*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رادیو اینترنتی RadiON v3.0.5

RadiON یک برنامه رادیو اینترنتی بسیار حرفه ای ، زیبا و پرامکانات می باشد . با استفاده از این برنامه می توانید به بیش از ۵۰۰۰۰ ایستگاه رادیویی دسترسی داشته باشید.این برنامه به عنوان یکی از بهترین رادیوهای جهان شناخته شده است و دارای امکانات فراوانی می باشد.از ویژگی های این برنامه گرافیک زیبا و آنتیک ، پشتیبانی از تایمر خاموشی ، امکان تنظیم نور و روشنایی ، جستجو شبکه ها با استفاده از کلمات کلیدی و… می باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:نرم افزار آندروید, کاربردی, ] [ 9:26 ] [ ... ]

 نرم افزار فارسی دیوان سعدی

این نرم افزار گزیده ای از دیوان سعدی که برای سیستم عامل iOS نوشته شده و ساخت شرکت نرم افزاری  پلتی سافت است. نرم افزار دیوان سعدی شامل غزلیات، قطعات، ترجیح بند، رباعیات و ملحقات و مفردات از دیوان سعدی می باشد.از قابلیتهای این نرم افزار می توان به کم حجم بودن، قابلیت جستجو اشعار، انتشار اشعار در شبکه های اجتماعی و ... اشاره کرد. نرم افزار دیوان سعدی بر روی همه idevice ها (آیفون، آیپد و آیپاد) قابل اجراست.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،
[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, ] [ 20:53 ] [ ... ]

پوسته تیره Next Launcher Glass Theme v1.01

Glass Theme یک پوسته تیره بسیار زیبا و بی نظیر برای Next Launcher میباشد.این پوسته با ویژگی های بسیار مانند دارابودن ۶۳ آیکون گرافیکی و بسیار زیبا محیط فوق العاده و کاملاً متفاوتی به دستگاه اندروید شما میدهد که تاکنون در هیچ کجا نظیر آن را مشاهده نکرده اید.

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:پوست اندرویده, گرافیک, ] [ 20:50 ] [ ... ]

اگر شما نیزاز داشتن اطلاعات و پیامک های شخصی در گوشی همراه همیشه نگران هستید حتما این نرم افزار را دریافت کنید به کمک نرم افزار Active SMS Lock v1.10 مشکل برای همیشه حل شده است . امیدوارم از دریافت این نرم افزار که با قرار دادن پسورد، اس ام اس شما را با ضریب بالایی از امنیت بایگانی می کند بهره لازم را ببرید .

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، سیمبین و آنا، نوکیا، ،

نرم افزار Gmail v1.2.7812-www.cafeapple.net

شما کاربران می توانید Gmail را این بار در گوشی های خود تجربه کنید. این نرم افزار کم حجم و پیشرفته، صندوق نامه های شما را در گوشی شما جای می دهد. به کمک این نرم افزار می توانید علاوه بر خواندن نامه های الکترونیکی، ارسال نامه همراه با ضمیمه داشته باشید. یکی از امکاناتی که این نرم افزار دارد، نمایش نامه های رسیده در Notification Center است تا شما نامه های مهم را به موقع بررسی کنید.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

ucplayer.jpg

با توجه به درخواست مکرر شما دوستان مبنی بر قرار دادن یک پلیر برای گوشی های سری 60 ورژن سوم قصد داریم یک پلیر قدرتمند برای این نوع گوشی ها با امکانات فراوان جهت دریافت شما قرار دهیم ، نام این پلیر UCPlayer می باشد که نسخه جدیدی از آن ارائه شده و دارای امکاناتی از قبیل:
ساپورت از اکثر فایلهای تصویری از جمله flv - avi - wmv - mkv - 3gp - 3gpp - mp4
امکان استفاده از طریق بخش File Associations
آپدیت مستقیم برنامه
و ...
هم اکنون می توانیید این نرم افزار را برای گوشی های سری شصت ورژن سوم در ادامه مطلب در یک فایل فشرده دریافت نمایید. 

 

 

javahermarket

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، سیمبین و آنا، نوکیا، ،

دانلود نرم افزار قدرتمند پخش ویدیو Pro Player v1.8

نرم افزار Pro Player طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارد که در عین سادگی و زیبایی، پخش کننده بسیار قدرتمندی برای آیفون و آیپاد شماست. شما به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی و بدون نیاز به تبدیل فرمت فایلهای ویدیویی آنها را در آیفون، آیپد و آیپاد خود مشاهده کنید. کافیست ویدیوها را وارد برنامه کنید و از دیدن آن لذت ببرید. 

 

پلیر برای آیفون, iphone player, pro player, دانلود نرم افزار آیفون, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, video player iphone, video ipad player, پلیر جدید آیفون
ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

پاک سازی مخاطبین تکراری با Contact Clean App v1.2

شاید برای شما هم پیش می آید که مخاطبینی تکراری و هم نام دارید.برنامه Contact Clean مخاطبین همنام را می یابد و تمامی اطلاعات آنها را در قالب یک مخاطب قرار میدهد که با این کار هم لیست مخاطبین زیباتری خواهید داشت و همچنین جستجو و دسترسی شما به مخاطبین راحت تر خواهید بود.

 

دانلود با استفاده از QR کد: دانلود : لینک مستقیم ( 917 کیلوبایت ) سازگار با : آندروید 2.2 و بالاترمنبع : www.takandroid.comتاریخ عرضه : 1 فروردین 91
ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:تماس, نرم افزار آندروید, کاربردی, ] [ 21:33 ] [ ... ]

font5800.jpg

اگر شما هم گوشی نوکیا 5800 دارید شاید بخواهید در فونت نوشته های گوشی تغییراتی ایجاد کنید و فونت زیباتری برا گوشی انتخاب کنید. اگر مایل به انجام این کار هستید برای شما برنامه ای در میهن دانلود معرفی می کنیم که فقط با نصب این برنامه قادر به انجام این کار و ایجاد تنوع برای گوشی خود خواهیید بود.
برای استفاده از این برنامه می توانید با مراجعه به ادامه مطلب و دریافت فایل آن را به گوشی خود انتقال دهید.
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، سیمبین و آنا، نوکیا، ،

مرورگر قدرتمند Google Chrome 23.0.1243.2

Google Chrome مرورگر معروف شرکت گوگل است که حتمآ اکثر شما آنرا میشناسید. شما با استفاده از این مرورگر می توانید با سرعت بسیار مناسب به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و صفحات مختلف وب سایت ها را مشاهده کنید. در مرورگر گوگل کروم برای بالا بردن امنیت کاربران در اینترنت از فناوری جدیدی با نام جعبه شنی استفاده شده که مانند یک سپر دفاعی بسیار قوی در برابر حملات مختلف مانند فیشینگ و … می باشد. همچنین به گفته ی شرکت گوگل در نسخه جدید این مرورگر سرعت آن تا حد بسیار بالایی افزایش یافته و نیز امکانات جالبی هم به آن اضافه گردیده است. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن دانلود منیجر بسیار قوی و دارا بودن قابلیت باز کردن چندین پنجره در یه صفحه و … اشاره نمود.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

نقشه های مصور دنیا با Google Earth Pro 6.2.2.6613

Google Earth ترکیبی از تصاویر ماهواره ای، نقشه های مصور و قدرت فوق العاده ی جستجوی گوگل برای دریافت اطلاعات جغرافیایی جهان است. با این نرم افزار جغرافیای زمین در نوک انگشتان شما قرار خواهد گرفت. نرم افزار بسیار معروفی است که حتمآ اکثر شما آنرا می شناسید. توسط این نرم افزار میتوان تمام جزئیات کره ی زمین را از بالا مشاهد کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه قابلیت نمایش نقاط مورد نظر کاربران بر روی کره زمین با جزئیات کامل می باشد. به عنوان مثال شما قادرید تا با کمک این نرم افزار ساختمان ها، پارک ها، بیمارستان ها، رستوران ها، هتل ها و سایر محل های یک شهر را با جزئیات کامل آن مشاهده کنید. این برنامه که توسط شرکت گوگل ساخته شده به صورت مستقیم تصاویر ماهواره ای را از سطح زمین در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین شما می توانید از این نرم افزار برای مواردی همچون برنامه ریزی سفرهای خود، مسیریابی با امکان پیدا کردن کوتاه ترین مسیر تا مقصد، یافتن آدرس یک ساختمان در یک شهر و از این قبیل کارها استفاده کنید. علاوه بر کره ی زمین از این نرم افزار میتوان برای مشاهده کره ی ماه و منظومه شمسی نیز استفاده کرد. از دیگر امکانات این برنامه که در نسخه های جدید آن نیز بسیار تقویت شده، امکان نمایش سه بعدی محل های مورد نظر کاربران می باشد به طوری که کاربر بتواند محل مورد نظر خود را با وضوح کامل و جزئیات کاملآ دقیق مشاهده کند.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

Night Vision

اگر در مکانی تاریک قرار دارید به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی و بدون مشکل اطراف خود را ببینید. کافیست دوربین را بالا بگیرید و دنیای اطراف خود را از دریچه ای دیگر ببینید. یکی از ویژگیهای جالب این نرم افزار این است که شما می توانید عکسهایی با افکت های ویژه و منحصر به فرد بگیرید و به دوستان خود نشان دهید. 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب