*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود نرم افزار برنامه ریزی درسی iStudiez Pro v1.6.5 این نرم افزار برای تنظیم و برنامه ریزی درسی می باشد شما دانش آموزان گرامی می توانید با استفاده از این نرم افزار درس هایی که عقب بوده اید را جبران کنید و در امتحانات موفق و پیروز شوید این نرم افزار از ویژگی هایی برخوردار می باشد از جمله : تعریف نام درس و زمان مطالعه برای هر درس , تکالیف را به شما یاد آوری می کند و آگاه نگه داشتن شما از برنامه روزانه این نرم افزار قابل اجرا بروی گوشی آیفون ,آیپادمی باشد.

نرم افزار برنامه ریزی درسی iStudiez Pro مخصوص آیفون
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،
[ یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:نرم افزار آیفون, ] [ 16:56 ] [ ... ]

دوربین با افکت های بامزه FunCam Pro v3.6

FunCam یک نرم افزار جالب برای تصویربرداری با افکت های بامزه و زیبا میباشد.با استفاده از این برنامه میتوانید به صورت آنی تصویر را با افکت انتخاب شده مشاهده نمایید و با کیفیت بالا عکس بگیرید.همچنین میتوانید بر روی تصویرهای از پیش گرفته شده خود افکت هایی مانند کارتونی،کاغذ قدیمی،طراحی،نئون،آینه و… قرار دهید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:دوربین, نرم افزار آندروید, ] [ 19:38 ] [ ... ]

مدیریت نرم افزار های گوشی با Task Manager EX PRO v3.01

Task Manager EX PRO نرم افزاری برای مدیریت نرم افزار های گوشی در اندروید میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به سادگی بر روی نرم افزارهای در حال اجرا بر روی اندرویدتان مدیریت داشته باشید، از ویژگی های این برنامه میتوان به قدرت بسیار بالا در کنار امنیت و رابط  کاربری بسیار ساده، ویجت برای دسترسی سریع تر، پاک کردن کش ها از جمله ویژگی های این برنامه میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:بهینه ساز, نرم افزار آندروید,دانلود برنامه اندروید, ] [ 19:25 ] [ ... ]

دفتر خاطرات روزانه با Happy Diary v2.04.06

Happy Diary نرم افزار برای ثبت خاطرات روزانه، اتفاقات و وقایع مختلف میباشد. Happy Diary نرم افزار طراحی شده برای ثبت اطلاعات مختلف شخصی خود در آن است.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به متن تصویر، فیلم یا صدا اضافه کرد. تغییر پوسته، قرار دادن رمز عبور، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان و بازگردانی، تقویم اختصاصی، دسترسی به دوربین، نمایش تاریخ و ساعت ثبت و شکلک های مختلف میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ شنبه 31 فروردين 1392برچسب: متفرقه, نرم افزار آندروید, ] [ 19:18 ] [ ... ]

برنامه ایمیل یاهو Yahoo! Mail v1.4.6

همانطور که همه ی شما میدانید یاهومیل یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین سرویس های ایمیل دهی می باشد که از سابقه ی بالای برخوردار است.با استفاده از این نرم افزار تمامی نیاز شما برای دریافت و ارسال و… نامه های الکترونیکی رفع میشود.از ویژگی های برنامه نیز نمایش تصویر در صندوق ورودی،ارسال و دریافت پوشه های اطلاعات،نوشتن متن همراه با شکلک های جدید،جستجوی پیشرفته و… میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ جمعه 30 فروردين 1392برچسب: اینترنت, نرم افزار آندروید, ] [ 10:30 ] [ ... ]

ویجت های فوق العاده ساعت با Zooper Widget Pro v2.16

Zooper Widget یکی از فوق العاده ترین و بهترین ویجت های ساعت اندروید می باشد که دارای ساعت های بسیار متنوع و زیبایی می باشد تا شما را به بهترین نحو ممکن از گذر زمان مطلع سازد و همچنین به فضای اندرویدتان جلوه ی خاصی ببخشد.یکی از مهمترین ویژگی های این ویجت ها دوست بودن با باتری و جلوگیری از مصرف بیهوده آن ، قابلیت شخصی سازی فراوان ، دارابودن ساعت های آنالوگ و دیجیتالی و… میباشد

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ جمعه 30 فروردين 1392برچسب: نرم افزار آندروید, ویجت, ] [ 10:28 ] [ ... ]

مجموعه آیکون مدرن اندروید Modern Android Icon Pack v1.0

Modern Android Icon Pack مجموعه از آیکون های زیبا و جدید برای اندروید میباشد که با بالاترین کیفیت برای لانچرهای Nova,APEX,ADW,Holo طراحی شده است.با استفاده از این آیکون ها فضایی شگفت انگیز و متنوعی به محیط اندروید خود ببخشید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ جمعه 30 فروردين 1392برچسب:گرافیک,اندروید, ] [ 10:25 ] [ ... ]

  دانلود نرم افزار مدیا پلیر کلاسیک Media Player Classic v1.0 که از ویژگی های زیادی برخوردار است و سه نرم افزار مورد نیاز شما را در یک نرم افزار جا داده است
سه نرم‌افزار در یک نرم‌افزار :
۱٫ ویدئو پلیر : پشتیبانی از فرمت‌های مختلف نظیر avi و m4v و mov و mpg و wmv و... و همچنین زیرنویس

۲٫ موزیک پلیر : قابلیت پخش فایل‌های صوتی در فرمت‌های مختلف نظیر FLAC و mp3 و pcm و wma و ogg و acc+ و ac و...
 
۳٫ گالری تصاویر : قابلیت نمایش تصاویر مختلف
که شما عزیزان میتوانید این نرم افزار را بروی گوشی آیفون خود نصب نمایید

نرم افزار مدیا پلیر کلاسیک Media Player Classic برای آیفون


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آیفون و آیپد، ،

برنامه نقاشی Infinite Painter v 2.5.1

Infinite Painter یک برنامه حرفه ای نقاضی با قابلیت ها و ویژگی های خارق العاده میباشد.با استفاده از این برنامه میتوانید با قلموها و رنگ های متنوع اثری زیبا خلق کنید.از ویژگی های این برنامه امکان استفاده از تکنیک ترکیب رنگ ها ، دارابودن محورهای مختصات برای ایجاد تقارن در اثر ، امکان استفاده از اشکال هندسی ، امکان بهره گیری از فیلترهای زیبا ، امکان استفاده از لایه های مختلف رنگ و… میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:تفرقه, نرم افزار آندروید, ] [ 12:24 ] [ ... ]

شماره گیر و مدیریت حرفه ای مخاطبین با Contacts + v3.2.2

شما هم از شماره گیر موبایل آندرویدی تان خسته شده اید ؟! به کمک این نرم افزار مدیریت حرفه ای بر روی مخاطبینتان داشته باشید و شماره گیر متنوعی و جدیدی را تجربه کنید . این برنامه امکانات مختلف و پرکاربردی را در خود گنجانده است ، یکی از امکانات جالب این نرم افزار همگام سازی خودکار تصاویر مخاطبین از طریق شبکه های اجتماعی می باشد . از دیگر امکانات آن می توان به داشتن ویجت زیبا ، صفحه اختصاصی کاربر ، طراحی و پوسته زیبا ، یادآور زاد روز و….. اشاره کرد .

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب: تماس, نرم افزار آندروید, پروفایل, ] [ 21:32 ] [ ... ]

کنترل کامپیوتر با TeamViewer for Remote Control v 8.0.1055

TeamViewer را میتوان بهترین برنامه در زمینه مدیریت کامپیوتر با استفاده از شبکه اینترنت دانست.با استفاده از نسخه اندروید این برنامه شما قادر خواهید بود با تلفن همراه هوشمند و یا تبلت خود به راحتی از راه دور به کامپیوترتان دسترسی داشته و از اسناد و برنامه های آن استفاده کنید.از ویژگی های این برنامه ی معروف و پرطرفدار نیز پشتیبانی از تمامی سیستم عامل های معروف دنیا مانند ویندوز،مک و لینوکس ، انتقال فایل های شخصی از دستگاه اندرویدی به رایانه ، تنظیم کیفیت اتوماتیک ، دارابودن کیبورد کامل رایانه ، سیستم های امنیتی پیشرفته برای حفاظت اطلاعات و… میباشد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:متفرقه, نرم افزار آندروید, کاربردی, ] [ 13:13 ] [ ... ]

مدیریت حرفه ای داده های پاک شده با Android Recycle Bin PRO v1.0

Android Recycle Bin Pro یک برنامه مدیریت حرفه ای و پیشرفته داده ها و فایل های پاک شده دستگاه های اندرویدی میباشد.از ویژگی های بی نظیر این برنامه می توان به قابلیت اجرا بر روی تلفن همراه هوشمند و تبلت ها ، حذف فایلهای شخصی برای همیشه ، مصرف کم باتری ، حفاظت از اطلاعات ذخیره شده در کارت حافظه ، حفاظت از فایلهای ویدیویی،تصویری و موسیقی ، امکان بازیافت بعضی برنامه ها ، دارابودن ویجت برای دسترسی سریعتر و حذف سریع برنامه و یا فایل ها ، امکان جستجو میان فایل ها و… اشاره کرد.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،
[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:نرم افزار آندروید, کاربردی, ] [ 13:11 ] [ ... ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب