایسس همراه دارای مشکلات جری بوده اما Crysis 3 را می توان یک شاهکار به سبک 2013 دانست. که حرف های زیادی را برای گفتن خواهد داشت.شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب گیم مدرن دریافت نمایید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

 

Subway Surfers بازی سرگرم کننده فرار از روی ریل های قطار Subway Surfers

Subway Surfers نام یک بازی بسیار سرگرم کننده و پر هیجان با محیطی متنوع بوده که پس از عرضه آن برای سیستم عامل های i-OS و Android در نهایت برای PC انتشار یافت. جریانات اصلی بازی بر روی ریل های قطار در مسیر های مختلف اتفاق می افتد که پس بچه ای به نام جک با استفاده از مهارتی که در دویدن دارد از دست نگهبانان و افرادی که قصد دستگیری آن ها را دارند , فرار می کنند.

البته موانع و مشکلات بسیاری بر سر راه وی قرار دارد که میبایست با استفاده از سرعت عمل و دقتی که به خرج می دهید آن ها را یک به یک پشت سر گذاشت و آیتم ها و سکه هایی که بر سر راه قرار داشته را جمع آوری کنید. در نسخه کامپیوتری Subway Surfers تغییرات زیادی نسبت به سیستم عامل های دیگر به عمل نیامده ولی به مراحل پر تعداد آن چندین مرحله جدید افزوده شده است. هم چنین گرافیک آن نیز بهبود یافته است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

 

دانلود بازی Aliens Colonial Marines نسخه FLT

اگر شما در کودکی پلیر بوده اید و کنسول سگا را تجربه کرده باشید حتما با بازی زیبا و البته ترسناک Aliens آشنا هستید. در این بازی شما میبایست بیگانکان فضایی را با اسلحه های خود نابود کنید که همین امر بسی دشوار و دلهره آور است. نسخه جدید این بازی که Aliens Colonial Marines نام دارد به تازگی توسط کمپانی Gearbox Software تولید و بوسیله کمپانی معروف SEGA منتشر شده است. بازی از نظر گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارد و توانسته به خوبی نیازهای یک بازی مدرن را برطرف سازد. شما با پیشروی در این بازی اسلحه های قدرتمندتری خواهید گرفت که نابود سازی بیگانگان را برای شما آسانتر میکند. این نسخه از بازی توسط FLT کرک شده است و به صورت نصب آسان در اختیار شما عزیزان قرار داده میشود. از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

دانلود بازی محبوب و بسیار جذاب Saving Private Sheep 2

برای کامپیوتر، آیفون و اندروید با گرافیک عالی

دانلود بازی Saving Private Sheep 2

بازی Saving Private Sheep 2 یکی از گیم های محبوب و سرگرم کننده است که نسخه 2013 آن را می توانید از سایت فارس وی دانلود کنید.
در این نسخه گوسفندان بر گرگ ها پیروز شده اند. در این بخش شما باید به گوسفندان بیشتر رسیدگی کنید چون این بار روباه مکار در کمین گوسفندان نشسته است.


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، Pc، آیفون و آیپد، ،

 

دانلود پچ جدید بازی PES 2013 نسخه 3.1

PESEDIT 2013 Patch 3.1 Final

PESEdit.com 2013 Patch 3.0

نسخه جدید پچ آپدیت معروف بازی PES 2013 منتشر شد. این نسخه شامل 208 ترانسفر جدید بازیکنان کلیه تیم های فوتبال دنیا را شامل میشود. همچنین از تغییرت جدید میتوان به اضافه شدن 30 بازیکن جدید، اسکوربورد جدید، تصحیح بعضی ایرادات و مشکلات در بازی و بهرهمندی از نسخه جدید Kit Server و… اشاره کرد. شما میتوانید این پچ فوق العاده را از فارس وی با لینک مستقیم دانلود کنید.

.

تصحیح تمامی مشکلات اولیه در بازی

آپدیت نقل و انتقالات زمستانی در سال ۲۰۱۳

اضافه شدن اتوماتیک بسته ی الحاقی DLC 3.0 به بازی

ارتقاء کامل بازی به پچ آپدیت رسمی 1.03 به صورت اتوماتیک

نصب این پچ به همه علاقمندان به این بازی جذاب توصیه می شو

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

دانلود کرک نهایی بازی H.A.W.X. 2

پس از نزدیک به سه سال از انتشار بازی H.A.W.X. 2 توسط کمپانی Ubisoft، این بازی سرانجام توسطSteam006 و TiNYiSO کرک شد که برای ابتدا باید بازی را به نسخه ۱٫۰۱ ارتقاء بدید و بعد از کرک استفاده کنید.

این کرک که در سایت فارس وی برای اولین بار در ایران منتشر شده، حجم بسیار کمی دارد. شما میتوانید کرک و آپدیت بازی را با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

برای این ساعت بازی جدید و بسیار زیبای Gratuitous Space Battles را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. در این بازی زیبا باید موجودات ناشناخته فضایی را نابود کرده و مراحل را به ترتیب تکمیل نمایید. بازی از گرافیک بسیار مناسبی برخودار بوده و دارای مراحل متنوعی می باشد. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Gratuitous Space Battles

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

Falco Crushes یک بازی کم حجم و گرافیکی بسیار زیبا برای کامپیوتر می باشد. شما در این بازی ماشین سواری، علاوه بر مسابقه دادن، مبارزه هم می کنید. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از گیم مدرن دریافت نمایید.

 

Falco Crushes

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

بازی فوق العاده زیبای Darwin the Monkey یک بازی رایانه ماجرایی می باشد که شما در آن شخصیت میمون داروین را دارید و باید قبل از اینکه دست قورباغه های بد جنس به موزها و غلات شما برسد آنها را از دسترس آنها دور کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید. شما باید در این بازی رایانه سریع باشید و با دویدن و پریدن های مناسب از موانع، از دست قورباغه ها که دشمنان اصلی شما در این PC Game هستند فرار کنید تا بتوانید به Game ادامه دهید.
 بازی Darwin the Monkey دارای ۶ نوع بازی متفاوت می باشد و از ۳۰ سطح Handcrafted برخوردار است. این بازی کامپیوتری بسیار گرافیک مناسبی دارد و با توجه به حجم بسیار پایین آن از کیفیت خوبی برخوردار است و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نخواهد داشت. لازم به ذکر است این بازی جدید هیچ محدودیت سنی نداشته و می تواند هر کاربری را ساعات متوالی پشت کامپیوتر سرگرم کند. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از گیم مدرن دریافت نمایید. 

Darwin the Monkey

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، Pc، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب